Spoedig is een ruim begrip tegenwoordigquote:
Ik benijd je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel
Derde jaar op rij de belangrijkste trofee gewonnen.
Maar ze hebben wel gelijk dat 4 stemmen absurd is bij een populatie van meer dan 200000 users.
Vorig jaar zeiden ze dat ze de kritiek ter harten zouden nemen en het anders zouden gaan organiseren.
Maar het is allemaal hetzelfde gebleven.
Is er nu een nieuwsbericht op komst?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:![]()
Jongens het spijt ons. Degene die de cijfers had blijkt niet bereikbaar. We gaan vanavond het deel wat we niet hebben zelf opnieuw tellen, wat veel tijd kost, maar we willen eind van de avond de rest van de uitslagen hier gepost hebben.
Onwijs bedankt voor jullie geduld, en onze excuses....
Is dat inclusief rectificatie jegens mijn persoontje in verband met ''De all-round origineelste topicopener''quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:
![]()
Jongens het spijt ons. Degene die de cijfers had blijkt niet bereikbaar. We gaan vanavond het deel wat we niet hebben zelf opnieuw tellen, wat veel tijd kost, maar we willen eind van de avond de rest van de uitslagen hier gepost hebben.
Onwijs bedankt voor jullie geduld, en onze excuses....
als alles geteld is zal ik kijken naar die categorie. Maar pas daarnaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is dat inclusief rectificatie jegens mijn persoontje in verband met ''De all-round origineelste topicopener''?
Ik hoop dat we dit op een volwassen manier kunnen oplossen, anders zal ik met drastischere maatregelen moeten komen.
Kan je wel laten zitten zie ik nu, Tong heeft 14 stemmen voor die categorie terwijl er het er in de uitslag 5 zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
als alles geteld is zal ik kijken naar die categorie. Maar pas daarna
*hint*volgend jaar regel jij gewoon 5 mensen die weten dat er een award topic is en voor je stemmen*hint*quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
De geloofwaardigste user![]()
Jammer dat er geen categorie "user met de grootste lul" was, dan had ik die ook gewonnen
Bah hoe gemeen praat jij nu over je vriendje het is ook maar een mens hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
Jammer dat er geen categorie "user met de grootste lul" was, dan had ik die ook gewonnen
Ik bied me aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:20 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
*hint*volgend jaar regel jij gewoon 5 mensen die weten dat er een award topic is en voor je stemmen*hint*
Deze quote ik maar evenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
DIe zijn inmiddels in de OP van dit topic [Crew+ Algemeen] Uitslagen FOK!awards 2008 ingevoegd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 06:44 schreef yvonne het volgende:
Waardevolste aanwinst voor FOK!:
Waar is trouwens het leukste fobo?
En wij delen er eenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:39 schreef SHE het volgende:
User met de meeste awards : SHE
Toen je vanochtend deze post nuchter terug las had je toen geen spijt ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
Dat moeten we dan maar geloven he!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd kind!quote:
Komt door mijn famous mammie(s) natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kind!
* Greys dochter aan boezem drukt en traantje wegpinkt
maar ik ben wel pakkend, en behulpzaam en populair en waardevol en rellerig en ondergewaardeerd toch ???quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:17 schreef comebarebackkid het volgende:
Tel de stemmen eens nogmaals, zeg. C2k heeft evenveel stemmen als tong80 in de categorie "'De all-round origineelste topicopener'' en deelt tong80 volgens de tellers een gedeelde eerste plaats met remlof in de categorie "Fanatiekste nachtbraker op FOK!", terwijl tong80 daar 6 stemmen heeft gekregen tegenover 7 stemmen van remlof.
Tong is een veel fanatiekere nachtbraker dan ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:17 schreef comebarebackkid het volgende:
Tel de stemmen eens nogmaals, zeg. C2k heeft evenveel stemmen als tong80 in de categorie "'De all-round origineelste topicopener'' en deelt tong80 volgens de tellers een gedeelde eerste plaats met remlof in de categorie "Fanatiekste nachtbraker op FOK!", terwijl tong80 daar 6 stemmen heeft gekregen tegenover 7 stemmen van remlof.
Nee, dat denk ik nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Tong is een veel fanatiekere nachtbraker dan ik
quote:
Wees er trots opquote:Op zondag 18 januari 2009 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil iedereen met een award feliciteren!
en ik wil iedereen die mij een grote slet vind bedanken voor mn stem!
Hij heeft wel technische universiteit dacht ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
SeLang intelligentste user? Dit moet een grap zijn? Of heb ik de post gemist waar dit inderdaad wordt toegegeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |