dat is zo 2008quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan moet je PI's gaan gebruiken
Dat roept toch alleen maar offtopic uit? Ik snap niet dat dit getolereerd word.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat niet alleen hè..
Keywords: Onzin, irritatie, hutspot
'We nemen het mee naar achteren'quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat roept toch alleen maar offtopic uit? Ik snap niet dat dit getolereerd word.
Bedankt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
'We nemen het mee naar achteren'
Ik kan hier wel op reageren maar ik denk laat ik verstandig zijn en deze zaak aan de mods opdragen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:37 schreef Happel het volgende:
Ado, doe eens normaal.
Keywords: Ado, achterlijk, hagenees, kankah.
Controleer je dat voor en na iedere post of zoquote:
Natuurlijk. Status, je weet zelluf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Controleer je dat voor en na iedere post of zo?
Beter, dank je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef Blawh het volgende:
Peter Bosz is opgestapt #1
Is opgestapt, toch wel een wezenlijk verschil.
Nou en? Ik hoorde Wielaert "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Ik dacht laat ik het ff aankaarten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax-topic #1167
Het dreigt weer intelligent te worden.
Als je nou eens linkjes daarvan post.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als we dan toch zo gaan beginnen kijk dan ook ff alle Feyenoord topics, Bosz topics en Verbeek topics na van vandaag. Genoeg getrold wat niet weggehaald is.
Ben ik een smurf? Dacht ut niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je nou eens linkjes daarvan post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |