VBL is niet het Ajax-topic lieverdje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Prosac het volgende:
ik wijzig het eerst gewoon nog even. Ik hoor vanzelf of ray dat accepteert. Bovendien, laatst was er nog een heleboel drukte in het ajax topic over het zogenaamde achterlijke gedrag op een groningen forum met het verbasteren van namen en nu moet het ineens kunnen.. Wat is het nou?
Oh ja.. Even vergeten dat buiten je eigen club topic ineens wel alles kan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een eigen-naamtopic
[..]
VBL is niet het Ajax-topic lieverdje.
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:
VBL-FB #84: Met sjimz, zonder hools.
Weet iemand of er een sanctie genomen is ?
Deze niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij kan in iedergeval nog posten. Dus iemand dood verwensen is niet langer meer een ban?
Hij is nog vers, hij moet nog leren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pas op, nu krijg je een lading shit van Dirk en Jorientje over je heen.
Risico van de hobby.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pas op, nu krijg je een lading shit van Dirk en Jorientje over je heen.
Nou ja.. Het kan ook echt pietluttig, dan valt er overal nog genoeg te editten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef Grulez het volgende:
Heb je serieus Gaymania geedit? Dat is wel heel pietluttig..
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:35 schreef Prosac het volgende:
Zoals ik ook zeg, im still learning, ik moet nog beter inschatten wanneer iets wel kan en iets niet. Ziektes zal ik nooit tolereren, doodsbedreigingen -hoe verkapt ook- ook niet.
hopelijk is het hiermee wat duidelijk en krijg ik nog één kans.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef Doc het volgende:
Ziektes wegeditten? Serieus? Weet je wel waar je aan begint?
Het niet toleren van zeer verkapte doodsbedreigingen wordt ook nog een leuke![]()
Check.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
Nieuwe trainer feyenoord
Is al een topic over.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef sjimz het volgende:
[HOOLS] De VBL Kroeg #1842: Nu met Jaap en Paul
Deze mag dicht op verzoek van TS.
Valt mee dat D-K ze hier nog niet heeft gepost.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Happel het volgende:
Maak me even mod, kan ik mijn eigen reacties editen.
Feijenoorders onder elkaar, hè. Die verlinken elkaar niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Valt mee dat D-K ze hier nog niet heeft gepost.
Ik had het wel geweten hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoorders onder elkaar, hè. Die verlinken elkaar niet.
te laat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Happel het volgende:
Maak me even mod, kan ik mijn eigen reacties editen.
Je vergeet Jood!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Verwacht ook niks anders van een (ex)wout.
Drie extra notes voor de verzameling nu?quote:
Ik denk dat er 90 bestaan uit 'zei kanker' 'wenste iemand dood'.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Drie extra notes voor de verzameling nu?
Zeg even als het er 100 zijn, dan betaal ik die ¤4.50 ff.
Dan zal ik het doorgeven, maar je kan het ook zelf in de gaten houden he.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Drie extra notes voor de verzameling nu?
Zeg even als het er 100 zijn, dan betaal ik die ¤4.50 ff.
Eentje voor je zinsbouw denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:29 schreef VoreG het volgende:
Heuj! Sinds september 3 notes erbij gekregen, waar ik heb die in godsnaam voor gekregen.
Geef de link even dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan zal ik het doorgeven, maar je kan het ook zelf in de gaten houden he.
Minimaal, minimaal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat er 90 bestaan uit 'zei kanker' 'wenste iemand dood'.
Vraag dat maar aan Leonardoquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoorders onder elkaar, hè. Die verlinken elkaar niet.
Daar heb jij weer gelijk isquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar er is een verschil tussen niet tolereren en bannen.
Het was geen serieus antwoord, jammer dat je het zo opvatquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe nou niet altijd zo serieus. Heb een beetje plezier in je leven
Dan moet je PI's gaan gebruikenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het was geen serieus antwoord, jammer dat je het zo opvat
dat is zo 2008quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan moet je PI's gaan gebruiken
Dat roept toch alleen maar offtopic uit? Ik snap niet dat dit getolereerd word.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat niet alleen hè..
Keywords: Onzin, irritatie, hutspot
'We nemen het mee naar achteren'quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat roept toch alleen maar offtopic uit? Ik snap niet dat dit getolereerd word.
Bedankt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
'We nemen het mee naar achteren'
Ik kan hier wel op reageren maar ik denk laat ik verstandig zijn en deze zaak aan de mods opdragen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:37 schreef Happel het volgende:
Ado, doe eens normaal.
Keywords: Ado, achterlijk, hagenees, kankah.
Controleer je dat voor en na iedere post of zoquote:
Natuurlijk. Status, je weet zelluf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Controleer je dat voor en na iedere post of zo?
Beter, dank je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef Blawh het volgende:
Peter Bosz is opgestapt #1
Is opgestapt, toch wel een wezenlijk verschil.
Nou en? Ik hoorde Wielaert "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Ik dacht laat ik het ff aankaarten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax-topic #1167
Het dreigt weer intelligent te worden.
Als je nou eens linkjes daarvan post.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als we dan toch zo gaan beginnen kijk dan ook ff alle Feyenoord topics, Bosz topics en Verbeek topics na van vandaag. Genoeg getrold wat niet weggehaald is.
Ben ik een smurf? Dacht ut niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je nou eens linkjes daarvan post.
Ik begon bij jou post omdat alles daaronder (op 1 na) weer onzin was. Daarmee bedoel ik dit dus niet direct richting jou.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou en? Ik hoorde Wielaert "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Ik dacht laat ik het ff aankaarten.
Heb je de posts van _Mike_ wel eens bekeken. Die gozer heb ik nog nooit op een inhoudelijke post kunnen betrappen.
Viel mee toch. Ik heb het vandaag maar eens een beetje aangezien, ging toch best aardig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax-topic #1167
Het dreigt weer intelligent te worden.
Er was genoeg wat best weg had gemogen, maar ja.. het meeste werd vrij snel genegeerd, dus dan is het ook wel best zo. Vrij ernstig was het nou ook weer niet en de emoties waren tweezijdig, leedvermaak en oprechte woede. Daar zaten wij nog wat tussen te laveren, maar van mijn kant de complimenten voor hoe netjes het leek te blijven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar dat scheelt de mods weer een hoop zoekwerk. Ze draaien toch al overuren.
G_S is er ook nog.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:10 schreef Adothehague het volgende:
Inderdaad het duurt wel lang.
Ik vind het ook zielig eigenlijk voor Prosac die nu alles in zijn eentje moet doen.
Hij is ook nog maar net nieuw en moet alles ondekken, maar hij wordt aan zijn lot overgelaten.
Ik heb diepe respect voor Prosac hoe hij hier de boel managed nu hij er alleen voor staat.
R-E-S-P-E-C-T
Klopt, maar die zie ik heel eerlijk gezegd niet actief modden.quote:
Hij is ook wel actief als stille kracht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef Prosac het volgende:
G_S is vandaag ook wel degelijk druk bezig geweest hoor. Af en toe kwamen we elkaar tegen bij een edit.
quote:Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.
RayMania (PM),
-Vaduz- (PM),
Blawh (PM),
sjimz (PM),
Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.
STFUquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:22 schreef Adothehague het volgende:
Hij is ook wel actief als stille kracht.
Jij doet meer de communucatie met andere users, en G_S die edit posts enzo.
Jij ben zeg maar woordvoerder en mod tegelijk omdat jij communucatief sterk ben., en shummie edit posts enzovoort.
x2quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ik gaf Robbie feedback op zijn uitstekende post.
Cyberia18, niet meer doen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat Cyberia18 nog een keer een waarschuwing krijgen of mag hij gewoon lekker doorgaan met waar hij de laatste 24 uur mee bezig is?
check!quote:
Dirkie moet gewoon niet zo janken, hij doet zelf net zo hard mee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
check!
Ik zag het wel, hou het ook in de gaten. Maar het is in mijn ogen de gebruikelijke pesterijtjes over en weer. Ik begrijp dat het wat vervelender is als het je eigen club betreft.
Daarom hou ik het ook alleen maar in de gaten. Moet niet constant gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dirkie moet gewoon niet zo janken, hij doet zelf net zo hard mee.
Die variant is nieuwquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar die zie ik heel eerlijk gezegd niet actief modden.
Maar ik heb ook respect voor Gorden_Shumieway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |