Ja was niet duur iigquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je er goedkoop kan drinken en ouwehoeren vind ik het goed.
Ohnoes, je zoekt een levenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind elke standplaats prima, zolang ik maar een complete avond kan doorbrengen met mensen waarvan ik halve levensverhalen op fok heb mogen lezen
Jij klaagt sowieso wel, want in utrecht hebben ze alleen patat..quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:43 schreef esco_ het volgende:
[..]
Als niemand weet wat het is, kan niemand klagen.
So please, enlighten me
Hahahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Beetje creatief doenplak ze met tape bij elkaar ofzo!
Koop een pushup! Doe een truitje aan dat van boven zo achterlijk strak zit dat je met je kin tussen je tieten zit.
Ik noem maar wat
Grote kroeg met hardrockmuziek , vanaf 16 jr dacht ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:43 schreef esco_ het volgende:
[..]
Als niemand weet wat het is, kan niemand klagen.
So please, enlighten me
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
Wie heeft die klb-meet paint van de vorige meet nog
h5 danquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:49 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Geef me een knuffel of een high five...
wheheheh regenbui... niet eens een knuffel waard...!quote:
Peace biatch :pquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
* Hoi_Piepeloi hoopt morgen niet opeens een locatieverandering te zien en gaat nu slapen
Jouw pijl wijst anders wel naar mijn post..........sagequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wheheheh regenbui... niet eens een knuffel waard...!
Nooooo... Iz needs huksquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
No way dat je nu nog een knuffel krijgt he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |