Sorry, daar zijn mn tieten te klein voor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja gewoon zorgen dat je een beetje inkijk hebt inderdaadkom je er altijd in
nee gelukkig niet...!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:31 schreef reetveter het volgende:
Is er niet een soort drie gezusters in Utrecht?
Mijn beeld van jou, wat doe jequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, daar zijn mn tieten te klein voor.
Ik heb aan het begin van de avond mijn tijd verdaan met het kijken van Will &Grace, maar als zij zzelfs inkijk kan hebben, moet elke meid dat kunnen hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef Devvie het volgende:
Ik weet nog wel een adresje voor een fok klb sc hooligan huisfeest..![]()
Ja waarom doen we geen huisfeest? Wie heeft er een groot huis in Utrechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef Devvie het volgende:
Ik weet nog wel een adresje voor een fok klb sc hooligan huisfeest..![]()
Sorryquote:
Goed punt. Ik koop wel een wonderbra voor de gelegenheidquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb aan het begin van de avond mijn tijd verdaan met het kijken van Will &Grace, maar als zij zzelfs inkijk kan hebben, moet elke meid dat kunnen hebben.
Een vriendin van 4ebe woont in een school vertelde ze, maar dat is helaasch niet in utrecht..quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja waarom doen we geen huisfeest? Wie heeft er een groot huis in Utrecht?
Iedereen verbannen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
Mischien dat Tante Yvonne de oplossing weet.
Tot uwer dienst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
Goed punt. Ik koop wel een wonderbra voor de gelegenheid
die was toch aan het slapen,...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
Mischien dat Tante Yvonne de oplossing weet.
Ja maar jij ging niet zei je, nerdquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorryik heb mn kont nog hoor
!
[..]
Goed punt. Ik koop wel een wonderbra voor de gelegenheid
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die was toch aan het slapen,...?
Als je er goedkoop kan drinken en ouwehoeren vind ik het goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
Iedereen schijnt stairway prima te vinden..
Ik vind elke standplaats prima, zolang ik maar een complete avond kan doorbrengen met mensen waarvan ik halve levensverhalen op fok heb mogen lezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
Beetje creatief doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als niemand weet wat het is, kan niemand klagen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind elke standplaats prima, zolang ik maar een complete avond kan doorbrengen met mensen waarvan ik halve levensverhalen op fok heb mogen lezen
Ja was niet duur iigquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je er goedkoop kan drinken en ouwehoeren vind ik het goed.
Ohnoes, je zoekt een levenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind elke standplaats prima, zolang ik maar een complete avond kan doorbrengen met mensen waarvan ik halve levensverhalen op fok heb mogen lezen
Jij klaagt sowieso wel, want in utrecht hebben ze alleen patat..quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:43 schreef esco_ het volgende:
[..]
Als niemand weet wat het is, kan niemand klagen.
So please, enlighten me
Hahahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Beetje creatief doenplak ze met tape bij elkaar ofzo!
Koop een pushup! Doe een truitje aan dat van boven zo achterlijk strak zit dat je met je kin tussen je tieten zit.
Ik noem maar wat
Grote kroeg met hardrockmuziek , vanaf 16 jr dacht ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:43 schreef esco_ het volgende:
[..]
Als niemand weet wat het is, kan niemand klagen.
So please, enlighten me
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
Wie heeft die klb-meet paint van de vorige meet nog
h5 danquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:49 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Geef me een knuffel of een high five...
wheheheh regenbui... niet eens een knuffel waard...!quote:
Peace biatch :pquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
* Hoi_Piepeloi hoopt morgen niet opeens een locatieverandering te zien en gaat nu slapen
Jouw pijl wijst anders wel naar mijn post..........sagequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wheheheh regenbui... niet eens een knuffel waard...!
Nooooo... Iz needs huksquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
No way dat je nu nog een knuffel krijgt he?
mag ik hem mag ik hem?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
No way dat je nu nog een knuffel krijgt he?
Welke, je bedoelt al die modellen, actrices, en wandelende-tietenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Tijntjes het volgende:
ademnemer komen je vriendinnen uit je fotoboek ook want die kunnen mij wel krijgen. dan kom ik ook wel voor een sinasje.
Niet mijn muziekquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:07 schreef Trannellius het volgende:
Watvoor muziek is het eigenlijk in de stairway?(als ik no die naam hoor, vermoed ik Led Zeppelin
)
Ah, zo lang je gewoon kunt ouwehoeren vind ik het allemaal primaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Geen bijzondere muziek hoor! Gewoon leuk achtergrondmuziekje. Ik zou iig echt niet meer weten watvoor nummers er toen voorbij zijn gekomen. Ook niets van metal ofzo hoor, gewoon rustige muziek
Was jij niet al naar bed?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Geen bijzondere muziek hoor! Gewoon leuk achtergrondmuziekje. Ik zou iig echt niet meer weten watvoor nummers er toen voorbij zijn gekomen. Ook niets van metal ofzo hoor, gewoon rustige muziek
Dat draaien ze in Tivoli zeker niet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef reetveter het volgende:
Met een beetje geluk draaien ze der apreski muziek
Mag ik jouw foto?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef reetveter het volgende:
Met een beetje geluk draaien ze der apreski muziek
Mwhehe, je spreektaf op een bepaald punt, ontmoet elkaar en gaat je dan óf heel ongemakkelijk voelen de hele tijd óf keihard zuipen en er één groot feest van maken uiteraardquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:53 schreef capricia het volgende:
Hoe gaat zo'n meet dan? Staat er ergens een bordje FOk! in een hoek opgesteld? En stellen de mensen zich voor met hun usernaam?
Ik heb geen idee...
Hoi ik ben 4EBE...quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:53 schreef capricia het volgende:
En stellen de mensen zich voor met hun usernaam?
Valt nog mee, zou pas wat zijn als zaadvragendeoog zich voorsteltquote:
Maar wat zeg je dan? Je echte naam???quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Valt nog mee, zou pas wat zijn als zaadvragendeoog zich voorstelt
Iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Valt nog mee, zou pas wat zijn als zaadvragendeoog zich voorstelt
Uiteraard, of een andere naam als je je identiteit niet wilt openbarequote:Op woensdag 14 januari 2009 02:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat zeg je dan? Je echte naam???
Die ga ik onthouden...Dus veel mensen heten Mirre op zo'n avond...goed om te weten...quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard, of een andere naam als je je identiteit niet wilt openbare
Dan gebruik je Mirre ofzo
Nee dat is 'coma'quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden...Dus veel mensen heten Mirre op zo'n avond...goed om te weten...
Is dat ook het code woord?
Hmmm, mijn naam is dan "zuipen".quote:
Never mindquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Hmmm, mijn naam is dan "zuipen".
Of ben jij breezah...?
Right.quote:
Mij ook, maar ze wilden niet naar Stairway.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Right.![]()
Stairway is om de hoek hier. Dus wellicht dat ik even langs kom. Tivoli lijkt me wat minder geslaagd.
Eerst echte naam, dan nicknamequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:53 schreef capricia het volgende:
Hoe gaat zo'n meet dan? Staat er ergens een bordje FOk! in een hoek opgesteld? En stellen de mensen zich voor met hun usernaam?
Ik heb geen idee...
Volgens mij vind iedereen de datum en stad prima, het ging om de tentquote:Op woensdag 14 januari 2009 04:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mij ook, maar ze wilden niet naar Stairway.
Verder kan ik alleen de 27e. 28e en eventueel andere stad en Bio is er niet. Niet dat iets uitmaakt, maar puur ter info.
27e en andere stad overigens ook niet.
Snap niet dat er altijd in KLB nou juist een discussie moet ontstaan over een locatie en stad. Da's echt alleen hier zo![]()
En genoeg stoere leiders hier in KLBquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ah, zo lang je gewoon kunt ouwehoeren vind ik het allemaal prima. Maar zoals gezegd, ik laat mij leiden
BT komtquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:11 schreef gers het volgende:
komen er ook eigenlijk lekkere wijven op de meet ?
Daar geloof ik niet zo in, maar laat ik even vooropstellen; een utrechte(naa?)r roept hier net dat het sowieso al lastig is om kaartjes te krijgen voor een 80's avond, laat staan dat een grote groep FOK!kers allemaal een kaartje kunnen bemachtigenquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:06 schreef Baasvaak. het volgende:
Tivoli is een toffe club, kom er wekelijks [ afbeelding ]
Het is gedoogd om er te blowen en te draaien achterin in de rook ruimte.
Goeiemorgenquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in, maar laat ik even vooropstellen; een utrechte(naa?)r roept hier net dat het sowieso al lastig is om kaartjes te krijgen voor een 80's avond, laat staan dat een grote groep FOK!kers allemaal een kaartje kunnen bemachtigen.
Bovendien is de Stairway heeeel makkelijk te vinden, lijkt me ook wel fijn omdat er een boel niet uit Utrecht komen. En gewoon een fijne tent
Mag ik meequote:Op woensdag 14 januari 2009 08:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jaja!eerst douchen though
En mogguh!
Ben er over een halfuurtjequote:
Dit is dan oko het bazen gedeelte van fokquote:Op woensdag 14 januari 2009 04:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mij ook, maar ze wilden niet naar Stairway.
Verder kan ik alleen de 27e. 28e en eventueel andere stad en Bio is er niet. Niet dat iets uitmaakt, maar puur ter info.
27e en andere stad overigens ook niet.
Snap niet dat er altijd in KLB nou juist een discussie moet ontstaan over een locatie en stad. Da's echt alleen hier zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |