Sorry, daar zijn mn tieten te klein voor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja gewoon zorgen dat je een beetje inkijk hebt inderdaadkom je er altijd in
nee gelukkig niet...!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:31 schreef reetveter het volgende:
Is er niet een soort drie gezusters in Utrecht?
Mijn beeld van jou, wat doe jequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, daar zijn mn tieten te klein voor.
Ik heb aan het begin van de avond mijn tijd verdaan met het kijken van Will &Grace, maar als zij zzelfs inkijk kan hebben, moet elke meid dat kunnen hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef Devvie het volgende:
Ik weet nog wel een adresje voor een fok klb sc hooligan huisfeest..![]()
Ja waarom doen we geen huisfeest? Wie heeft er een groot huis in Utrechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef Devvie het volgende:
Ik weet nog wel een adresje voor een fok klb sc hooligan huisfeest..![]()
Sorryquote:
Goed punt. Ik koop wel een wonderbra voor de gelegenheidquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb aan het begin van de avond mijn tijd verdaan met het kijken van Will &Grace, maar als zij zzelfs inkijk kan hebben, moet elke meid dat kunnen hebben.
Een vriendin van 4ebe woont in een school vertelde ze, maar dat is helaasch niet in utrecht..quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja waarom doen we geen huisfeest? Wie heeft er een groot huis in Utrecht?
Iedereen verbannen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
Mischien dat Tante Yvonne de oplossing weet.
Tot uwer dienst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
Goed punt. Ik koop wel een wonderbra voor de gelegenheid
die was toch aan het slapen,...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
Mischien dat Tante Yvonne de oplossing weet.
Ja maar jij ging niet zei je, nerdquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorryik heb mn kont nog hoor
!
[..]
Goed punt. Ik koop wel een wonderbra voor de gelegenheid
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die was toch aan het slapen,...?
Als je er goedkoop kan drinken en ouwehoeren vind ik het goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
Iedereen schijnt stairway prima te vinden..
Ik vind elke standplaats prima, zolang ik maar een complete avond kan doorbrengen met mensen waarvan ik halve levensverhalen op fok heb mogen lezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
Beetje creatief doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als niemand weet wat het is, kan niemand klagen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind elke standplaats prima, zolang ik maar een complete avond kan doorbrengen met mensen waarvan ik halve levensverhalen op fok heb mogen lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |