mag ik hem mag ik hem?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
No way dat je nu nog een knuffel krijgt he?
Welke, je bedoelt al die modellen, actrices, en wandelende-tietenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Tijntjes het volgende:
ademnemer komen je vriendinnen uit je fotoboek ook want die kunnen mij wel krijgen. dan kom ik ook wel voor een sinasje.
Niet mijn muziekquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:07 schreef Trannellius het volgende:
Watvoor muziek is het eigenlijk in de stairway?(als ik no die naam hoor, vermoed ik Led Zeppelin
)
Ah, zo lang je gewoon kunt ouwehoeren vind ik het allemaal primaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Geen bijzondere muziek hoor! Gewoon leuk achtergrondmuziekje. Ik zou iig echt niet meer weten watvoor nummers er toen voorbij zijn gekomen. Ook niets van metal ofzo hoor, gewoon rustige muziek
Was jij niet al naar bed?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Geen bijzondere muziek hoor! Gewoon leuk achtergrondmuziekje. Ik zou iig echt niet meer weten watvoor nummers er toen voorbij zijn gekomen. Ook niets van metal ofzo hoor, gewoon rustige muziek
Dat draaien ze in Tivoli zeker niet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef reetveter het volgende:
Met een beetje geluk draaien ze der apreski muziek
Mag ik jouw foto?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef reetveter het volgende:
Met een beetje geluk draaien ze der apreski muziek
Mwhehe, je spreektaf op een bepaald punt, ontmoet elkaar en gaat je dan óf heel ongemakkelijk voelen de hele tijd óf keihard zuipen en er één groot feest van maken uiteraardquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:53 schreef capricia het volgende:
Hoe gaat zo'n meet dan? Staat er ergens een bordje FOk! in een hoek opgesteld? En stellen de mensen zich voor met hun usernaam?
Ik heb geen idee...
Hoi ik ben 4EBE...quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:53 schreef capricia het volgende:
En stellen de mensen zich voor met hun usernaam?
Valt nog mee, zou pas wat zijn als zaadvragendeoog zich voorsteltquote:
Maar wat zeg je dan? Je echte naam???quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Valt nog mee, zou pas wat zijn als zaadvragendeoog zich voorstelt
Iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Valt nog mee, zou pas wat zijn als zaadvragendeoog zich voorstelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |