Hahaha. Ik dacht al even 'Die Liesje, die heeft er zin in'quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
Echt ik pies hier in mijn broek, ik zie het serieus nu pas!
![]()
![]()
![]()
Ik had helemaal niet op de broodjes gelet!![]()
![]()
WTF is is datquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:47 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
voordat je het weet is er een rel ofzo
Jawel, maar met een lineaaltje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:44 schreef CarOnline het volgende:
Ahh Gert bedankt voor je kaartje!
Leuk om hem weer eens te zien, groot al zeg!
Oh en wat schrijf je netjes zeg, ik schaam me voor mijn hanepoten op jouw kaartje![]()
Of heb je dat niet zelf gedaan?
't houd je wel bezig hè "Monica"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu die in SHO rondhangt verhoog ik het naar 100.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha. Ik dacht al even 'Die Liesje, die heeft er zin in'.
Ik heet geen Monica, dipshit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
't houd je wel bezig hè "Monica"![]()
maare die 100 ben je 100% kwijt![]()
Sweet dreamzzz
Ik keek naar zijn buikje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef FANN het volgende:
ja hoor Lies........ ik geloof je![]()
valt ook bijna niet op hé.....
Jaja. Maar je zag zijn navel niet ...quote:
Kill and attack, kill and attack!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heet geen Monica, dipshit.
Bommie!
Dat fikt beter dan gasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff een vraag...
Wat hebben vrouwen met een Zippo?
Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk... in gedachte schoof je 'm al tussen je eigen club sandwich!quote:
ja ja, je zag alleen de buitenste broodjes zekerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen het kwartje viel zat ik hier dan ook met een kop als een boei, om die![]()
Zippo's en kwijtraken zijn onafscheidelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ruikt lekker. Is mooi.
Ik had een hele gave, uit mijn geboortejaar. Op vakantie in Indonesië kwijtgeraakt. Ben ik een dag ziek van geweest.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk... in gedachte schoof je 'm al tussen je eigen club sandwich!
Zou ie willen, ......quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heet geen Monica, dipshit.
Bommie!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja. Maar je zag zijn navel niet ...
mijn plaatjes moet je altijd effe goed bekijken Liesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik keek ter hoogte van Calvin, niet hoger, en niet lager.![]()
ik verwachte gewoon niet dat het ranzig plaatje was.
En die wordt bij elkaar gehouden met cock-tailprikkerts.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk... in gedachte schoof je 'm al tussen je eigen club sandwich!
Wat zou ik willen???quote:
Jaaa dat had ik gezienquote:
Gelukkig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zag ook alleen maar hotdogs in het begin...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En die wordt bij elkaar gehouden met cock-tailprikkerts.
Wat een achterlijk groot mokkel.quote:
moetie dan maar proberen, vage hompnmongool dat ze is!quote:
en een lelijke bank!quote:
Sow, i am impressed,..........reallyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
moetie dan maar proberen, vage hompnmongool dat ze is!
Ja, gut gut, Ross.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, als ik dat ook nog moet gaan bijhouden
Zippoquote:
Nog heel eventjes dan?quote:
Die wodka tampon gaat je opbrekenquote:
quote:
Nee, ik go. Nog even lezen en pitten. Morgen lees ik de rellen wel terug.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heul erg! Maar niet op jou!![]()
(Jij was toch jaloers?)
Doen we nog een drankje, en dat jij dan weer mal in je hoofd wordt?quote:
Ja, doen we.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen we nog een drankje, en dat jij dan weer mal in je hoofd wordt?
Ik doe ook nog een biertje Gert. Proost.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen we nog een drankje, en dat jij dan weer mal in je hoofd wordt?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
truste.......
ik laat nog wel effe wat popcorn achter voor de ''rellers''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jammer dan Ruud, ik kan er niets mee als mensen dat serieus nemen en zich eraan storen (maar wel in een deuk liggen om een Mao-grapje) en ga er ook geen rekening mee houden. Verder geen hard feelings hoor, aan mijn kant.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik doe ook nog een biertje Gert. Proost.Maar hou je een beetje in. Jij flapt er soms dingen uit die echt niet kunnen (in mijn ogen dan). Salute
Moe'k al aan tafel gaan zitten?quote:
*hupst even meequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jammer dan Ruud, ik kan er niets mee als mensen dat serieus nemen en zich eraan storen (maar wel in een deuk liggen om een Mao-grapje) en ga er ook geen rekening mee houden. Verder geen hard feelings hoor, aan mijn kant.![]()
Kom, effe gezellig hupsen.![]()
Volgens mij kun je er juist wel wat mee, een beetje provoceren is je niet vreemd volgens mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jammer dan Ruud, ik kan er niets mee als mensen dat serieus nemen en zich eraan storen (maar wel in een deuk liggen om een Mao-grapje) en ga er ook geen rekening mee houden. Verder geen hard feelings hoor, aan mijn kant.![]()
Hier wel bijnaquote:
quote:
Speklapje en hutspot ..quote:
Dat doe jij snel, zo'n bier naar binnen werken. Dat pleit weer voor je.quote:
Ja zo kun je het ook bekijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er juist wel wat mee, een beetje provoceren is je niet vreemd volgens mij.
Nah ik vind het gewoon niets, rare combinatie ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:39 schreef Soury het volgende:
Hutspot is lekker.. wel lekkerderder als ik het zelf maak
Ik eet allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah ik vind het gewoon niets, rare combinatie ofzo.
Speklapje vind ik trouwens wel lekker!
Wilde net zeggen geen insekten en wormen enz.. dat schijnt in te rakenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik juist niet. Ik vind maar heel weinig groente lekker.
Paksoï?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:49 schreef Soury het volgende:
Ik eet alle groentes...(behalve uh hoe heet die shit ook al weer ? Nou die lust ik niet)
Leuk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb goeie herinneringen aan hutspot.![]()
Op fietsvakantie met één campinggasje en heel veel honger.
Nee das lekker. Het heeft een anijs smaakquote:
Dat hbb ik in geen duizend jaar gegeten. Maar das ook lekker. Jeetje bestaat dat nogquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw tof! We mogen raden.
Euhm
postelein?
Hoe ziet het eruit?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee das lekker. Het heeft een anijs smaak
Tis wel een knol soort volgens mij..quote:
Ik heb eens een jaar in een groentezaak gewerkt, en daar verkochten ze het!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hbb ik in geen duizend jaar gegeten. Maar das ook lekker. Jeetje bestaat dat nog
Ja ik heb het eerder gemeld ..nee geen koolraap. Kut nu lig ik de hele nacht wakkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb eens een jaar in een groentezaak gewerkt, en daar verkochten ze het!![]()
En daarom is het zo irritant dat ik nu niet kan bedenken wat jij niet lust. Volgens mij heb je het eens gezegd?
was het rapesteeltjes?![]()
Of denk ik veel te moeilijk?
Die zijn lekkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
OMG! Het is wel heel erg, elke groentesoort (uberhaubt, dat al!! ) ooit besproken hier, vliegt nu door mijn hoofd
![]()
![]()
Weet alleen niet wie wat lekker vond!![]()
Was het deze?
[ afbeelding ]
Schorseneren?
Ik heb geen tijd om te denken .. Ik ga ff googelen wie weetquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
OMG Soury, hier kan ik dus ook wakker van liggen!
Denk! Kom! Je kan het!
De moeder van mijn ex maakte dat .. Kan hem wel ff bellenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om te denken .. Ik ga ff googelen wie weet
Houd ze van de straatquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
De mensen die dit morgen nalezen willen rellen zien, geen raadspelletjes naar groentes.
Ja mag wel meedoen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
De mensen die dit morgen nalezen willen rellen zien, geen raadspelletjes naar groentes.
Hoe zag het eruit?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De moeder van mijn ex maakte dat .. Kan hem wel ff bellen
Fuck ja !!!!! Venkel ......BINGOquote:
Schater Soury! Briljante paint!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck ja !!!!! Venkel ......BINGO
[ afbeelding ]
Ik had net een paint gemaakt
Is de paint goed want moet eerlijk zeggen zou niet zo goed weten hoe die shit eruit ziet. Maar goor is het welquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schater Soury! Briljante paint!
![]()
![]()
![]()
Opeens dacht ik, ohw anijs!! Toen wist ik het. Ja goor.
Ow kut. Als ze maar niet boos worden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ok ik zal ff painten hoe ik het herinner.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Is de paint goed want moet eerlijk zeggen zou niet zo goed weten hoe die shit eruit ziet. Maar goor is het wel
Het woord wist ik nog niet toen ik de paint posttequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schater Soury! Briljante paint!
![]()
![]()
![]()
Opeens dacht ik, ohw anijs!! Toen wist ik het. Ja goor.
Ik moet slapen Liesquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik zal ff painten hoe ik het herinner.
Ohw help wat zeg ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Venkel:
[ afbeelding ]
Slechte paint btw
No way perfect.... Latersquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Venkel:
[ afbeelding ]
Slechte paint btw
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Venkel:
[ afbeelding ]
Slechte paint btw
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
Coos, niet lezen onder die spoiler hoor, dat is alleen bestemd voor Soury.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je eerlijk zeggen. Ik lees die spoilershit nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dit is toch meer een weergave van de ochtend ná de venkel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat hebben jullie trouwens een verwrongen blik op de werkelijkheid.
Als ik een Venkel creëer is de eerste voorwaarde dat het iig NIET op een venkel lijkt.![]()
[ afbeelding ]
Venkel
en over vijf jaar kan het allemaal met één handquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:45 schreef Peter6000 het volgende:
5 jaar geleden ging ik nog naar de bibliotheek om cd`s te huren, en als die dan goed waren kopieerde ik ze.
En nu heb ik binnen anderhalf uur de complete discography van Oasis binnen.
Dit als voorbereiding voor het concert van volgende week, kan ik lekker meeblèren (in het donker).
FOUT!!!!!quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn jullie nog wakker?![]()
PETERRRRRRRRRRR kom er maar in!
Ik geloof dat we daar niet meer welkom waren na afgelopen zomer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:55 schreef Ole het volgende:
maar ff vraagje,
ik dacht dat de RLS sc in Sho was?
gedsiequote:
Meneer van Ouwenaar, zet alle dingen recht,quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:07 schreef liesje1979 het volgende:
Peter?
Het wordt een hele mooie dag vandaag, de stoelen gaan naar buiten en er hangen nieuwe slingers in de heg!![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:08 schreef Ole het volgende:
hebben jullie al gemerkt dat je niet meer snel 2 posts kunt zetten?>
Krijg je een rare melding
Neequote:Op woensdag 14 januari 2009 04:08 schreef Ole het volgende:
hebben jullie al gemerkt dat je niet meer snel 2 posts kunt zetten?>
Neequote:Op woensdag 14 januari 2009 04:08 schreef Ole het volgende:
hebben jullie al gemerkt dat je niet meer snel 2 posts kunt zetten?
dank jequote:
tjeemig, ik welquote:
Een sterkte-zwakte-analyse.quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:11 schreef Ole het volgende:
We gaan namelijk yvonnes interview hier helemaal uitpluizen..
Ik weet, dit is het enige wat ik teruglees!quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:11 schreef Ole het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik kom gewoon overal ongevraagd binnen![]()
We gaan namelijk yvonnes interview hier helemaal uitpluizen..
Ze is al gewaarschuwd vanmiddag(in het vorige deel, zoek maar terug op mijn naam
)
Snap er geen bal van! "Er is behoorlijk wat bezoek vandaag bij op de bij De koffie komt voorbij ik vind het best! "quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:15 schreef liesje1979 het volgende:
Er is behoorlijk wat bezoek vandaag,
[ afbeelding ]
op de
[ afbeelding ]
De
[ afbeelding ]
komt voorbij ik vind het best!
![]()
![]()
Peter snapt hem wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:20 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Snap er geen bal van! "Er is behoorlijk wat bezoek vandaag bij op de bij De koffie komt voorbij ik vind het best! "
Nutteloos...
JA! Deze Sc is heel relaxed, welkom nieuwe users! Blijf komen, dan zijn Peter en ik helden. Sorry dat wij ons even lieten gaan in de visualisatie van een nummer wat wij beiden leuk vinden. Ja kan natuurlijk ook meedoen, het gaat om het volgende nummer:quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:22 schreef Peter6000 het volgende:
Liesje, misschien moeten we ons toegankelijker opstellen, om nieuwe users aan te trekken.
En dan zijn er morgen dankzij ons 3 nieuwe users, en dan vinden de anderen ons helden.
Ah....quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter snapt hem wel.
Is een songtekst!
ik weet wel iemand die nu jarig is, maar dat is geen fokkerquote:
Oe! Mag ik ook een hapje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb wel een hapje genomen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb wel een hapje genomen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heuj![]()
[..]
Oe! Mag ik ook een hapje?
Because it was one tough cookie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kan een roze koek nou een topic-killer zijn?
Heeft in mijn geval meer te maken met de constatering dat ik slaap voel opkomen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kan een roze koek nou een topic-killer zijn?
Ja want ik ben stoer he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Because it was one tough cookie!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej!
![]()
![]()
![]()
nog iemand wakker!!!
Een heeeeeeeeeeeeeel klein hapje dan!![]()
Waarom ben je nog wakker?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Because it was one tough cookie!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Peter!![]()
Doe es zwaaien naar me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jij bent ook een nachtbraker he? Leuk!! En je vind hutspot lekker, dan kunnen we niet trouwen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet slapen. Nee, ik wil nog niet slapen. 's Nachts wil ik altijd gezellig doen.
Maar jij en je ex-man lusten wel dezelfde groentes?quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja jij bent ook een nachtbraker he? Leuk!! En je vind hutspot lekker, dan kunnen we niet trouwen!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Absoluut. Topic gekilld, tientje uit de pot.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar jij en je ex-man lusten wel dezelfde groentes?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:51 schreef Peter6000 het volgende:
De slaap begint geloof ik al weer aardig weg te trekken.
Als je me gemeen vindt kunnen we inderdaad maar beter niet trouwen.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:51 schreef Peter6000 het volgende:
De slaap begint geloof ik al weer aardig weg te trekken.
Ik bedoelde het niet zo!quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je me gemeen vindt kunnen we inderdaad maar beter niet trouwen.
Niets. verandering van spijs ....quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de foksmileys?
Ik merkte tijdens het afspelen dat het toch niet voldeed aan mijn kwaliteitseisen, iets te zacht (wat niet erg zou zijn als ik er een intieme sfeer bij zou voelen, maar dat was er ook niet).quote:Op woensdag 14 januari 2009 05:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat was een lekker nummertje. Heb je nog meer?
quote:
Ja. Achter het fietsenhok.quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo!![]()
Kusje?![]()
Brommers kijken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 05:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja. Achter het fietsenhok.
Slaap wel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 05:19 schreef bikkeltje2 het volgende:
Slaap zacht iedereen!
[ afbeelding ]
Achter? die muur? ...succes!quote:Op woensdag 14 januari 2009 05:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja. Achter het fietsenhok.
Wil je mijn brommer zien? Alleen als ik de jouwe ook mag zien.quote:
Brommers..uuwwquote:Op woensdag 14 januari 2009 05:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wil je mijn brommer zien? Alleen als ik de jouwe ook mag zien.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 05:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wil je mijn brommer zien? Alleen als ik de jouwe ook mag zien.
Oh jee, heb je geen brommer? Wat heb jij dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 05:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een meisje?
Ik ga maar niet reageren, anders klinkt dat zo homooo je weet wel....!quote:Op woensdag 14 januari 2009 05:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh jee, heb je geen brommer? Wat heb jij dan?
Fucking eng!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:59 schreef Noek het volgende:
Oh bah. Daar staat nog iemand achter. Zie ik net pas.
Ja, nu durf ik de auto niet meer in en ik moet zo weg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fucking eng!
Ik moet direct aan al die kloontjes denken.
Eerst nog één kopje koffie. Het is ook weer niet zo'n avontuur waarbij ik mensenlevens ga redden.quote:
Dus die cape en het mandje met lekkere koekjes kun je vandaag gerust thuis laten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Eerst nog één kopje koffie. Het is ook weer niet zo'n avontuur waarbij ik mensenlevens ga redden.
Ik neem alleen mijn jute handtas mee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus die cape en het mandje met lekkere koekjes kun je vandaag gerust thuis laten.
Ik ben zeker de enige die hier het begin van een hele foute Duitse porno in ziet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:09 schreef Noek het volgende:
Ik neem alleen mijn jute handtas mee.
[ afbeelding ]
Omg, ook daar staat iemand achter.
Heb ik gewonnen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:11 schreef Noek het volgende:
De all-round interessantste user om te volgen op FOK!:
Copycat (4)
Nee, ik voelde het ook. Ganz geil flitste er door mijn hoofd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die hier het begin van een hele foute Duitse porno in ziet?
"Oh grote boze wolf, wat doet u nu?"
Goed, je hebt de rol.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
Du, toller tuup! Darfst du mal an meinen Schwans licken? Kleiner rotkäpfchen das du dort stät.
Jaja, ik ken mijn Duitse pappenheimers!
Oh nein, was woldes Sie dan? Meinen poes? Mit deine grosse tonge. Mein untergebit, das musst die nog einmal licken ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
Du, toller tuup! Darfst du mal an meinen Schwans licken? Kleiner rotkäpfchen das du dort stät.
Jaja, ik ken mijn Duitse pappenheimers!
Haastige spoed is zelden goed, zei mijn grootmoeder altijd die hele grote ogen had.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:22 schreef Dementor het volgende:
Ha dit topic kan maar beter snel vol raken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die hier het begin van een hele foute Duitse porno in ziet?
"Oh grote boze wolf, wat doet u nu?"
Zat ze zeker te poepenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Haastige spoed is zelden goed, zei mijn grootmoeder altijd die hele grote ogen had.
Ze had een stoma.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:
Und jetzt gehen wir zusammen zum deiner Grossmutter und machen wir ein gans geil trio. Vielleicht kommt der Jáger auch, später und kunnen wir gesammt ficken.
Mijn gaatje is al een paar weekjes vrijquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, we zijn hier dol op gesammt ficken![]()
Hoe laat heb jij je gaatje vrij?
Vraag mij alleen af waarom moet Dementor zo hard rennenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
Ik moet een stuk schrijven over een of ander horeca-tool: de Rendementor.
Dus ik lees de hele tijd Ren Dementor, Ren!
Wat voor kleur gaat het vandaag worden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:14 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Zo even een nieuw kapsel aan laten meten. Maar mn bed is nog zo lekker warm![]()
Geen kleurtje vandaag, gewoon, hop flink de schaar erinquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat voor kleur gaat het vandaag worden?![]()
Ik ben gewoon blond, heeeel blond!
Oef, niet te snel knippen dan he en werkze alvast.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geen kleurtje vandaag, gewoon, hop flink de schaar erin![]()
Oh ja? sinds kort?
Oh ik moet echt rennen, ik moet de deur al bijna uit en ik ben net uit bed gewandeld
dus Dementoer is onze eigen Forrest?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
Ik moet een stuk schrijven over een of ander horeca-tool: de Rendementor.
Dus ik lees de hele tijd Ren Dementor, Ren!
Nee, er staat iemand achter!quote:
met twee tegelijk? dat is pas speeddatingquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Vanavond vanaf half zeven MOETEN jullie allemaal voor mij duimen. Belangrijk etentje met twee mannen.
Oeh spannend. Ik ga duimen. Het zijn toch een soort van vrienden toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Vanavond vanaf half zeven MOETEN jullie allemaal voor mij duimen. Belangrijk etentje met twee mannen.
En we praten hier over...... welk gebruiksvoorwerp?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh spannend. Ik ga duimen. Het zijn toch een soort van vrienden toch?
Gert?Mijn grootmoeder heeft vannacht mijn draadloze dingetje gesloopt en nu zit ik vast aan een snoer. Ik flikker steeds over dat snoer. Nu ga ik dat natuurlijk niet maken want ik kan dat helemaal niet. Als ik nu een nieuwe koop, van bakeliet, is die dan gelijk gebruiksklaar en hoe zit het dan met een webkey. Weet jij dat?
Eentje is een vriend, de ander zijn zakenpartnerquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
Van Bakeliet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Gert?Mijn grootmoeder heeft vannacht mijn draadloze dingetje gesloopt en nu zit ik vast aan een snoer. Ik flikker steeds over dat snoer. Nu ga ik dat natuurlijk niet maken want ik kan dat helemaal niet. Als ik nu een nieuwe koop, van bakeliet, is die dan gelijk gebruiksklaar en hoe zit het dan met een webkey. Weet jij dat?
Dat draadloze kastje. Die andere, die naast de modem staat, met zo'n antennetje bovenop.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En we praten hier over...... welk gebruiksvoorwerp?
Nou!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van Bakeliet?
Als je een nieuwe kopen en deze is niet je modem dan moet je afhankelijk van het systeem 2 dingen instellen, namelijk de gateway ( je modem) en idd je webkey.. dat instellen is allemaal een kwestie van je computer met utp kabel aansluiten aan dat draadloze dingie, kijken wat voor ip adres je krijgt en dan in je internetexplorer de gateway invullen ...vanaf daar heb je een webinterface en kun je die meuk allemaal stap voor stap zo instellen...
ik doe niet lullig, zal meeduimenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eentje is een vriend, de ander zijn zakenpartner.
Dat komt goed. Weet ik zeker. Succes alvast.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eentje is een vriend, de ander zijn zakenpartner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |