Peter snapt hem wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:20 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Snap er geen bal van! "Er is behoorlijk wat bezoek vandaag bij op de bij De koffie komt voorbij ik vind het best! "
Nutteloos...
JA! Deze Sc is heel relaxed, welkom nieuwe users! Blijf komen, dan zijn Peter en ik helden. Sorry dat wij ons even lieten gaan in de visualisatie van een nummer wat wij beiden leuk vinden. Ja kan natuurlijk ook meedoen, het gaat om het volgende nummer:quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:22 schreef Peter6000 het volgende:
Liesje, misschien moeten we ons toegankelijker opstellen, om nieuwe users aan te trekken.
En dan zijn er morgen dankzij ons 3 nieuwe users, en dan vinden de anderen ons helden.
Ah....quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter snapt hem wel.
Is een songtekst!
ik weet wel iemand die nu jarig is, maar dat is geen fokkerquote:
Oe! Mag ik ook een hapje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb wel een hapje genomen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb wel een hapje genomen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heuj![]()
[..]
Oe! Mag ik ook een hapje?
Because it was one tough cookie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kan een roze koek nou een topic-killer zijn?
Heeft in mijn geval meer te maken met de constatering dat ik slaap voel opkomen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kan een roze koek nou een topic-killer zijn?
Ja want ik ben stoer he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Because it was one tough cookie!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej!
![]()
![]()
![]()
nog iemand wakker!!!
Een heeeeeeeeeeeeeel klein hapje dan!![]()
Waarom ben je nog wakker?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Because it was one tough cookie!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Peter!![]()
Doe es zwaaien naar me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jij bent ook een nachtbraker he? Leuk!! En je vind hutspot lekker, dan kunnen we niet trouwen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet slapen. Nee, ik wil nog niet slapen. 's Nachts wil ik altijd gezellig doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |