Hahaha. Ik dacht al even 'Die Liesje, die heeft er zin in'quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
Echt ik pies hier in mijn broek, ik zie het serieus nu pas!
![]()
![]()
![]()
Ik had helemaal niet op de broodjes gelet!![]()
![]()
WTF is is datquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:47 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
voordat je het weet is er een rel ofzo
Jawel, maar met een lineaaltje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:44 schreef CarOnline het volgende:
Ahh Gert bedankt voor je kaartje!
Leuk om hem weer eens te zien, groot al zeg!
Oh en wat schrijf je netjes zeg, ik schaam me voor mijn hanepoten op jouw kaartje![]()
Of heb je dat niet zelf gedaan?
't houd je wel bezig hè "Monica"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu die in SHO rondhangt verhoog ik het naar 100.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha. Ik dacht al even 'Die Liesje, die heeft er zin in'.
Ik heet geen Monica, dipshit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
't houd je wel bezig hè "Monica"![]()
maare die 100 ben je 100% kwijt![]()
Sweet dreamzzz
Ik keek naar zijn buikje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef FANN het volgende:
ja hoor Lies........ ik geloof je![]()
valt ook bijna niet op hé.....
Jaja. Maar je zag zijn navel niet ...quote:
Kill and attack, kill and attack!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heet geen Monica, dipshit.
Bommie!
Dat fikt beter dan gasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff een vraag...
Wat hebben vrouwen met een Zippo?
Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk... in gedachte schoof je 'm al tussen je eigen club sandwich!quote:
ja ja, je zag alleen de buitenste broodjes zekerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen het kwartje viel zat ik hier dan ook met een kop als een boei, om die![]()
Zippo's en kwijtraken zijn onafscheidelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ruikt lekker. Is mooi.
Ik had een hele gave, uit mijn geboortejaar. Op vakantie in Indonesië kwijtgeraakt. Ben ik een dag ziek van geweest.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk... in gedachte schoof je 'm al tussen je eigen club sandwich!
Zou ie willen, ......quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heet geen Monica, dipshit.
Bommie!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja. Maar je zag zijn navel niet ...
mijn plaatjes moet je altijd effe goed bekijken Liesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik keek ter hoogte van Calvin, niet hoger, en niet lager.![]()
ik verwachte gewoon niet dat het ranzig plaatje was.
En die wordt bij elkaar gehouden met cock-tailprikkerts.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk... in gedachte schoof je 'm al tussen je eigen club sandwich!
Wat zou ik willen???quote:
Jaaa dat had ik gezienquote:
Gelukkig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zag ook alleen maar hotdogs in het begin...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En die wordt bij elkaar gehouden met cock-tailprikkerts.
Wat een achterlijk groot mokkel.quote:
moetie dan maar proberen, vage hompnmongool dat ze is!quote:
en een lelijke bank!quote:
Sow, i am impressed,..........reallyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
moetie dan maar proberen, vage hompnmongool dat ze is!
Ja, gut gut, Ross.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, als ik dat ook nog moet gaan bijhouden
Zippoquote:
Nog heel eventjes dan?quote:
Die wodka tampon gaat je opbrekenquote:
quote:
Nee, ik go. Nog even lezen en pitten. Morgen lees ik de rellen wel terug.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heul erg! Maar niet op jou!![]()
(Jij was toch jaloers?)
Doen we nog een drankje, en dat jij dan weer mal in je hoofd wordt?quote:
Ja, doen we.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen we nog een drankje, en dat jij dan weer mal in je hoofd wordt?
Ik doe ook nog een biertje Gert. Proost.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen we nog een drankje, en dat jij dan weer mal in je hoofd wordt?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
truste.......
ik laat nog wel effe wat popcorn achter voor de ''rellers''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jammer dan Ruud, ik kan er niets mee als mensen dat serieus nemen en zich eraan storen (maar wel in een deuk liggen om een Mao-grapje) en ga er ook geen rekening mee houden. Verder geen hard feelings hoor, aan mijn kant.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik doe ook nog een biertje Gert. Proost.Maar hou je een beetje in. Jij flapt er soms dingen uit die echt niet kunnen (in mijn ogen dan). Salute
Moe'k al aan tafel gaan zitten?quote:
*hupst even meequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jammer dan Ruud, ik kan er niets mee als mensen dat serieus nemen en zich eraan storen (maar wel in een deuk liggen om een Mao-grapje) en ga er ook geen rekening mee houden. Verder geen hard feelings hoor, aan mijn kant.![]()
Kom, effe gezellig hupsen.![]()
Volgens mij kun je er juist wel wat mee, een beetje provoceren is je niet vreemd volgens mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jammer dan Ruud, ik kan er niets mee als mensen dat serieus nemen en zich eraan storen (maar wel in een deuk liggen om een Mao-grapje) en ga er ook geen rekening mee houden. Verder geen hard feelings hoor, aan mijn kant.![]()
Hier wel bijnaquote:
quote:
Speklapje en hutspot ..quote:
Dat doe jij snel, zo'n bier naar binnen werken. Dat pleit weer voor je.quote:
Ja zo kun je het ook bekijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er juist wel wat mee, een beetje provoceren is je niet vreemd volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |