Dan krijg je een gemiddelde leeftijd van -20quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef navigator het volgende:
[..]
hahaha, wat een klojo´s. Beter schoppen ze al die versleten dertigers eruit
Ik wilde het net posten..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef Nashje het volgende:
Wat ben ik blij dat het bij ons weer een beetje op de rails lijkt te zijn. In rotterdam is en blijft het een grote kutzooi.
Aan je posts te zien ben jij nog geen 28.. Ik woon m'n hele leven al in Amsterdam, vanaf dat ik een paar maanden oud was. Dus import? Omdat ik een buitenlandse vader heb?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef navigator het volgende:
[..]
Kijk eens aan, we gaan schelden, heb ik een gevoelige snaar geraakt?![]()
Je bewering is trouwens niet waar, daar durf ik heel wat om te verwedden.
@Bert: Wtf heeft dat er nou mee te maken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Amsterdam is poep op de stoep. Amsterdam.
Liefde spat van t beeldschermquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aan je posts te zien ben jij nog geen 28.. Ik woon m'n hele leven al in Amsterdam, vanaf dat ik een paar maanden oud was. Dus import? Omdat ik een buitenlandse vader heb?
Pannenkoek schelden noemen, maar jezelf wel een Amsterdammer vinden.
Echte Amsterdammers janken niet om zoiets..
Waren ze toch al?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Landgeld het volgende:
Bij het netwerk van Feyenoord, gaan ze stemmen op een nieuwe trainer. Zelfs 'onze' Frenk staat er bij:
Frank Rijkaard - 11.1%
ze zijn de wanhoop nabij..
Godver, mis ik het netquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef Nashje het volgende:
Training begint om 15:30 uur
Amsterdam, 14 jan 2009
De middagtraining van woensdag begint een half uur eerder dan aanvankelijk was gepland. Marco van Basten en zijn spelers, onder wie nieuwe aanwinst Rob Wielaert, zijn nu vanaf 15.30 uur aan het werk te zien op het trainingsveld naast de ArenA.
Rob Wielaert wordt voorafgaand aan de middagtraining van Ajax aan de pers gepresenteerd. De nieuwe Ajacied wordt om 15.00 uur in de perskamer van de ArenA voorgesteld aan de media.
Cvitanich, volgens mij houdt die gast ook wel van een dolletjequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Noshiba het volgende:
En robbie maakt z'n eerste meters met onze helden
Trouwens wie gaat er nu met suarez dollen op de training nu klaas weg is?!
Hoe durf je inderdaad! We mogen blij zijn met een gelijkspelletje bij het almachtige nec! Wis en waarachtig!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef Schanulleke het volgende:
Toen ik gisteren postte dat we NEC wel even op zouden rollen wist ik al dat d'r over gevallen zou worden.
Tuurlijk is oprollen bluf maar ik verwacht wel een overwinning.
Nou idd, en daar sluit het artikel in de VI van vandaag perfect op aan. Ajaxquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef Nashje het volgende:
Wat ben ik blij dat het bij ons weer een beetje op de rails lijkt te zijn. In rotterdam is en blijft het een grote kutzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |