Sno is gewoon een paniekaankoop geweest, na het destijds mislukken van de transfer van Wielaert. Als pinch-itter heeft hij het een paar keer goed gedaan. Maar als hij een ongemotiveerde indruk maakt, heeft hij idd ook geen toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:33 schreef finsdefis het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Sno ook mag opbokken trouwens (naam is niet groot genoeg he) als hij echt zo ongemotiveerd is als die berichten doen overkomen. Is misschien een half jaar geleden gekocht, maar heeft vrij weinig positiefs laten zien (afstandsschoten die telkens op dezelfde manier 3m overgaan, 10 seconden rondkijken en dan een kutpass geven etc.). Ik zie echt niks wat goed aan hem is behalve zijn fysiek, en daar wil hij niet eens aan werken blijkbaar.
Strak plan. Na de winter maar?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:33 schreef finsdefis het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Sno ook mag opbokken trouwens (naam is niet groot genoeg he) als hij echt zo ongemotiveerd is als die berichten doen overkomen. Is misschien een half jaar geleden gekocht, maar heeft vrij weinig positiefs laten zien (afstandsschoten die telkens op dezelfde manier 3m overgaan, 10 seconden rondkijken en dan een kutpass geven etc.). Ik zie echt niks wat goed aan hem is behalve zijn fysiek, en daar wil hij niet eens aan werken blijkbaar.
Dat moet ook wel, want hij - en niet Robbie - moet ons naar die UEFA Cup leiden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ineens veel meer vertrouwen in de beste man
Sorry als het dubbel is maar heb niet het hele vorige topic doorgelezen.quote:13/1/2009 - Blind: Ajax ziet af van Djuricic
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
Ajax ziet voorlopig af van het binnenhalen van Filip Djuricic, zo meldt Danny Blind in het Algemeen Dagblad. De speler van Servië onder 17 met dezelfde makelaar als Miralem Sulejmani is de afgelopen maanden een aantal keren bekeken. "Best een aardige speler, maar op de positie van nummer 10 hebben we al genoeg opties. We hebben onlangs nog de 16-jarige Christian Eriksen van Odense gehaald, die daar ook uit de voeten kan." Vanmorgen werd bekend dat ook Manchester United interesse heeft.
Dit is nieuw. Hetgeen wat eerder voorbij is gekomen is dat het een moeilijk verhaal zou worden ivm de interesse van Manchester.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sorry als het dubbel is maar heb niet het hele vorige topic doorgelezen.
Oja Eriksen hè. Die had toch zo'n gay-kapseltje ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Typisch Ajax weer, hebben ze dan niets geleerd van Dembele/Babelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:39 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Oja Eriksen hè. Die had toch zo'n gay-kapseltje. Ben benieuwd hoe ver hij het schopt
Oja dat was het hehe.quote:
Nu begrijp ik waarom hij technisch manager is geworden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |