Suarez behoort tot een van de beste aanvallers van Europa.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik mis gewoon echt grote namen bij Ajax.

Wacht ik bel Danny ff of ie morgen kan informeren naar Messiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef Badabingea het volgende:
[..]

Zoals?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef Badabingea het volgende:
[..]

Leuke schadevergoeding eisen als het echt zo isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:06 schreef toma het volgende:
[..]
Welke tekening is dat dan? En als dat zo is dan zal ik ze eens een kwaad mailtje sturen. Want ze hebben me niet om toestemming gevraagd. Ik zou graag een scan of een foto van die bladzijde willen zien.

Ik heb liever een hoop jongens die nog groot moeten worden en die uit de eigen jeugdopleiding komen dant vedettes. Ibrahimovic was ook nog geen wereldvoetballer toen ie net bij Ajax kwam. Hopelijk gaat het met Cvitanich hetzelfde straks. Al hoop ik dan niet dat ie op de laatste dag van de transfermarkt alsnog naar Juve gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef Badabingea het volgende:
[..]

ik ben niet voor niets een jood hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Leuke schadevergoeding eisen als het echt zo is

Alleen als ik tijd over heb. Ben er stiekem nog best lang mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:19 schreef Dvm86 het volgende:
tvp en superwerk, Toma. Doe dat eens vaker, ouwe!

Zeg er ook meteen even bij dat er 12 flessen champagne als beloning beschikbaar wordt gesteld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef jna het volgende:
[..]
Wacht ik bel Danny ff of ie morgen kan informeren naar Messi

Als je ze in caps lock typt zijn ze al weer een stuk groter.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef Badabingea het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je ze in caps lock typt zijn ze al weer een stuk groter.
 Ik moest lachen
 Ik moest lachen

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je ze in caps lock typt zijn ze al weer een stuk groter.

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |