abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:29:10 #196
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65029680
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die zin klopt gewoon toch?
Grammaticaal wel ja.
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:34:00 #197
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_65029928
echt te grappig van verbeek
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_65030046
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef navigator het volgende:

@Bert: Wtf heeft dat er nou mee te maken.
Als jij er gelukkig van wordt moet je het vooral niet nalaten hoor, maar ik snap dat trots zijn op een bepaalde afkomst nooit zo goed. Ik ben trots op dingen waar ik zelf de hand in heb gehad. Waarom zou je trots zijn om Amsterdammer, Fries, of Nederlander te zijn? Het is gewoon de plek waar je toevallig uit je moeder bent gekomen.

Ik ben blij dat ik op de plek woon waar ik woon. Maar ik zie niet in op welke manier ik er trots op zou moeten zijn.
pi_65030282
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Als jij er gelukkig van wordt moet je het vooral niet nalaten hoor, maar ik snap dat trots zijn op een bepaalde afkomst nooit zo goed. Ik ben trots op dingen waar ik zelf de hand in heb gehad. Waarom zou je trots zijn om Amsterdammer, Fries, of Nederlander te zijn? Het is gewoon de plek waar je toevallig uit je moeder bent gekomen.

Ik ben blij dat ik op de plek woon waar ik woon. Maar ik zie niet in op welke manier ik er trots op zou moeten zijn.
Maar jij bent dan ook een vreemde snoeshaan, Bert!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:43:21 #200
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65030357
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Is een mooi topic over in WFL of C&H. Ik ben het wel met je eens, maar het gaat iets te ver voor dit topic.
pi_65030376
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef navigator het volgende:

[..]

hahaha, wat een klojo´s. Beter schoppen ze al die versleten dertigers eruit
Dan krijg je een gemiddelde leeftijd van -20
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
pi_65030502
Wat ben ik blij dat het bij ons weer een beetje op de rails lijkt te zijn. In rotterdam is en blijft het een grote kutzooi .
pi_65030646
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef Nashje het volgende:
Wat ben ik blij dat het bij ons weer een beetje op de rails lijkt te zijn. In rotterdam is en blijft het een grote kutzooi .
Ik wilde het net posten.. .
pi_65030687
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef navigator het volgende:

[..]

Kijk eens aan, we gaan schelden, heb ik een gevoelige snaar geraakt?
Je bewering is trouwens niet waar, daar durf ik heel wat om te verwedden.

@Bert: Wtf heeft dat er nou mee te maken.
Aan je posts te zien ben jij nog geen 28.. Ik woon m'n hele leven al in Amsterdam, vanaf dat ik een paar maanden oud was. Dus import? Omdat ik een buitenlandse vader heb?
Pannenkoek schelden noemen, maar jezelf wel een Amsterdammer vinden.
Echte Amsterdammers janken niet om zoiets. .
-
pi_65030793
Amsterdam is poep op de stoep.
pi_65030880
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Amsterdam is poep op de stoep. Amsterdam.
Koning.
pi_65030882
Silenus heeft wel gelijk.
pi_65031230
gezellig hier
pi_65031284
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef toma het volgende:
gezellig hier
Liefde spat van t beeldscherm !

voor Ajax
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_65031409
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Aan je posts te zien ben jij nog geen 28.. Ik woon m'n hele leven al in Amsterdam, vanaf dat ik een paar maanden oud was. Dus import? Omdat ik een buitenlandse vader heb?
Pannenkoek schelden noemen, maar jezelf wel een Amsterdammer vinden.
Echte Amsterdammers janken niet om zoiets. .

Ik ben zelfs nog wat ouder dan 28. Zo te lezen ben je dus wel een echte Amsterdammer, mooie stad he?!
Het zal mij trouwens aan mijn reet roesten wat je van mijn posts vindt, fok! is voor mij puur tijdverdrijf, entertainment en een beetje de boel opnaaien.
En janken? Ik? naah.

Maar weer ontopic over de mooist club van allemaal
Zondag begint de jacht op de derde ster.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')