Als je een banaan in een thermoskan propt heb je wel humor inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Cvitanich, volgens mij houdt die gast ook wel van een dolletje!
Volgens mij ook welquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Cvitanich, volgens mij houdt die gast ook wel van een dolletje!
WTF hoe weet je datquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Als je een banaan in een thermoskan propt heb je wel humor inderdaad
Dat heb ik gemist dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is gewoon in het "nieuws" geweest.
Keer in een interview (geloof met Sportweek?) ter sprake gekomen. Echt een gillerquote:
O RLYquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef Damzkieee het volgende:
Banaan in de thermosfles met Uruguayaanse thee meen ik ergens opgevangen te hebben
Geen idee waar k heb gelezen dus zou zo 1,2,3 geen link kunnen vinden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:05 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik ookHeeft iemand een linkje?
quote:
Wat moeten we ook zonder jouquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Darío Cvitanich topic #1: Trefzeker heethoofd.
Houniet je avatarquote:Cvitanich: ik voel me thuis in Amsterdam
woensdag 14 januari, door barrehhafca, Delft, 16:27u, Ajax
Dario Cvitanich heeft niet lang hoeven te wennen in Amsterdam. De spits werd afgelopen zomer voor 6,5 miljoen euro gekocht van het Argentijnse Banfield en speelde in de eerste helft van het seizoen ondanks zijn blessure acht wedstrijden waarin zes goals maakte.
Cvitanich maakte zijn debuut in de Eredivisie op 30 augustus 2008 in de met 2-1 verloren uitwedstrijd tegen Willem II. Op 26 oktober startte de spits voor het eerst in de basis tegen NEC. Cvitanich raakte echter geblesseerd aan zijn hamstring en was meer dan zes weken uit de roulatie. Pas nadat Klaas Jan Huntelaar werd verkocht aan Real Madrid kwam de Argentijnse voetballer op stoom.
De spits liet zien over veel kwaliteiten te beschikken, aangezien hij zes maal scoorde in drie duels. De Zuid-Amerikaan gaf aan het steeds beter te kunnen vinden met de aanvallers van Ajax, in het speciaal met LuisSuarez. De 24-jarige speler prijst het spel van zijn continentgenoot. 'Veel Latijns-Amerikaanse hebben een beetje dezelfde manier van spelen', aldus Cvitanich. 'Dus voor mij is het misschien gemakkelijker te voorspelen wat Luis gaat doen met de bal dan voor jullie. Hij heeft fantastische passeerbewegingen en probeert daarvan vaak zoveel mogelijk gebruik van te maken. Zodra hij de bal heeft, ga ik daar dus op anticiperen.'
Een verschil tussen het Nederlands en Argentijnse voetbal is er wel degelijk. 'Ik vind de verdedigers in Nederland slimmer dan in Argentinie. Ze hebben een beter gevoel voor positie kiezen, letten meer op het spel en de bal. In Argentinie heb je vooral gevechten van man-tegen-man. De manier waarop in Argentinie wordt verdedigd heeft mijn spel in grote mate beinvloed. Ze halen daar werkelijks alles uit de kast om je te intimideren', aldus Cvitanich.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
Geen idee waar k heb gelezen dus zou zo 1,2,3 geen link kunnen vinden.
Op de ajax site zelf stond pas wel dat Suarez de schoenen van Dario per ongeluk het water in had getrapt tijdens de training
Sorry, ik zit hier niet de hele dag te F5'enquote:
Oh en deze was zeker ook al gepost, TR? Check het effe voor me, wil je?quote:Van Basten: Beste sfeer in Arena
Uitgegeven: 13 januari 2009 17:14
Laatst gewijzigd: 13 januari 2009 18:29
AMSTERDAM - Het supporters van Ajax staan niet bekend als de meest fanatieke van Nederland. Volgens Marco van Basten is dit beeld echter niet op waarheid berust. De trainer is zeer te spreken over de steun van de fans in de eerste helft van het seizoen.
“Ik vind Ajax helemaal niet killer geworden sinds ik achttien jaar geleden vertrok. Ajax wordt momenteel goed geleid. Dat heeft zijn weerslag op de relatie tussen medewerkers en publiek. Die is heel goed,” zegt de oud-bondscoach van Oranje.
Van Basten gaat nog een stapje verder in zijn lof over de fans. “In de Arena heerst mijns inziens momenteel de beste sfeer van alle stadions in Nederland. Het publiek is heel positief, zelfs als we slecht spelen. Natuurlijk proef je de behoefte om kampioen te worden. Maar ze staan niet stil langs de kant. Ze willen helpen.”
Herkenbaar
De trainer heeft wel een verklaring voor de goede sfeer. “Dat komt doordat er veel warmte is van alle kanten. En herkenbaarheid. Ajax is nog steeds de uitzondering met 15 van de 24 selectiespelers die uit de jeugdopleiding komen. Het blijft een bijzondere club,” zo zegt hij tegenover Sportweek.
No shitquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef Rejected het volgende:
Ik denk dat TerroRobbie mod wil worden.
Het supportersquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry, ik zit hier niet de hele dag te F5'en
[..]
Oh en deze was zeker ook al gepost, TR? Check het effe voor me, wil je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |