Niks bluf aanquote:
2005 alweerquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt:
15 oktober 2005: Amsterdam Arena, Amsterdam.
Toeschouwers: 47.650.
Scheidsrechter: Tom van Sichem
Scoreverloop: 0-0
Opstelling:
Maarten Stekelenburg
Hatem Trabelsi
Zdenek Grygera
Tomás Galásek
Urby Emanuelson
Nigel de Jong
Olaf Lindenbergh
Wesley Sneijder
Mauro Rosales
Markus Rosenberg (59. Yannis Anastasiou)
Nourdin Boukhari(59. Ryan Babel)
Lindenbergh
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:09 schreef navigator het volgende:
Lastige pot die we toch vrij simpel gaan winnen, mark my words.
Vraagje, hoe vaak achter elkaar moet Ajax het kampioenschap mislopen voor zulke uitspraken wegblijven?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:09 schreef navigator het volgende:
AJAX! Lekker zondag weer om het echie! Lastige pot die we toch vrij simpel gaan winnen, mark my words.
Ze hebben nog gelijk ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Hehehe gunstige reeks tegen Volendam, Heracles, Vitesse en Feyenoord
Vraagje, Wat is er mis met een gezonde dosis Amsterdamse bluf? Ik zie een duidelijk verschil met afgelopen jaren, Ajax heeft de stijgende lijn te pakken. Ik heb er weer vetrouwen in. En dat zou jij ook moeten hebben. Je bent toch Amsterdammer of niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vraagje, hoe vaak achter elkaar moet Ajax het kampioenschap mislopen voor zulke uitspraken wegblijven?.
Amsterdamse bluf staat niet gelijk aan iets goeds hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef navigator het volgende:
[..]
Vraagje, Wat is er mis met een gezonde dosis Amsterdamse bluf? Ik zie een duidelijk verschil met afgelopen jaren, Ajax heeft de stijgende lijn te pakken. Ik heb er weer vetrouwen in. En dat zou jij ook moeten hebben. Je bent toch Amsterdammer of niet?
@ Cyberia. Dat was een ongelukkige wedstrijd die we net zo goed hadden kunnen winnen.
Heb je het nu over AZ-uit? Die wedstrijd verloren we toch gewoon kansloos?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef navigator het volgende:
[..]
@ Cyberia. Dat was een ongelukkige wedstrijd die we net zo goed hadden kunnen winnen.
Eenschquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb je het nu over AZ-uit? Die wedstrijd verloren we toch gewoon kansloos?
Ajax heeft de stijgende lijn weer te pakken, maar als je maar één of drie punten haalt uit de komende twee wedstrijden kijk je direct weer tegen een fikse achterstand aan. Dus niet vantevoren van een overwinning uitgaan, maar 100% concentratie en knallen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb je het nu over AZ-uit? Die wedstrijd verloren we toch gewoon kansloos?
Ajax heeft de stijgende lijn weer te pakken, maar als je maar één of drie punten haalt uit de komende twee wedstrijden kijk je direct weer tegen een fikse achterstand aan. Dus niet vantevoren van een overwinning uitgaan, maar 100% concentratie en knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |