Doe toch maar scannenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:19 schreef Stevie_G het volgende:
[...]
Nu ik toch ff aan het doorbladeren ben kom ik er nog veel meer tegen. Ze gaan over de politiek dus niet echt interessant.![]()
Bij 1 staat balkenende met een boek waarop staat Europese Grondwet en hij staat dan voor zo'n klein brievenbusje
Bij 1 staat volgens mij Gerrit Zalm met de krant van vorige week waarop staat: Miljoenennota
Ik bid met je meequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:22 schreef koningdavid het volgende:
Ajax gaat wedstrijden winnen na de winterstop!
Er wordt gewoon naar NEC toegewerktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef toma het volgende:
Speelt Ajax nog een oefenduel één dezer dagen? Of wordt er gewoon naar NEC toegewerkt?
Volgens mij gewoon trainen voor de wedstrijd tegen NECquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef toma het volgende:
Speelt Ajax nog een oefenduel één dezer dagen? Of wordt er gewoon naar NEC toegewerkt?
ik hou dit gewoon als hobby. Heb een drukke studie en straks als het goed is een hele mooie baan. Misschien dat ik ooit een keer een portfolio naar een website mail.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
toma, je moet fcupdate.nl mailen en je werk laten zien. misschien kun je voor hun iets doen.. ze hebben nu zo'n lelijke niet-grappige wekelijkse cartoon
Ajaxlife zou er gezien (de clubsvoorkeur die vaak in je cartoons naar voren komt) meer mee kunnen denk ik. Bereik je toch wel een groter publiek denk ik Toma.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
toma, je moet fcupdate.nl mailen en je werk laten zien. misschien kun je voor hun iets doen.. ze hebben nu zo'n lelijke niet-grappige wekelijkse cartoon
1 x per maand toma in Ajax Lifequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ajaxlife zou er gezien (de clubsvoorkeur die vaak in je cartoons naar voren komt) meer mee kunnen denk ik. Bereik je toch wel een groter publiek denk ik Toma.
Ik denk dat ik wanneer ik voor een blad ga tekenen er wel wat regeltjes worden gemaakt. Zoals dat ik bijvoorbeeld geen spottende, grove, of beledigende tekeningen mag maken. En daar begin ik niet aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ajaxlife zou er gezien (de clubsvoorkeur die vaak in je cartoons naar voren komt) meer mee kunnen denk ik. Bereik je toch wel een groter publiek denk ik Toma.
Zou geweldig zijnquote:
Niet heel veel in de winterstop, hoezo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Badabingea het volgende:
Hoeveel zouden we max. uit kunnen geven aan spelers? Hoeveel miljoen?
Mwah, die ruimte is daar wel, denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wanneer ik voor een blad ga tekenen er wel wat regeltjes worden gemaakt. Zoals dat ik bijvoorbeeld geen spottende, grove, of beledigende tekeningen mag maken. En daar begin ik niet aan.
Maar genoeg over mij geluld.
AJAX!
Maar hoe komt het maatschappijleerboek van mij dan aan jouw tekeningen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wanneer ik voor een blad ga tekenen er wel wat regeltjes worden gemaakt. Zoals dat ik bijvoorbeeld geen spottende, grove, of beledigende tekeningen mag maken. En daar begin ik niet aan.
Maar genoeg over mij geluld.
AJAX!
Hoezo? Wil je Ronaldo nog gaan halen ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Badabingea het volgende:
En kunnen wij later als hij een beroemde cartoonist is zeggen dat wij Toma nog kennen van een forum.quote:
Ik gok rond de 20 miljoen minimaal dat er over is, maar die wordt in reserve gezet voor het geval dat we geen CL halen/geen kampioen worden enzo. Al die transfers uit het verleden zijn inmiddels al gebruikt om de kosten van normale bedrijfsgang te dekken (zie jaarrapport, maar een paar miljoen winst (=geld over) geloof ik). Geen idee of de transfer van Heitinga daar al inzat trouwens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Badabingea het volgende:
Wilde je nog een half team er bij hebben?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Badabingea het volgende:
Die tekeningen heeft hij waarschlijk niet gemaaktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Maar hoe komt het maatschappijleerboek van mij dan aan jouw tekeningen?
Dat moet wel want ik zie toch echt toma in de tekening staan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die tekeningen heeft hij waarschlijk niet gemaakt
Zolang die 3 miljoen van Robbie nog niet het van transferbudget is afgeschreven kan daar geen mededeling over worden gedaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Badabingea het volgende:
Ik verwacht sowieso niks meer. Misschien die Rus die nu stage loopt, maar dat is het denk ik ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Badabingea het volgende:
scannen or gtfoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:01 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Dat moet wel want ik zie toch echt toma in de tekening staan.
Welke tekening is dat dan? En als dat zo is dan zal ik ze eens een kwaad mailtje sturen. Want ze hebben me niet om toestemming gevraagd. Ik zou graag een scan of een foto van die bladzijde willen zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Maar hoe komt het maatschappijleerboek van mij dan aan jouw tekeningen?
okee zal ik morgen plaatsen in het ajax topicquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:06 schreef toma het volgende:
[..]
Welke tekening is dat dan? En als dat zo is dan zal ik ze eens een kwaad mailtje sturen. Want ze hebben me niet om toestemming gevraagd. Ik zou graag een scan of een foto van die bladzijde willen zien.
Ik mis gewoon echt grote namen bij Ajax.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet heel veel in de winterstop, hoezo?
Ik zie ook liever Benzema, en Ronaldo, en Villa en Xavi....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik mis gewoon echt grote namen bij Ajax.
Suarez behoort tot een van de beste aanvallers van Europa.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wacht ik bel Danny ff of ie morgen kan informeren naar Messiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Leuke schadevergoeding eisen als het echt zo isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:06 schreef toma het volgende:
[..]
Welke tekening is dat dan? En als dat zo is dan zal ik ze eens een kwaad mailtje sturen. Want ze hebben me niet om toestemming gevraagd. Ik zou graag een scan of een foto van die bladzijde willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |