Doe toch maar scannenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:19 schreef Stevie_G het volgende:
[...]
Nu ik toch ff aan het doorbladeren ben kom ik er nog veel meer tegen. Ze gaan over de politiek dus niet echt interessant.![]()
Bij 1 staat balkenende met een boek waarop staat Europese Grondwet en hij staat dan voor zo'n klein brievenbusje
Bij 1 staat volgens mij Gerrit Zalm met de krant van vorige week waarop staat: Miljoenennota
Ik bid met je meequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:22 schreef koningdavid het volgende:
Ajax gaat wedstrijden winnen na de winterstop!
Er wordt gewoon naar NEC toegewerktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef toma het volgende:
Speelt Ajax nog een oefenduel één dezer dagen? Of wordt er gewoon naar NEC toegewerkt?
Volgens mij gewoon trainen voor de wedstrijd tegen NECquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef toma het volgende:
Speelt Ajax nog een oefenduel één dezer dagen? Of wordt er gewoon naar NEC toegewerkt?
ik hou dit gewoon als hobby. Heb een drukke studie en straks als het goed is een hele mooie baan. Misschien dat ik ooit een keer een portfolio naar een website mail.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
toma, je moet fcupdate.nl mailen en je werk laten zien. misschien kun je voor hun iets doen.. ze hebben nu zo'n lelijke niet-grappige wekelijkse cartoon
Ajaxlife zou er gezien (de clubsvoorkeur die vaak in je cartoons naar voren komt) meer mee kunnen denk ik. Bereik je toch wel een groter publiek denk ik Toma.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
toma, je moet fcupdate.nl mailen en je werk laten zien. misschien kun je voor hun iets doen.. ze hebben nu zo'n lelijke niet-grappige wekelijkse cartoon
1 x per maand toma in Ajax Lifequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ajaxlife zou er gezien (de clubsvoorkeur die vaak in je cartoons naar voren komt) meer mee kunnen denk ik. Bereik je toch wel een groter publiek denk ik Toma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |