abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66647562
Nja pilletjes kunnen je helpen om rustiger te worden maar die nemen die faalangst niet weg, dat zit tussen je oren. Het gaat er vooral om waarom je denkt te gaan falen, had je dit bijvoorbeeld de eerste keer ook. Wat je kan doen is proberen er niet te veel aan te denken wat uiteraard vrij lastig is. Je kan het beste je normale patroon volgen, normale tijd je bed in, goed ontbijten. Daarnaast is het belangrijk om te beseffen dat je het gewoon kan. Je kan slagen en dat weet je zelf ook, je moet het alleen even die twintig minuten het aan de examinator laten zien.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_66647946
Ik mocht vandaag ook weer rijden. Wat heb ik toch een chagerijn als instructeur. Heb nu een nieuwe gekregen en deze man kan mij toch boos worden als ik iets verkeerd doe. Echt zeuren gewoon, de hele tijd door. Maar ik twijfel of dit nu nadelig is. Het is zo irritant dat ik het niet nog een keer doe (althans, dat probeer ik) en zo leer ik het volgens mij sneller.

Gelukkig had hij na het roken van een peuk een wat beter humeur.

Het ging in iedergeval beter als vorige week, ik had maar 3 ingrepen in 2 uur tijd en die man grijpt redelijk snel in .

We zullen zien, ik probeer het nog wat vol te houden. Hopelijk zeikt hij volgende week minder, ik heb zelf een ochtendheur en dan is het niet relaxed als om 07:30 al die vent tegen je loopt te roepen dat je niet luisterd etc.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66648037
ongelofelijk.
pi_66649123
Mijn instructeur is wel een chille gast, hij heeft geduld, schiet niet uit zijn slof, zegt geen onaardige dingen etc,. blijft dingen herhalen ook al doe ik het steeds fout, wordt niet boos etc
Children of the night. What music they make.
pi_66650912
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn instructeur is wel een chille gast, hij heeft geduld, schiet niet uit zijn slof, zegt geen onaardige dingen etc,. blijft dingen herhalen ook al doe ik het steeds fout, wordt niet boos etc
dat is toch wel het minste wat je mag verwachten als je voor zo'n beroep kiest
pi_66651187
Idd, maar er zitten ook slechtere bij.
pi_66653123
Aarrgh, dus toch gezakt.

Rij een tijdje, niets aan de hand. Examinator heel opgewekt en vrolijk en geeft met lichaamstaal aan dat ik goed bezig ben. Instructeur zit achterin te glimlachen, niets aan de hand.

Opeens een grote groep jeugd op de fiets, ik denk in te kunnen halen, want ik zat er al een godvergeten tijd achter te hangen. Begint dat kutjong met zijn ipod het meest links ineens voor de auto te swieberen. Ik trap snel op de rem, maar de examinator was me voor. Dag rijbewijs voor vandaag.

Over 3 weken een nieuwe poging, één lesje tussendoor om in het ritme te blijven want verder zegt m'n instructeur dat het toch geen nut heeft om extra te lessen. Dit was een ongelukkig incident.

Teleurstelling groot. Vooral omdat de TTT nog zo super ging 3 weken geleden. Examinator van toen zei zelfs dat ik m'n rijbewijs gehad zou hebben ALS het een examen zou zijn.

AARRGGHHH

En nu de kroeg in...
pi_66655601
@Alec690: Argh, dat is echt zéér frustrerend. Sterkte en veel succes de volgende keer. Zuipze
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:17:02 #259
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_66660504
Net mn 5e gehad
Gas koppeling gaat beter behalve op sommige punten waar veel moet gebeuren en ik schakel terug naar zn 4 ipv naar 2
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:25:08 #260
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_66660805
Trouwens, ik hoorde ook zonet dat er maar 1 iemand was geslaagd in de eerste sessie van het vernieuwde theorie-examen.
pi_66661577
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:25 schreef Plasterk het volgende:
Trouwens, ik hoorde ook zonet dat er maar 1 iemand was geslaagd in de eerste sessie van het vernieuwde theorie-examen.
pi_66681831
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 15:01 schreef Alec690 het volgende:
Teleurstelling groot. Vooral omdat de TTT nog zo super ging 3 weken geleden. Examinator van toen zei zelfs dat ik m'n rijbewijs gehad zou hebben ALS het een examen zou zijn.
Waarom heb je dan niet gelijk examen gedaan? Iedereen hier die eerst die TTT gaat doen en er geld voor lapt, hebben jullie allemaal examenvrees ofzo? Nu heb je 150 euro voor de TTT betaald, 250 voor dit examen en nog eens 250 voor het komende examen. Je had jezelf 400 euro kunnen besparen. Had je heel wat biertjes voor kunnen kopen.

Net als bij het theorie examen, zit ik daar en meer dan de helft is druk bezig boeken te lezen een paar minuten voordat ze examen moeten doen Zitten trouwens ook de grootste dombo's, ik heb het op de oude manier geddaan 2 maand terug en toen zakte al meer dan de helft terwijl het echt simpele vragen waren.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66684870
Voor mensen die wat twijfelen of niet weten wat ze verwachten moeten of wat zenuwachtig zijn is een TTT een uitkomst, dat jij dat nou niet nodig hebt betekent niet dat je dat op andere mensen kunt gaan toepassen. Als zij zich daar goed bij voelen, laat ze lekker. Tis goedkoper dan een examen en je weet waar je aan toe bent, wat je kunt verwachten, sommige mensen hebben die zekerheid nodig, ook al hoor jij daar blijkbaar niet bij.

Ik vond doorlezen voor theorie ook fijn hoor, nog even voor de zekerheid wat dingetjes opzoeken en ik had 0 fout, anders twee, vanwege dingen die ik op het laatste moment nog ff ging opfrissen. Sommige mensen hebben er gewoon moeite mee, niet iedereen is zo briljant.
pi_66705390
Ik ben op zoek naar een goed en helder theorieboek die goed aansluit bij het CBR examen. Op bol.com is te lezen dat het boek van de ANWB niet helemaal aansloot op het CBR. Is het het boek ''Wegwijzer in het verkeer personenauto'' beter?
Als iemand andere sugesties heeft dan hoor ik het graag
pi_66705764
Ik vind Vekabest het fijnst. Sluit het best aan op CBR en is verder ook gewoon helder en duidelijk en ook de oefencd is goed! Hint: die laatste hoef je niet heel erg perse te kopen
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_66706934
16 April afrijden voor mijn motorrijbewijs !
pi_66707244
Ik heb ook wegwijzer gehad, zowel voor brommer als auto. Brommer 1 fout, auto 0, dus ging bij mij helemaal goed
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:33:35 #268
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_66707328
M`n rijinstructeur vertelde tegen me dat ze eerdaags bij de rijlessen ook een praktijkboek gaan uitdelen. Moet je dus voordat je gaat rijden eerst een hoofdstuk lezen, vervolgens ga je dat daarna in praktijk brengen. Althans, das zo bij VBOC. Ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan
Straks moet je nog minimaal HBO hebben voor een rijbewijs
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:43:26 #269
229513 Blurred86
Live Positive
pi_66710274
Zo werkt het met rijopleiding in stappen (RIS) nu ook al, vond het persoonlijk niet erg nuttig..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 22:47:25 #270
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_66710456
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:33 schreef Juicyhil het volgende:
M`n rijinstructeur vertelde tegen me dat ze eerdaags bij de rijlessen ook een praktijkboek gaan uitdelen. Moet je dus voordat je gaat rijden eerst een hoofdstuk lezen, vervolgens ga je dat daarna in praktijk brengen. Althans, das zo bij VBOC. Ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan
Mijn god !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_66710531
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:33 schreef Juicyhil het volgende:
Zoiets heb je ook al bij de Rijopleiding In Stappen en dan ook steeds met allerlei scrips die je van tevoren moet leren. Te sneu voor woorden dat boek. Dan zijn ze bijvoorbeeld een paar pagina's lang aan het uitleggen hoe je moet in- en uitstappen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:10:33 #272
155616 Proximo
For god, king & country
pi_66731615
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:20 schreef Kahlen het volgende:
Ik mocht vandaag ook weer rijden. Wat heb ik toch een chagerijn als instructeur. Heb nu een nieuwe gekregen en deze man kan mij toch boos worden als ik iets verkeerd doe. Echt zeuren gewoon, de hele tijd door. Maar ik twijfel of dit nu nadelig is. Het is zo irritant dat ik het niet nog een keer doe (althans, dat probeer ik) en zo leer ik het volgens mij sneller.

Gelukkig had hij na het roken van een peuk een wat beter humeur.

Het ging in iedergeval beter als vorige week, ik had maar 3 ingrepen in 2 uur tijd en die man grijpt redelijk snel in .

We zullen zien, ik probeer het nog wat vol te houden. Hopelijk zeikt hij volgende week minder, ik heb zelf een ochtendheur en dan is het niet relaxed als om 07:30 al die vent tegen je loopt te roepen dat je niet luisterd etc.
Gewoon vragen om een nieuwe instructeur , bij zo'n vent die je alleen maar afzeikt duurt het alleen maar langer en die lessen zijn toch echt te prijzig om je 2 uur lang ongemakkelijk te voelen
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:47:33 #273
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_66764723
Ik heb mijn rijbewijs op 3 november gehaald, de dag dat ik 19 werd Heb het de 3de keer gehaald en ik kan je zeggen dat ik blij ben dat ik er vanaf ben!

En iedereen die nog moet, succes; en vergeet niet overdreven te spiegelen! Dat vinden ze heel belangrijk!
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_66767006
Te spiegelen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:53:20 #275
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_66767322
Ja, overdreven veel in je spiegels kijken bij elke beweging die je maakt.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_66767478
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:53 schreef StarmanFR het volgende:
Ja, overdreven veel in je spiegels kijken bij elke beweging die je maakt.
Die examinator ziet echt wel als je kijkt, ziet er alleen maar amateuristischer uit als je enorm in de spiegels kijkt, hij heeft een spiegeltje wat precies op je ogen gericht is dus dat komt wel goed. Je kan je het beste gewoon bezighouden met het autorijden, in plaats van alle stiekeme trucjes, raak je alleen maar meer afgeleid.
Top 5 China producten
pi_66767485
Belangrijker dan overdreven spiegelen is ook echt zien wat er in je spiegels gebeurt. Ik was nogal goed in precies kijken zoals het moest zonder echt iets te zien . Als je gewoon echt kijkt is heel overdreven gaan doen nergens voor nodig.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:02:19 #278
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_66767657
Ik was al eerder gezakt op het examen wegens kijken dus ik heb ervoor gezorgd om meer te kijken dan ik zelf nodig vond, op die manier kreeg ik wel mijn rijbewijs.
Natuurlijk is het wel nodig om altijd te kijken, maar op je examen let ze daar toch naar mijn gevoel extra zwaar op.
pi_66776239
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:47 schreef StarmanFR het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs op 3 november gehaald, de dag dat ik 19 werd Heb het de 3de keer gehaald en ik kan je zeggen dat ik blij ben dat ik er vanaf ben!

En iedereen die nog moet, succes; en vergeet niet overdreven te spiegelen! Dat vinden ze heel belangrijk!
Leuk verjaardagskado. Ik ben ook de derde keer geslaagd, drie dagen voordat ik 20 werd en de afgiftedatum is hetzelfde als mijn geboortedatum (wel een ander jaartal uiteraard).
Tok.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:24:04 #280
128493 Slicky
Dé Gangster Nigger
pi_66865995
Heb m ook gehaald

3e keer geslaagd, ging voor geen meter maar hij vond t prima!
You wanna smoke one with the ol' boy Slicky?
The stickiest of the icky.
pi_66866845
Feli
pi_66867166
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef Proximo het volgende:
Gewoon vragen om een nieuwe instructeur , bij zo'n vent die je alleen maar afzeikt duurt het alleen maar langer en die lessen zijn toch echt te prijzig om je 2 uur lang ongemakkelijk te voelen
Mwa, afzeiken is een groot woord. Ik zal morgenochtend eens zien hoe het gaat, mag ik weer 2 uur in de auto met meneer ochtendhumeur. Ik vermoed dat ik elke rij instructeur in meer of mindere mate irritant vind omdat ik het altijd beter weet en dat werkt niet zo goed met autorijden

Een stagiaire die ik begeleid doet rijlessen met zo'n boek, inderdaad hoofdstukje lezen. Ik heb erin gekeken, maar vond het maar raar en onduidelijk. Ze mag trouwens wel allemaal speciale verrichtingen gelijk doen, ik heb nog geen hellingproef gedaan terwijl ik bijv. al 10 lessen meer dan haar gehad heb. Al heb ik wel een paar keer een stoplicht gehad dat op een klein heuveltje stond. Maar het is wel wat anders dan normale rijlessen, maar of het beter is? Ik wil er geen boek bij gebruiken hoor, leren uit boeken kan ik prima, maar autorijden niet en dat leer je toch niet uit een boek.
pi_66889847
Zo, weer 2 uurtjes rijden erop zitten (les 13 en 14). Ging weer een stukje beter.

Ik moet erg goed mijn hoofd erbij houden dat ik eest kijk en daarna pas handel. Als ik daar niet mee bezig ben ga ik eerst schakelen en dan pas kijken en ben ik te laat en reageer ik niet op wat er gaat komen. Ik heb nu een truuk om mijzelf daarin te verbeteren en die is ook handig voor het praktijkexamen. Soms stoppen ze namelijk na een kruispunt en vragen je wat je hebt gezien, wat voor soort weg je reed etc. Als ik die dingen elke keer voordat ik een kruispunt benader beantwoord voor mijzelf heb ik het goed in mijn hoofd en handel ik eerst voordat ik ga schakelen. Ik moet dat ook wel doen, anders kom ik niet meer vooruit en heb ik veel te veel extra lessen nodig volgens mij ninstructeur.

Tijdens de koffiepauze kreeg ik de vraag of ik zenuwachtig was voor een examen. De instructeur schatte in van niet en dat klopt. Hij zei dat ik geen tussentijdse toets hoef te doen. Bij 99 van de 100 leerlingen wil hij dat ze die toets doen, maar ik hoef dat niet omdat ik hem niet nodig heb en het ook wel in 1 keer kan halen volgens mijn instructeur. Prima, daar had ik ook op gerekend (maar had hem dat nooit verteld).

Verder ging het wel goed. Meneer is maar 1 keer heel erg woedend geworden en ik dacht echt dat hij mij gewoon uit de auto zou zetten. Bij elke situatie die ik verkeerd doe heb ik wel argumenten en dat is hij spuugzat. Na een minuut of 3 was hij weer gekalmeerd en had hij geen rode kop meer. Maar wat kan die vent boos worden zeg, mijn god. Hij is onlangs gescheiden en ik begrijp wel waarom

Maar vorige keer werd hij 3 keer heel boos en nu maar 1 keer. We zijn dus op de goede weg. Moet alleen nog wel 10 lessen erbij nemen, totaal kom ik op zijn laagst met 30 lessen uit. Lastig is het ook , dat autorijden.
pi_66890024
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:19 schreef Kahlen het volgende:
Tijdens de koffiepauze kreeg ik de vraag of ik zenuwachtig was voor een examen. De instructeur schatte in van niet en dat klopt. Hij zei dat ik geen tussentijdse toets hoef te doen. Bij 99 van de 100 leerlingen wil hij dat ze die toets doen, maar ik hoef dat niet omdat ik hem niet nodig heb en het ook wel in 1 keer kan halen volgens mijn instructeur. Prima, daar had ik ook op gerekend (maar had hem dat nooit verteld).

Verder ging het wel goed. Meneer is maar 1 keer heel erg woedend geworden en ik dacht echt dat hij mij gewoon uit de auto zou zetten. Bij elke situatie die ik verkeerd doe heb ik wel argumenten en dat is hij spuugzat. Na een minuut of 3 was hij weer gekalmeerd en had hij geen rode kop meer. Maar wat kan die vent boos worden zeg, mijn god. Hij is onlangs gescheiden en ik begrijp wel waarom

Maar vorige keer werd hij 3 keer heel boos en nu maar 1 keer. We zijn dus op de goede weg. Moet alleen nog wel 10 lessen erbij nemen, totaal kom ik op zijn laagst met 30 lessen uit. Lastig is het ook , dat autorijden.
Ligt er een beetje aan hoe je het brengt maar ik kan me wel bepaalde situaties voorstellen dat je er schijt ziek van wordt. Hij wilt het jou leren en met argumenten komen leer je zelf ook niks van, je zoekt excuses terwijl je het gewoon fout doet en daar van moet leren. Argumenten daarvoor zoeken schiet niet op, je kan wellicht onderbouwen waarom je dat geen deed wat je deed, maar het komt erop neer dat dat er niet toe doet omdat het fout gaat.
Top 5 China producten
pi_66891181
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:24 schreef rene90 het volgende:
Ligt er een beetje aan hoe je het brengt maar ik kan me wel bepaalde situaties voorstellen dat je er schijt ziek van wordt.
Ja, denk ook dat hij het zo zat is omdat hij het echt 100 keer moet vertellen en ik niet luister. Ik hoor hem wel, maar doe wat anders. Maarja, volgende keer hopelijk beter met de nieuwe tips.
pi_66892995
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:54 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ja, denk ook dat hij het zo zat is omdat hij het echt 100 keer moet vertellen en ik niet luister. Ik hoor hem wel, maar doe wat anders. Maarja, volgende keer hopelijk beter met de nieuwe tips.
Tja dat heb je als leraar/instructeur, daar moet je maar mee om kunnen gaan toch
Top 5 China producten
pi_66893127
Ik was precies hetzelfde zoals jou Kahlen, ook altijd met argumenten komen. Het advies is toch echt om gewoon goed te luisteren en je fouten te accepteren zodat je deze kunt verbeteren. Toen ging het bij mij al een stuk beter.
Tok.
pi_66893604
Volgende week maar weer nieuwe ronde, nieuwe kansen. Volgens mijn instructeur wordt autorijden pas leuk als ik dat goed ga doen. Misschien bedoelt hij eerder dat het dan voor hem leuk wordt, nadat hij mij afgezet heeft op het station moet hij altijd eerst een peuk roken om bij te komen...

Ik had trouwens nog even over nieuwe praktijkexamen gevraagd en hij gaf aan dat er niet minder leerlingen niet slaagden? Het was er niet moeilijker op geworden? Ik betwijfel dat, maarja...
pi_66904994
Ik kom nooit met argumenten, je hebt maar te luisteren naar hem en doen wat hij zegt, want wie geeft er nou les
pi_66907987
Ik heb toch maar de rijschool gebeld en verteld dat hij elke keer zo boos wordt. Als ik er nu over nadenk vind ik het ook niet leuk op deze manier. Ik word nog teruggebeld. Met een beetje geluk krijg ik mijn oude instructeur terug en heb ik minder gezeur aan mijn kop om 07:30 in de ochtend als ik in de lesauto zit.

Als ik terugdenk aan mijn rijles vandaag bevalt het mij niet. Gelijk vanaf de 1e straat die we inreden doe ik kennelijk alles niet op zijn manier en hij blijft erg lang ergens over doorzeuren. Als we een kwartier verder zijn kan hij het nog over iets van het begin bijv. hebben en raak ik helemaal het plezier in het rijden kwijt en dat is ook niet de bedoeling.

We zullen zien wat er gaat gebeuren. Als er niks gebeurd maak ik mijn resterende 6 lessen op en ga naar een andere rijschool. Want het lijkt mij dat als je 14 lessen zoals ik gehad hebt je toch wel met plezier naar je les moet gaan en niet de hele tijd moet denken: ik moet mijn mond houden, anders wordt de leraar kwaad en gaat schreeuwen.
pi_66908108
Idd, zo is het ook niet leuk.

Ik moet nu een bestemming kiezen waar ik morgen heen moet rijden. Ik merk zelf dat als ik zo les dat ik meer oplet enz. De examenmethode zeg maar.
pi_66918480
Haha ik word pas in november 18, maar ben nu al aan 't rondkijken. Kan geen kwaad denk ik. Had naar 30 rijscholen hetzelfde mailtje gestuurd, maar een paar hadden plek of deden aan spoedcursussen.. Uiteindelijk bij een rijschool terecht gekomen die 30 (!) euro vraagt per les van 50 minuten. Spotgoedkoop, en ook nog ns slagingspercentage van 70 procent. Heb er mijn 1e rijles dan ook maar gereserveerd nu..
pi_66918693
Nou nou spotgoedkoop ?
pi_66918828
Ehh, in de randstad vragen ze er toch meestal rond de 40 euro voor. Dan is 30 euro spotgoedkoop ja . Er schijnt bij die rijschool alles binnen 15 lessen uitgelegd te worden.. Als ik dan 20 lessen neem heb ik nog 5 lessen over om alles goed onder te knie te krijgen. Totaal inclusief examen ben ik dan 840 euro kwijt... Mocht ik 25 lessen nodig hebben blijft 't nog onder de 1000 euro.
pi_66918929
Ja omgerekend naar een uur betaal je 36 euro...

Als je een pakket neemt komen de kosten per les meestal rond 35 euro.
pi_66919069
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef xminator het volgende:
Ja omgerekend naar een uur betaal je 36 euro...

Als je een pakket neemt komen de kosten per les meestal rond 35 euro.
Het probleem van een pakket is bij mij dat ik verwacht dat ik of te weinig lessen heb of juist met teveel lessen eindig. Die kan ik dan niet meer terugvragen naar geld, dus dan zit er niets anders op dan ze (onnodig) te gebruiken. Bij die rijschool betaal je per pakket van 10 lessen (300 euro). Is veel makkelijker voor mij, en eventuele losse lessen kosten 32,50.
pi_66925620
Mooie prijs!
pi_66926563
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:21 schreef Bhuddy het volgende:
Ehh, in de randstad vragen ze er toch meestal rond de 40 euro voor. Dan is 30 euro spotgoedkoop ja . Er schijnt bij die rijschool alles binnen 15 lessen uitgelegd te worden.. Als ik dan 20 lessen neem heb ik nog 5 lessen over om alles goed onder te knie te krijgen. Totaal inclusief examen ben ik dan 840 euro kwijt... Mocht ik 25 lessen nodig hebben blijft 't nog onder de 1000 euro.
Zoals mijn rijsintructeur zegt: het uitleggen van bijv. schakelen kan je op 1 vloeitje doen, maar over het inzicht hebben kan hij vele boeken schrijven.

Kortom, met 20 lessen ben je er echt niet of je moet een natuurtalent zijn. Maar verder prima prijs. Al worden het meer lessen , het is altijd nog 7,50 per les goedkoper dan wat ik betaal met mr psycho als instructeur.
pi_66927253
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:37 schreef DeHovenier het volgende:
Mooie prijs!
Het is zeker een mooie prijs, en dan rijd ik ook nog ns in een knalgele smart fourfour. Woehoe.

Overigens wil ik niet overmoedig doen ofzo, maar ik zit per jaar 15.000 km voorin de auto, wat mij zeker zal helpen tijdens de rijlessen. Mijn vader rijdt dus 15.000 km per jaar, maar werkt niet (gebruikt de auto alleen voor leuke ritjes). M'n vader heeft me al die jaren op heleboel punten gewezen tijdens 't rijden 't Is zelfs nu zo erg dat ik m'n vader vaak loop te corrigeren als hij rijdt . Denk dat dat voor mij wel zeker een voordeel is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bhuddy op 11-03-2009 10:41:55 ]
pi_66928104
Toch is zelf rijden wel heel anders hoor, ik zit ook veel in de auto maar ik reed zelf ook al eerder dan dat ik 18 geworden was, dat heeft mij zeer zeker geholpen. Als je daarvoor de tijd hebt zou ik dat eerder doen, aangezien dat mij veel lessen gescheeld heeft. Reed zelf ook al schakelbrommer dus dat zat er ook al wel in, maar toch het gevoel van het ZELF autorijden is toch even wennen, ook al bijzondere manoevres geoefend toen etc. Heb nu 16 uur gehad en ga hopelijk het volgende week aanvragen, en dan nog 4 tot 5 weken lessen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')