abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66647562
Nja pilletjes kunnen je helpen om rustiger te worden maar die nemen die faalangst niet weg, dat zit tussen je oren. Het gaat er vooral om waarom je denkt te gaan falen, had je dit bijvoorbeeld de eerste keer ook. Wat je kan doen is proberen er niet te veel aan te denken wat uiteraard vrij lastig is. Je kan het beste je normale patroon volgen, normale tijd je bed in, goed ontbijten. Daarnaast is het belangrijk om te beseffen dat je het gewoon kan. Je kan slagen en dat weet je zelf ook, je moet het alleen even die twintig minuten het aan de examinator laten zien.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_66647946
Ik mocht vandaag ook weer rijden. Wat heb ik toch een chagerijn als instructeur. Heb nu een nieuwe gekregen en deze man kan mij toch boos worden als ik iets verkeerd doe. Echt zeuren gewoon, de hele tijd door. Maar ik twijfel of dit nu nadelig is. Het is zo irritant dat ik het niet nog een keer doe (althans, dat probeer ik) en zo leer ik het volgens mij sneller.

Gelukkig had hij na het roken van een peuk een wat beter humeur.

Het ging in iedergeval beter als vorige week, ik had maar 3 ingrepen in 2 uur tijd en die man grijpt redelijk snel in .

We zullen zien, ik probeer het nog wat vol te houden. Hopelijk zeikt hij volgende week minder, ik heb zelf een ochtendheur en dan is het niet relaxed als om 07:30 al die vent tegen je loopt te roepen dat je niet luisterd etc.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66648037
ongelofelijk.
pi_66649123
Mijn instructeur is wel een chille gast, hij heeft geduld, schiet niet uit zijn slof, zegt geen onaardige dingen etc,. blijft dingen herhalen ook al doe ik het steeds fout, wordt niet boos etc
Children of the night. What music they make.
pi_66650912
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn instructeur is wel een chille gast, hij heeft geduld, schiet niet uit zijn slof, zegt geen onaardige dingen etc,. blijft dingen herhalen ook al doe ik het steeds fout, wordt niet boos etc
dat is toch wel het minste wat je mag verwachten als je voor zo'n beroep kiest
pi_66651187
Idd, maar er zitten ook slechtere bij.
pi_66653123
Aarrgh, dus toch gezakt.

Rij een tijdje, niets aan de hand. Examinator heel opgewekt en vrolijk en geeft met lichaamstaal aan dat ik goed bezig ben. Instructeur zit achterin te glimlachen, niets aan de hand.

Opeens een grote groep jeugd op de fiets, ik denk in te kunnen halen, want ik zat er al een godvergeten tijd achter te hangen. Begint dat kutjong met zijn ipod het meest links ineens voor de auto te swieberen. Ik trap snel op de rem, maar de examinator was me voor. Dag rijbewijs voor vandaag.

Over 3 weken een nieuwe poging, één lesje tussendoor om in het ritme te blijven want verder zegt m'n instructeur dat het toch geen nut heeft om extra te lessen. Dit was een ongelukkig incident.

Teleurstelling groot. Vooral omdat de TTT nog zo super ging 3 weken geleden. Examinator van toen zei zelfs dat ik m'n rijbewijs gehad zou hebben ALS het een examen zou zijn.

AARRGGHHH

En nu de kroeg in...
pi_66655601
@Alec690: Argh, dat is echt zéér frustrerend. Sterkte en veel succes de volgende keer. Zuipze
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:17:02 #259
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_66660504
Net mn 5e gehad
Gas koppeling gaat beter behalve op sommige punten waar veel moet gebeuren en ik schakel terug naar zn 4 ipv naar 2
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:25:08 #260
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_66660805
Trouwens, ik hoorde ook zonet dat er maar 1 iemand was geslaagd in de eerste sessie van het vernieuwde theorie-examen.
pi_66661577
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:25 schreef Plasterk het volgende:
Trouwens, ik hoorde ook zonet dat er maar 1 iemand was geslaagd in de eerste sessie van het vernieuwde theorie-examen.
pi_66681831
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 15:01 schreef Alec690 het volgende:
Teleurstelling groot. Vooral omdat de TTT nog zo super ging 3 weken geleden. Examinator van toen zei zelfs dat ik m'n rijbewijs gehad zou hebben ALS het een examen zou zijn.
Waarom heb je dan niet gelijk examen gedaan? Iedereen hier die eerst die TTT gaat doen en er geld voor lapt, hebben jullie allemaal examenvrees ofzo? Nu heb je 150 euro voor de TTT betaald, 250 voor dit examen en nog eens 250 voor het komende examen. Je had jezelf 400 euro kunnen besparen. Had je heel wat biertjes voor kunnen kopen.

Net als bij het theorie examen, zit ik daar en meer dan de helft is druk bezig boeken te lezen een paar minuten voordat ze examen moeten doen Zitten trouwens ook de grootste dombo's, ik heb het op de oude manier geddaan 2 maand terug en toen zakte al meer dan de helft terwijl het echt simpele vragen waren.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66684870
Voor mensen die wat twijfelen of niet weten wat ze verwachten moeten of wat zenuwachtig zijn is een TTT een uitkomst, dat jij dat nou niet nodig hebt betekent niet dat je dat op andere mensen kunt gaan toepassen. Als zij zich daar goed bij voelen, laat ze lekker. Tis goedkoper dan een examen en je weet waar je aan toe bent, wat je kunt verwachten, sommige mensen hebben die zekerheid nodig, ook al hoor jij daar blijkbaar niet bij.

Ik vond doorlezen voor theorie ook fijn hoor, nog even voor de zekerheid wat dingetjes opzoeken en ik had 0 fout, anders twee, vanwege dingen die ik op het laatste moment nog ff ging opfrissen. Sommige mensen hebben er gewoon moeite mee, niet iedereen is zo briljant.
pi_66705390
Ik ben op zoek naar een goed en helder theorieboek die goed aansluit bij het CBR examen. Op bol.com is te lezen dat het boek van de ANWB niet helemaal aansloot op het CBR. Is het het boek ''Wegwijzer in het verkeer personenauto'' beter?
Als iemand andere sugesties heeft dan hoor ik het graag
pi_66705764
Ik vind Vekabest het fijnst. Sluit het best aan op CBR en is verder ook gewoon helder en duidelijk en ook de oefencd is goed! Hint: die laatste hoef je niet heel erg perse te kopen
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_66706934
16 April afrijden voor mijn motorrijbewijs !
pi_66707244
Ik heb ook wegwijzer gehad, zowel voor brommer als auto. Brommer 1 fout, auto 0, dus ging bij mij helemaal goed
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:33:35 #268
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_66707328
M`n rijinstructeur vertelde tegen me dat ze eerdaags bij de rijlessen ook een praktijkboek gaan uitdelen. Moet je dus voordat je gaat rijden eerst een hoofdstuk lezen, vervolgens ga je dat daarna in praktijk brengen. Althans, das zo bij VBOC. Ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan
Straks moet je nog minimaal HBO hebben voor een rijbewijs
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:43:26 #269
229513 Blurred86
Live Positive
pi_66710274
Zo werkt het met rijopleiding in stappen (RIS) nu ook al, vond het persoonlijk niet erg nuttig..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 22:47:25 #270
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_66710456
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:33 schreef Juicyhil het volgende:
M`n rijinstructeur vertelde tegen me dat ze eerdaags bij de rijlessen ook een praktijkboek gaan uitdelen. Moet je dus voordat je gaat rijden eerst een hoofdstuk lezen, vervolgens ga je dat daarna in praktijk brengen. Althans, das zo bij VBOC. Ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan
Mijn god !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_66710531
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:33 schreef Juicyhil het volgende:
Zoiets heb je ook al bij de Rijopleiding In Stappen en dan ook steeds met allerlei scrips die je van tevoren moet leren. Te sneu voor woorden dat boek. Dan zijn ze bijvoorbeeld een paar pagina's lang aan het uitleggen hoe je moet in- en uitstappen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:10:33 #272
155616 Proximo
For god, king & country
pi_66731615
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:20 schreef Kahlen het volgende:
Ik mocht vandaag ook weer rijden. Wat heb ik toch een chagerijn als instructeur. Heb nu een nieuwe gekregen en deze man kan mij toch boos worden als ik iets verkeerd doe. Echt zeuren gewoon, de hele tijd door. Maar ik twijfel of dit nu nadelig is. Het is zo irritant dat ik het niet nog een keer doe (althans, dat probeer ik) en zo leer ik het volgens mij sneller.

Gelukkig had hij na het roken van een peuk een wat beter humeur.

Het ging in iedergeval beter als vorige week, ik had maar 3 ingrepen in 2 uur tijd en die man grijpt redelijk snel in .

We zullen zien, ik probeer het nog wat vol te houden. Hopelijk zeikt hij volgende week minder, ik heb zelf een ochtendheur en dan is het niet relaxed als om 07:30 al die vent tegen je loopt te roepen dat je niet luisterd etc.
Gewoon vragen om een nieuwe instructeur , bij zo'n vent die je alleen maar afzeikt duurt het alleen maar langer en die lessen zijn toch echt te prijzig om je 2 uur lang ongemakkelijk te voelen
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:47:33 #273
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_66764723
Ik heb mijn rijbewijs op 3 november gehaald, de dag dat ik 19 werd Heb het de 3de keer gehaald en ik kan je zeggen dat ik blij ben dat ik er vanaf ben!

En iedereen die nog moet, succes; en vergeet niet overdreven te spiegelen! Dat vinden ze heel belangrijk!
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_66767006
Te spiegelen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:53:20 #275
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_66767322
Ja, overdreven veel in je spiegels kijken bij elke beweging die je maakt.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')