dat is toch wel het minste wat je mag verwachten als je voor zo'n beroep kiestquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn instructeur is wel een chille gast, hij heeft geduld, schiet niet uit zijn slof, zegt geen onaardige dingen etc,. blijft dingen herhalen ook al doe ik het steeds fout, wordt niet boos etc
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:25 schreef Plasterk het volgende:
Trouwens, ik hoorde ook zonet dat er maar 1 iemand was geslaagd in de eerste sessie van het vernieuwde theorie-examen.
Waarom heb je dan niet gelijk examen gedaan? Iedereen hier die eerst die TTT gaat doen en er geld voor lapt, hebben jullie allemaal examenvrees ofzo? Nu heb je 150 euro voor de TTT betaald, 250 voor dit examen en nog eens 250 voor het komende examen. Je had jezelf 400 euro kunnen besparen. Had je heel wat biertjes voor kunnen kopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:01 schreef Alec690 het volgende:
Teleurstelling groot. Vooral omdat de TTT nog zo super ging 3 weken geleden. Examinator van toen zei zelfs dat ik m'n rijbewijs gehad zou hebben ALS het een examen zou zijn.
Mijn godquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:33 schreef Juicyhil het volgende:
M`n rijinstructeur vertelde tegen me dat ze eerdaags bij de rijlessen ook een praktijkboek gaan uitdelen. Moet je dus voordat je gaat rijden eerst een hoofdstuk lezen, vervolgens ga je dat daarna in praktijk brengen. Althans, das zo bij VBOC. Ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan
Straks moet je nog minimaal HBO hebben voor een rijbewijs
Zoiets heb je ook al bij de Rijopleiding In Stappen en dan ook steeds met allerlei scrips die je van tevoren moet leren. Te sneu voor woorden dat boek. Dan zijn ze bijvoorbeeld een paar pagina's lang aan het uitleggen hoe je moet in- en uitstappen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:33 schreef Juicyhil het volgende:
M`n rijinstructeur vertelde tegen me dat ze eerdaags bij de rijlessen ook een praktijkboek gaan uitdelen. Moet je dus voordat je gaat rijden eerst een hoofdstuk lezen, vervolgens ga je dat daarna in praktijk brengen. Althans, das zo bij VBOC. Ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan
Straks moet je nog minimaal HBO hebben voor een rijbewijs
Gewoon vragen om een nieuwe instructeur , bij zo'n vent die je alleen maar afzeikt duurt het alleen maar langer en die lessen zijn toch echt te prijzig om je 2 uur lang ongemakkelijk te voelenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:20 schreef Kahlen het volgende:
Ik mocht vandaag ook weer rijden. Wat heb ik toch een chagerijn als instructeur. Heb nu een nieuwe gekregen en deze man kan mij toch boos worden als ik iets verkeerd doe. Echt zeuren gewoon, de hele tijd door. Maar ik twijfel of dit nu nadelig is. Het is zo irritant dat ik het niet nog een keer doe (althans, dat probeer ik) en zo leer ik het volgens mij sneller.
Gelukkig had hij na het roken van een peuk een wat beter humeur.
Het ging in iedergeval beter als vorige week, ik had maar 3 ingrepen in 2 uur tijd en die man grijpt redelijk snel in .
We zullen zien, ik probeer het nog wat vol te houden. Hopelijk zeikt hij volgende week minder, ik heb zelf een ochtendheur en dan is het niet relaxed als om 07:30 al die vent tegen je loopt te roepen dat je niet luisterd etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |