Jaaaa, die koeien-bus!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zn buik!!
![]()
Ken je een cylindervormig ding met gaatjes aan de bovenkant, en als je het langzaam heen en weer kantelt dat het dan *mmmwwwooooaaaaahhhhhh* zegt? daar moet ik aan denken
Veelgebruikt modelquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
tevensch, zegt hij ook hoi
die had je vroeger ook in schaap vormquote:
hier is mijn Jummyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
tevensch, zegt hij ook hoi
al achter gekomen wie er op je oto had geschreven?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:52 schreef Cee het volgende:
Het leek even of er iemand aan m'n deur klopte.
Yiiiiikes.
ik heb er geenquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
al achter gekomen wie er op je oto had geschreven?
hehe. Die mij Mr. T is coolquote:
oh god die fotosquote:
www.gerardekdom.nlquote:2e druk!
Door Gerard Ekdom, dinsdag 13 januari om 20 38
Telefoontje van mijn uitgever: Gerard, goed nieuws: je boek is uitverkocht! De voorraad van "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen" is op, dus er komt een 2e druk! Wow, dat had ik nou echt NOOIT durven dromen toen ik eraan bezig was. En zo snel al. Ik kreeg zelfs een goede recentie van het altijd kritische muziekblad 'Oor'. Het moet toch niet gekker worden?! Groeten van uw auteur.
Succes morgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga maar eens. Heb morgen 2 toetsen.
Tot morgen
Ach, als je een eerste druk van 10 exemplaren hebt...quote:
quote:
Die met dat t-shirtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
ik vind deze nogsteeds erg leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die met dat t-shirtMaar die ketting is ook cool
![]()
Verslavend he! Had 'm ook in korte tijd helemaal afgekeken. Met The Sopranos was het nog erger, die had ik nog nooit gezien, vorig jaar 6 seizoenen in 2 maanden er doorheen gesleurd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, btw:![]()
Prison Break seizoen 2
![]()
vanaf zaterdag t/m (op 2 afleveringen na) het hele seizoen gekeken![]()
Ik heb het laatste exemplaar gekochtquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind deze nogsteeds erg leuk
Die gasten van Oasis hebben alles wat ze weten gejat van the Beatles, the Who en the Kinks, dus zo raar is dat niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef LeonH het volgende:
Oasis
Ik krijg altijd een Beatles gevoel bij deze plaat, weet niet wat het is...
op naar s4 !quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, btw:![]()
Prison Break seizoen 2
![]()
vanaf zaterdag t/m (op 2 afleveringen na) het hele seizoen gekeken![]()
neem jij die pop ook overal mee naar toequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind deze nogsteeds erg leuk
Ben benieuwd naar het derde seizoenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Verslavend he! Had 'm ook in korte tijd helemaal afgekeken. Met The Sopranos was het nog erger, die had ik nog nooit gezien, vorig jaar 6 seizoenen in 2 maanden er doorheen gesleurd.
Jammer dat Prison Break echt aftakelt na seizoen 2. Ik kijk het inmiddels niet meer.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem jij die pop ook overal mee naar toe?
Eerst s3quote:
Jummy met een muts en sjaal omquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar tis nu te koud voor m buiten
dikke jas aanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar tis nu te koud voor m buiten
ook tofquote:
maar zn gatje is zo koud danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:02 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jummy met een muts en sjaal om
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Jimbo het volgende:
oh en op deze pagina een " Noortje ik mis je " post omdat ze dr niet meer is en hard aan t leren is![]()
![]()
The West Wing heb ik ook nog nooit gezien! Ik durf er niet aan te beginnen, bang dat ik m'n huis niet meer uit kom.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het derde seizoen
vond the West Wing ook zo verslavend, en 24
ohjaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ksst niet zeggen, komt ze zo weer hier postenipv leren
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Doe je hem eens van je eigen onderbroeken aan
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je naam lijkt er zelfs n beetje op
Mr Jummy gaat echt niet in mijn roze hello Kitty onderbroek met glitterbiesjes lopen hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Owke owke... t'was maar een voorstel
Tot morgen !quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef LeonH het volgende:
ben er weer vandoor, beetje leren, ff tv kijken en slapen
tot morgen!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef LeonH het volgende:
ben er weer vandoor, beetje leren, ff tv kijken en slapen
tot morgen!
Owke... nee das iets te bling bling voor hemquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Mr Jummy gaat echt niet in mijn roze hello Kitty onderbroek met glitterbiesjes lopen hoor
flauwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor een oude woordgrap:
Tenen Confiture!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Mr Jummy gaat echt niet in mijn roze hello Kitty onderbroek met glitterbiesjes lopen hoor
Whaha, inderdaad ja! zelfs diep in de nacht zijn die <piep> balkjes te zienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen jammer van die censuurbalkjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |