www.gerardekdom.nlquote:2e druk!
Door Gerard Ekdom, dinsdag 13 januari om 20 38
Telefoontje van mijn uitgever: Gerard, goed nieuws: je boek is uitverkocht! De voorraad van "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen" is op, dus er komt een 2e druk! Wow, dat had ik nou echt NOOIT durven dromen toen ik eraan bezig was. En zo snel al. Ik kreeg zelfs een goede recentie van het altijd kritische muziekblad 'Oor'. Het moet toch niet gekker worden?! Groeten van uw auteur.
Succes morgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga maar eens. Heb morgen 2 toetsen.
Tot morgen
Ach, als je een eerste druk van 10 exemplaren hebt...quote:
quote:
Die met dat t-shirtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
ik vind deze nogsteeds erg leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die met dat t-shirtMaar die ketting is ook cool
![]()
Verslavend he! Had 'm ook in korte tijd helemaal afgekeken. Met The Sopranos was het nog erger, die had ik nog nooit gezien, vorig jaar 6 seizoenen in 2 maanden er doorheen gesleurd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, btw:![]()
Prison Break seizoen 2
![]()
vanaf zaterdag t/m (op 2 afleveringen na) het hele seizoen gekeken![]()
Ik heb het laatste exemplaar gekochtquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind deze nogsteeds erg leuk
Die gasten van Oasis hebben alles wat ze weten gejat van the Beatles, the Who en the Kinks, dus zo raar is dat niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef LeonH het volgende:
Oasis
Ik krijg altijd een Beatles gevoel bij deze plaat, weet niet wat het is...
op naar s4 !quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, btw:![]()
Prison Break seizoen 2
![]()
vanaf zaterdag t/m (op 2 afleveringen na) het hele seizoen gekeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |