neem jij die pop ook overal mee naar toequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind deze nogsteeds erg leuk
Ben benieuwd naar het derde seizoenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Verslavend he! Had 'm ook in korte tijd helemaal afgekeken. Met The Sopranos was het nog erger, die had ik nog nooit gezien, vorig jaar 6 seizoenen in 2 maanden er doorheen gesleurd.
Jammer dat Prison Break echt aftakelt na seizoen 2. Ik kijk het inmiddels niet meer.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem jij die pop ook overal mee naar toe?
Eerst s3quote:
Jummy met een muts en sjaal omquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar tis nu te koud voor m buiten
dikke jas aanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar tis nu te koud voor m buiten
ook tofquote:
maar zn gatje is zo koud danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:02 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jummy met een muts en sjaal om
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Jimbo het volgende:
oh en op deze pagina een " Noortje ik mis je " post omdat ze dr niet meer is en hard aan t leren is![]()
![]()
The West Wing heb ik ook nog nooit gezien! Ik durf er niet aan te beginnen, bang dat ik m'n huis niet meer uit kom.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het derde seizoen
vond the West Wing ook zo verslavend, en 24
ohjaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ksst niet zeggen, komt ze zo weer hier postenipv leren
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Doe je hem eens van je eigen onderbroeken aan
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je naam lijkt er zelfs n beetje op
Mr Jummy gaat echt niet in mijn roze hello Kitty onderbroek met glitterbiesjes lopen hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Owke owke... t'was maar een voorstel
Tot morgen !quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef LeonH het volgende:
ben er weer vandoor, beetje leren, ff tv kijken en slapen
tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |