Of je rookt of niet, je zou er bijna een sigaret van opsteken!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
in een Suzuki Alto leenauto van de garage...
![]()
![]()
was pissig omdat ik een Pajero wegbracht voor beurt en toen die dag dik 250km moest rijden met dat klote ding!
mja dat ding rook al als een rijdende asbak!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef Sloper het volgende:
[..]
Of je rookt of niet, je zou er bijna een sigaret van opsteken!
Dat is wel lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Toempf het volgende:
Mijn Peugeot 206 XS 1.6 16v richting Düsseldorf, op 24 januari:
[ afbeelding ]
Helaas vorige week total loss gereden
Koelvloeistoftemp is stuk denk ik?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:02 schreef Tommzzz het volgende:
Ook eerst mooi warm gereden voor je ging planken
En dan ga je de auto van een ander maar slopen. Triestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
in een Suzuki Alto leenauto van de garage...
![]()
![]()
was pissig omdat ik een Pajero wegbracht voor beurt en toen die dag dik 250km moest rijden met dat klote ding!
ik vrees niet lang meer...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:21 schreef Badabingea het volgende:
[ afbeelding ]
Is nog aan kop, niet?
Volgens mij is het een photoshop...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef Fer het volgende:
Die allereerste is al heel oud, zeg maar van het pre-youtube tijdperk. Is een Vectra of Calibra die met rotte ABS (rode lampje rechtsonder) en koude motor lekker de boel afragt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:30 schreef rene90 het volgende:
Ben benieuwd wat de topspeed van me mazda 121 zal zijnzal dan wel even een fototje maken
Was nog met m'n oude wagen tussen Gent en Antwerpenquote:
Ladies and gentleman WE HAVE A WINNER !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef ralphk het volgende:
[..]
Was nog met m'n oude wagen tussen Gent en Antwerpen
Zal wel even een upgrade plaatsen voor een nieuwe (voorlopige) koploper:
[ afbeelding ]
290kmh bij 5000rpm, ben benieuwd wat voor bak dat is - moet haast wel een dikke amerikaan of diesel zijn, europese benzineblokken zijn vaak hoogtoeriger. Wel imposante snelheid, btw, ik ben nog niet verder gekomen dan meerijden met 205 op de teller (Citroen Xsara 1.6!).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef ralphk het volgende:
[..]
Zal wel even een upgrade plaatsen voor een nieuwe (voorlopige) koploper:
[ afbeelding ]
Kijken of ik dat kan overtreffen op de autobahn, dan hoor je hetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:04 schreef Dingest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Met drie man, heuvelaf, wel op de Autobahn
Klopt inderdaad, zie ook de B in de km tellerquote:Op zondag 15 februari 2009 15:10 schreef Dingest het volgende:
Ik heb het idee dat het een Bentley Continental isBritse makers, Duitse eigenaren.
Dashboard klopt inderdaad :-) Sodeju wat een bak eigenlijk, meer dan twee ton aan de haak, en een 6l W12 met 750Nm/600pk die 'm makkelijk over de 300kmh sleurt. Alleen jammer van 't prijskaartje...quote:Op zondag 15 februari 2009 15:10 schreef Dingest het volgende:
Ik heb het idee dat het een Bentley Continental isBritse makers, Duitse eigenaren.
Denk om de tellerafwijking - dat kan oplopen tot zo'n 10%.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:05 schreef 2cv het volgende:
Volgens autoweek horen die dingen 162 te gaan overigensDan is 170 (iets er over zelfs) met een auto die 360.000km achter de rug heeft veel.
Ik weet uit ervaring dat zo'n B nog wel een stukkie harder kan op de tellerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:19 schreef ralphk het volgende:
[..]
Was nog met m'n oude wagen tussen Gent en Antwerpen
Zal wel even een upgrade plaatsen voor een nieuwe (voorlopige) koploper:
[ afbeelding ]
Tellerafwijkingen zijn vrij raar. Mijn Corvette heeft geen tellerafwijking (ja 1 km/u met GPS rond de 200). Dus als ik dan 235 rijd, rijd ik harder dan sommige auto's die 250 aangeven.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:00 schreef JF_ het volgende:
[..]
Denk om de tellerafwijking - dat kan oplopen tot zo'n 10%.
Lijkt iets duits (europees?) te zijn dan, mijn A3 loopt 120 (GPS) als er 130 op de teller staat. Ik rij volgens de teller dus altijd 10% harder dan toegestaan, maakt eigenlijk geen fluit uit maar ik heb een hekel aan te langzaam rijden.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:08 schreef Cybje het volgende:
[..]
Tellerafwijkingen zijn vrij raar. Mijn Corvette heeft geen tellerafwijking (ja 1 km/u met GPS rond de 200). Dus als ik dan 235 rijd, rijd ik harder dan sommige auto's die 250 aangeven.
Opel heeft dat altijd zo erg ook. Als ik in een Opel ga karren, moet ik eerst even de GPS erbij pakken om de snelheid te bekijken. Soms kun je 130 rijden op de teller, terwijl je in het echt dan een stukje onder de 120 zit. Daarom rijden sommige mensen ook consequent 45 in de stad ... bedankt Opel en vergelijkbaren!
Zelfs met zo'n afwijking vind ik het nog bijzonder knap voor een auto met 360.000km op de teller en kleppen die nou niet bepaald goed gesteld zijn (4 van de 8 kleppen hadden een speling die buiten de marges lag, 1 ging zelfs bijna helemaal niet meer dicht).quote:Op zondag 15 februari 2009 16:00 schreef JF_ het volgende:
[..]
Denk om de tellerafwijking - dat kan oplopen tot zo'n 10%.
Jep, hij gaat ook nog wel door tot de 260km/u+ voordat de begrenzer inkickt. Maar ik vond met 1 hand @ 250km/u eigenlijk al niet te doenquote:
wat is dat nou voor quatsch?quote:Maar ik vond met 1 hand @ 250km/u eigenlijk al niet te doen
R versie T5, dat is weer zo inherent als dikke stront.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:48 schreef baension het volgende:
Ik vind gemiddelde hier wel tegenvallenik zal morgen wel ff een van een volvo s60 r versie T5 plaatsen (L)
Jij hebt wel een hoop praatjes voor iemand die geen pics plaatst....quote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef Koning_Paupermans het volgende:
[..]
R versie T5, dat is weer zo inherent als dikke stront.
Overigens zal die niet meer doen dan 260, zie de estate versie flatout op de guitigefilmpjes web-log.
Ik plaats liever filmpjesquote:Jij hebt wel een hoop praatjes voor iemand die geen pics plaatst....
quote:Overigens is er van de S60 nooit een Estate geweest...
maar volgens mij zijn ze allebei gewoon begrensd dus maakt het verder niet zo veel uit... Mercedes heeft van de G-Klasse ook een AMG versie en die loopt ook gewoon 210 begrensde kilometers en ipv het tuinhuis lijkt dat ding meer op de St Jans basiliek...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:49 schreef Sloper het volgende:
@Pauper: Ja, heeeel erg duidelijk![]()
@ForumGek: De V70 T5R heeft de luchtweerstand van een tuinhuisje vriend.Dat ze allebei een bepaald vermogen hebben doet niet ter zake...
indeed. stationwagen zal in principe altijd nét een paar km minder hard lopen dan de sedan uitvoering, simpelweg omdat de stationwagen doorgaans meer kg weegt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:46 schreef ForumGek het volgende:
Maakt geen reet uit, hebben beide 300PK, De V70 T5R zal heus niet harder gaan dan de S60R, integendeel...
Dude, kijk alsjeblieft nog even je natuurkunde van de lagere school nog even na! Gewicht heeft geen invloed op de topsnelheid, alleen op de tijd die je erover doet om op die topsnelheid te komen.....damn....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:24 schreef Koning_Paupermans het volgende:
[..]
indeed. stationwagen zal in principe altijd nét een paar km minder hard lopen dan de sedan uitvoering, simpelweg omdat de stationwagen doorgaans meer kg weegt.
kleine kanttekening bij vermogen;
de 'nieuwe' R versies hebben 300 pk
je hebt ook de T5, die heeft slechts 250 pk
dan heb je nog de ouwe volvo's, in de varianten T5, en T5R en R. met respectievelijk iets van 225, 240 en 250 pk o.i.d.
Tenzij je power mist om nog te versnellen door het extra gewicht, dan kom je gewoon niet hoger.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:02 schreef Sloper het volgende:
[..]
Dude, kijk alsjeblieft nog even je natuurkunde van de lagere school nog even na! Gewicht heeft geen invloed op de topsnelheid, alleen op de tijd die je erover doet om op die topsnelheid te komen.....damn....
quote:Dude, kijk alsjeblieft nog even je natuurkunde van de lagere school nog even na! Gewicht heeft geen invloed op de topsnelheid, alleen op de tijd die je erover doet om op die topsnelheid te komen.....damn....
Moet harder kunnen dude!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:52 schreef UFOtje het volgende:
Dit weekend met mijn Peugeot 206 1.1 uit ' 99 155km/u kunnen halen!
Argh, natuurkunde naabs! Ik ga hier niet eens op in...paupersquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Koning_Paupermans het volgende:
[..]
Zoals repeat ook aangeeft.
Door het hogere gewicht is er meer kracht nodig om dezelfde topsnelheid te bewerkstelligen, dude
Ik vind dit maar een rare foto. Sowieso scheer je niet met 220 rakelings langs een paar bomen, en ik vind het ook vreemd dat de bomen scherp zijn, en zelfs stil lijken te staan. Het lijkt er eerder op dat de voorwielen van de grond zijn en er in de 5 even flink gas is gegeven, al lijkt dat me ook geen prettige ervaring.quote:
Het boeit me allerminst dude, wees er trots op dat je alle natuurkundige wijsheid in pacht hebt, zoals het een ware nerd betaamt. Chapeau henk, ik gun het je.quote:Argh, natuurkunde naabs! Ik ga hier niet eens op in...paupers
Niet dat het mij iets boeit, maar met die foto lijkt niets raars aan de hand te zijn, ik vind het erg vergezocht je statements.quote:Ik vind dit maar een rare foto. Sowieso scheer je niet met 220 rakelings langs een paar bomen, en ik vind het ook vreemd dat de bomen scherp zijn, en zelfs stil lijken te staan. Het lijkt er eerder op dat de voorwielen van de grond zijn en er in de 5 even flink gas is gegeven, al lijkt dat me ook geen prettige ervaring.
Ik vind het gek dat die boom geen veeg is, wat normaal wel het geval zou zijn bij een dergelijke snelheid. Maar ik moet zeggen dat het me eigenlijk geen fuck boeit wat anderen van mijn bedenkingen vinden, ik wilde het gewoon even kwijt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:20 schreef Koning_Paupermans het volgende:Niet dat het mij iets boeit, maar met die foto lijkt niets raars aan de hand te zijn, ik vind het erg vergezocht je statements.
Vraag je af of 220 stoer is in een willekeurige auto, en waarom iemand zo'n snelheid zou willen faken, niet iedereen heeft iets te bewijzen. Gewoon een fotootje als je 220 doet, guitig toch?
Oke, top. Misschien is het een foto van een filmpje? dus een fragment, zie je ook geen streepbomen. Of een superkeienormdure highspeed camera. Maar ik vind het wel fijn dat je je hart hebt gelucht!quote:Ik vind het gek dat die boom geen veeg is, wat normaal wel het geval zou zijn bij een dergelijke snelheid. Maar ik moet zeggen dat het me verder ook eigenlijk geen fuck boeit wat anderen van mijn bedenkingen vinden, ik wilde het gewoon even kwijt.
Het is inderdaad theoretisch wel mogelijk dat iemand een superkeienormdure highspeed camera heeft gebruikt voor een foto van een snelheidsmeter. Maar een afbeelding van een filmpje zou ook streepbomen opleveren, tenzij het een superkeienormdure highspeed videocamera zou zijn geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Oke, top. Misschien is het een foto van een filmpje? dus een fragment, zie je ook geen streepbomen. Of een superkeienormdure highspeed camera. Maar ik vind het wel fijn dat je je hart hebt gelucht!
Ik weet het ook niet, ik kan toch niet in het hoofd van medeforummers kijken? Misschien kan de auto wel 220 rijden, maar is de bestuurder niet stoer genoeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef 1299 het volgende:
Waarom zou iemand die foto faken, alsof het zo'n wereldprestatie is om 220 te rijden met een auto die dat ongetwijfeld vaker kan.
Foto is real. Genomen met een cheapass Iphone 2G vanaf de achterbank, vandaar de rare hoek. Dat er bomen staan komt omdat het in Franrijk op de Peage was. Daar staan nog wel eens wat bomen. Waarom ze geen veeg zijn weet ik ook niet...??quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat die boom geen veeg is, wat normaal wel het geval zou zijn bij een dergelijke snelheid. Maar ik moet zeggen dat het me eigenlijk geen fuck boeit wat anderen van mijn bedenkingen vinden, ik wilde het gewoon even kwijt.
Ik heb verder geen idee waarom iemand zo'n foto zou willen faken, daar kunnen mensen zo hun eigen redenen voor hebben. Ik vind het in ieder geval niet bijzonder stoer als iemand claimt 220 te hebben gereden.
De camera van een iPhone stelt niet hardware matig zijn focus in, maar dat wordt via de software geregeld.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Sloper het volgende:
[..]
Foto is real. Genomen met een cheapass Iphone 2G vanaf de achterbank, vandaar de rare hoek. Dat er bomen staan komt omdat het in Franrijk op de Peage was. Daar staan nog wel eens wat bomen. Waarom ze geen veeg zijn weet ik ook niet...??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |