quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef SingleCoil het volgende:
1. wacht 10 minuten
2. bel met een goed verhaal, iets over met de auto komen enzo
dat dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef Mikkie het volgende:
Bellen natuurlijk en die kerel redden. Wat zou je willen dat iemand bij jou doet?
Uiteraard!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zou bellen, al was het alleen maar om daarna het hele verhaal te horen
Zegt onze wijze autistquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:00 schreef Tiemie het volgende:
Terugsmsen dat je geen beltegoed/bundel hebt.
En dat dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
als je een echte vriend bent doe je het
Een meid laten bellen en eisen dat ie speaker staat. Meidje met een geile stem iets stouts laten inspreken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:00 schreef BlueMage het volgende:
Gewoon iets zeggen, boeit toch niet, die meid kan 't toch niet horen dus kan die gast iets verzinnen van 'och zo plotseling? En in 't ziekenhuis? Nou ik kom er zo snel mogelijk aan', zoiets toch?
M.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:31 schreef rinzzz het volgende:
nou, ik had er niet bijgezegd dat ik mij momenteel in deze situatie bevind natuurlijk, op het moment dat ik dit kreeg afgelopen weekend lag ik zelf te slapen, maar was benieuwd wat voor creatieve oplossingen onze Fok!ers zouden kunnen bedenken, niet veel...
De reactie die ik de volgende morgen las was: "Nou goed, heb geneukt, maar ben blij dat ik weg ben. Heb vervolgens tegen haar gezegd dat ik nog op een nieuwjaarsborrel verwacht werd. Ben nu op weg naar de stad, kijken wat daar te doen is, je bent een lama dat je me niet gered hebt...."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |