abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66477234
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:30 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Heej Lambiekje, jij vind toch dat de overheid of de NWO almachtig is met al hun plannen om chips onder de mensheid en hun mobiele telefoons te verspreiden zodat iedereen overal te volgen is? En als ultieme bewijs lever je je 'documentaires'.

Wie zegt dat je dierbare 'documentaires' niet gemaakt zijn door stromannen van de NWO om de onmacht van de NWO ten opzichte van terroristen te verbergen?
Graag ondersteunen met bronnen dan, lambiekje doet tenminste zijn best om mensen te overtuigen met bronnen. JIj niet, je kunt het met hem oneens zijn maar vaak proberen mensen hem te iriteren op vlakken die niets met zijn redengeving te maken hebben.
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_66477679
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:01 schreef 49euro het volgende:

[..]

Graag ondersteunen met bronnen dan, lambiekje doet tenminste zijn best om mensen te overtuigen met bronnen. JIj niet, je kunt het met hem oneens zijn maar vaak proberen mensen hem te iriteren op vlakken die niets met zijn redengeving te maken hebben.
Oh er zal best wel ergens een ongefundeerd artikel op het internet circuleren dat deze theorie posteert.

Maar wat Lambiekje roept is 'Vertrouw niemand, behalve de figuren die mijn dierbare documentaires maken' die ook niet echt overlopen van onafhankelijk verifieerbare bronnen. Het gebruiken van kreten op het internet al dan niet in filmvorm, die dingen roepen die wetenschappelijk gezien belachelijk zijn, is volgens mij net zo erg als geen bronvermelding.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:29:38 #78
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66493885
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:14 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Oh er zal best wel ergens een ongefundeerd artikel op het internet circuleren dat deze theorie posteert.

Maar wat Lambiekje roept is 'Vertrouw niemand, behalve de figuren die mijn dierbare documentaires maken' die ook niet echt overlopen van onafhankelijk verifieerbare bronnen. Het gebruiken van kreten op het internet al dan niet in filmvorm, die dingen roepen die wetenschappelijk gezien belachelijk zijn, is volgens mij net zo erg als geen bronvermelding.
Wardrive is echt een probleem hoor.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:01:13 #79
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66502097
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:30 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Heej Lambiekje, jij vind toch dat de overheid of de NWO almachtig is met al hun plannen om chips onder de mensheid en hun mobiele telefoons te verspreiden zodat iedereen overal te volgen is? En als ultieme bewijs lever je je 'documentaires'.

Wie zegt dat je dierbare 'documentaires' niet gemaakt zijn door stromannen van de NWO om de onmacht van de NWO ten opzichte van terroristen te verbergen?
huh? volgens verschillende documentaires staat de NWO zelf achter bepaalde terreur-aanslagen zoals 9/11.

Quote van Rockefeller: "We are on the verge of a Global transformation. All we need now is the right major crisis and all nations will yield to the new world order" ofzoiets..

Nog eentje: "Give me control over a nations money and I care not who makes it's laws"

Rockefeller, Greenspan, Bernanke allemaal Joden axchter die geld-drukkerij daar in Amerika. En hoe zit het me de Nederlandsche Bank, is dat niet precies hetzelfde verhaaltje?

Bush sr/jr, Clinton, Obama hebben allemaal de woorden "one world government" en "New World Order" in speeches hebruikt en waren behoorlijk pro ipv tegen..

check yer facts.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66510442
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou woehoe, move over kredietcrisis, dit is pas echt alarmerend!! Bij het inrichten van de meeste wireless routers tegenwoordig is het opzetten van wat adequate encryptie nog enkel een paar muisklikken, als je zo'n ding zelf kan installeren kan je dat ook doen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_66514819
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat is het probleem eraan?

dat het mogelijk is wireless signalen die niet beveiligd zijn in te breken?

tja, dat is doen alsof winkeldiefstal een de maatschappij bedreigend probleem zou zijn... nee, dat is het niet, het is natuurlijk lastig voor winkeliers en die moeten de mogelijkheid hebbene r wat tegen te pogen te doen, maar tevens is het wel zo realistisch te erkennen dat het noit zal verdwijnen

in het geval van bv het afluisteren, of zelfs klonen van RFID-signalen is het 'probleem' ook niet veel meer dan een probleem voor de overheid: het betekent namelijk dat de doelsteling van het grbuik van RFID-technieken voor fraude-gevoelige situaties dus niet zal voldoen...

RFID-chips zijn veels te fraude-gevoelig en voldoen dus nooit geheel om bepaalde kritische toepassingen, ook niet voor betaal-systemen of bv identificeren enkel op basis van het signaal.

Bij bv de OV-chipkaart zal je snel genoeg zien dat een hoop van de automatische controles toch ook deels vervangen worden of er veel meer geinvesteerd moet worden in ook handmatige controle of mensen ook daadwkelijk een echte geldige kaart gebruiken of mogelijk een fraude-techniek..

Juist de fraude-gevoeligheid is ook hét argument waarom al die paranoia beweringen over 'een gevaar voor de privacy' niet geldig zijn... juist omdat daarvoor de techniek niet betrouwbaar genoeg is..

iets wat ik al heel vaak geroepen heb in dit soort discussies over RFID en chips.... veel paranoiua complotdenkers die hard angst verspreiden over privacy-gevaren maken precies dezelfde denkfout als sommige opdrachtgevers in de zin dat ze net doen alsof de techniek veel meer kan en veel minder fraudegevoelig zou zijn...
Dat is gewoonweg niet zo...
feitelijk is het niet meer of minder dan een soort van barcode, met als enige verschil dat het niet enkel uitgelezen kan worden door die barcode fysiek op een bepaalde locatie te registreren maar via een radiosignaal (waarbij natuurlijk hoe verder edragend dat signaal is, des te lastiger de exacte uitleeshandeling en groter de storing door andere, conflicterende signalen).
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_66525149
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

huh? volgens verschillende documentaires staat de NWO zelf achter bepaalde terreur-aanslagen zoals 9/11.
Ja, volgens documentaires wel ja.
quote:
Quote van Rockefeller: "We are on the verge of a Global transformation. All we need now is the right major crisis and all nations will yield to the new world order" ofzoiets..

Nog eentje: "Give me control over a nations money and I care not who makes it's laws"
Of zoiets, zal vast wel een heel accurate quote zijn. Heb je ook enig idee in welke context hij deze zin riep?
quote:
Rockefeller, Greenspan, Bernanke allemaal Joden axchter die geld-drukkerij daar in Amerika. En hoe zit het me de Nederlandsche Bank, is dat niet precies hetzelfde verhaaltje?
Ik weet niet of dat precies hetzelfde verhaaltje is, jij probeert mij toch iets duidelijk te maken? Het lijkt me dan verstandig dat je gewoon probeert te vertellen wat je wil vertellen zonder insinuaties in je berichten.
quote:
Bush sr/jr, Clinton, Obama hebben allemaal de woorden "one world government" en "New World Order" in speeches hebruikt en waren behoorlijk pro ipv tegen..
New World Order is een veel gebruikte quote die vooral gebruikt werd na de val van de Sovjet Unie. Dit was om aan te geven dat er heel veel veranderd was in de wereld omdat er ineens geen twee supermachten meer tegen over elkaar stonden. Heb je ook de quotes waarin Bush sr/jr, Clinton en Obama het hebben over de One World Government?

Oh, en wat is er zo slecht aan een One World Government?
quote:
check yer facts.
Daar ben ik constant mee bezig.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_66527410
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:33 schreef Snapcount2 het volgende:

Of zoiets, zal vast wel een heel accurate quote zijn. Heb je ook enig idee in welke context hij deze zin riep?
Hier nog zo'n mooie, in de context van 'n Bilderberg meeting:
quote:
We are grateful to The Washington Post, The New York Times, Time Magazine, and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the lights of publicity during those years. But, the world is now more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto-determination [read as 'democracy'] practiced in past centuries."

http://www.crossroad.to/Quotes/globalism/rockefeller.htm
quote:
Heb je ook de quotes waarin Bush sr/jr, Clinton en Obama het hebben over de One World Government?
Hoeveel wou je er hebben ? Denk dat je er zelf toch ook wel 'n paar kent of is je reactie gebaseerd op 0 kennis ?
quote:
Oh, en wat is er zo slecht aan een One World Government
Omdat de gecentreerde macht nu reeds misbruikt word ? Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat dit minder zal worden bij nog meer gecentraliseerde macht.
quote:
the Introduction to Censored [1966]: The News That Didn't Make the News-And Why, a 1966 book by Carl Jensen, Walter Cronkite wrote:

"'A handful of us determine what will be on the evening news broadcasts, or, for that matter, in the New York Times or Washington Post or Wall Street Journal.... Indeed it is a handful of us with this awesome power... a strongly editorial power.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_66527886
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:28 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Hier nog zo'n mooie, in de context van 'n Bilderberg meeting:
[..]

[..]

Hoeveel wou je er hebben ? Denk dat je er zelf toch ook wel 'n paar kent of is je reactie gebaseerd op 0 kennis ?
[..]

Omdat de gecentreerde macht nu reeds misbruikt word ? Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat dit minder zal worden bij nog meer gecentraliseerde macht.
[..]

Okee, welke gecentreerde macht is er dan op dit moment en op wat voor manier wordt die op dit moment misbruikt?

Verder zou het je sieren als je gewoon antwoord geeft op mijn vragen, in plaats van eromheen probeert te laveren.
pi_66529380
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:42 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Okee, welke gecentreerde macht is er dan op dit moment en op wat voor manier wordt die op dit moment misbruikt?
Er staat reeds n v.b. genoemd.
quote:
Verder zou het je sieren als je gewoon antwoord geeft op mijn vragen, in plaats van eromheen probeert te laveren.
Lolbroek, ik probeer i.i.g ergens antwoord op te geven (met het vraagteken achter mijn antw. wil ik duidelijk maken dat er ook anders over gedacht kan worden).
Ben hier niet om goede sier te maken, bovendien beantwoord jij mijn vragen ook niet.
De vraag over je gebrek aan kennis hoef je w.m.b. niet meer te beantwoorden, ervanuitgaande dat je hier bent om kennis te vergaren nog 'n v.b.:
quote:
Lesley Stahl on U.S. sanctions against Iraq: We have heard that a half million children have died. I mean, that's more children than died in Hiroshima. And, you know, is the price worth it?

Secretary of State Madeleine Albright: I think this is a very hard choice, but the price--we think the price is worth it.
http://www.fair.org/index.php?page=1084
Denk dat je wel weet welke organisatie hier achter zat ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:27:12 #86
52357 Lambiekje
pi_66532784
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:41 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nou woehoe, move over kredietcrisis, dit is pas echt alarmerend!! Bij het inrichten van de meeste wireless routers tegenwoordig is het opzetten van wat adequate encryptie nog enkel een paar muisklikken, als je zo'n ding zelf kan installeren kan je dat ook doen..
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

gewouwel.
wardrive IS dus niet alleen een open-wifi het is dus ook paspoorten wat zo eventjes in het voorbij rijden gecopieerd kan worden.

En dan word jij aan de grens aangehouden omdat je in vrouwenhandeld of weet ik veel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:30:55 #87
52357 Lambiekje
pi_66532896
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:42 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Wat dacht je van het opgedrongen Lissabon-verdrag. We verliezen langzamerhand onze soevereiniteit, elk van de EU landen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 27-02-2009 20:37:32 ]
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:35:08 #88
52357 Lambiekje
pi_66533037
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het staat niet in de NRC , Volkskrant dus het speelt niet.
pi_66586435
De vraag was OF ik mij zou laten chippen. Ik zeg: NEE maar op den duur ontkom je er niet aan naarmate de maatschappij meer en meer veranderd
75 topics = FIN
pi_66587458
Da's de conclusie die volgens mij idd al redelijk getrokken was.
  zondag 1 maart 2009 @ 17:46:45 #91
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66587724
"Bij bv de OV-chipkaart zal je snel genoeg zien dat een hoop van de automatische controles toch ook deels vervangen worden of er veel meer geinvesteerd moet worden in ook handmatige controle of mensen ook daadwkelijk een echte geldige kaart gebruiken of mogelijk een fraude-techniek..
Juist de fraude-gevoeligheid is ook hét argument waarom al die paranoia beweringen over 'een gevaar voor de privacy' niet geldig zijn... juist omdat daarvoor de techniek niet betrouwbaar genoeg is.."

Maw. je kan je huisdieren ook flink misbruiken... Vast wel dingen te verzinnen waarbij je de gegevens van jouw hond en dat van een ander kan worden misbruikt. Wordt dat ook gedaan? Persoonsgegevens van mensen zijn gevoeliger van aard natuurlijk. Maar ik geloof wel dat ze RFID gaan invoeren voor mensen hoor. Die testjes met betalen voor drankjes in een bar zijn daar toch voorbeeld van?

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 01-03-2009 19:31:14 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 1 maart 2009 @ 18:22:39 #92
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66588929
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:11 schreef FP128 het volgende:
De vraag was OF ik mij zou laten chippen. Ik zeg: NEE maar op den duur ontkom je er niet aan naarmate de maatschappij meer en meer veranderd
Ik moet het nog zien of het zover komt.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:47:35 #93
33189 RM-rf
1/998001
pi_66591993
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

wardrive IS dus niet alleen een open-wifi het is dus ook paspoorten wat zo eventjes in het voorbij rijden gecopieerd kan worden.

En dan word jij aan de grens aangehouden omdat je in vrouwenhandeld of weet ik veel.
sjees gebruik ik nu te moeilijker woorden vooor je of lees je mn post niet, omdat je er toch geen weerwoord op hebt...?

Nogmaals... het is dus redelijk eenvoudig de betreffende ID-chip te frauderen...

Maar wat betekent dat dan?

Niet veel behalve dan dat al het paranoia gejammer dat het een middel zou zijn om mensen te traceren, controleren, of macht over hen uit te oefenen; NIET zal blijken te functioneren.

Dat is verder ook niet jouw probleem, maar enkel van de overheidsinstanties die erg hangen aan bepaalde doeleinden en de fraudegevoeligheid van een Paspoort/ID-bewijs...

Het is complete onzin te gaan jammeren dat een onschuldig persoon 'zomaar' opgesloten gaat worden als er gefraudeerd wordt met paspoorten.
Feit is dat bv dingen als paspoort- en identiteitsfraude zelf niet nieuw zijn en ook nu kunnen gebeuren, en ook nu is het niet het einde van de wereld ... Hooguit is het voor de bestrijding van crminaliteit erg lastig, maar daaraan veranderd nu dus weinig.

Punt is gewoon dat je niet twee beweringen gelijktijdig hoog kunt houden over RFID-chips in fraudegevoelige persoongesgegevens beheer.
Enerzijds beweren dat het een groot gevaar zou inhouden dat dan opeens 'iedereen overal gecontroleerd en getraceerd ermee gaat worden en je geen privacy meer hebt' én vervolgens gelijktijdig beweren dat het een systeem is dat zo lek als een mandje is en misbruik, fraude en persoonsverwisselingen uiterst eenvoudig mee zijn.

Komt het uiteindelijk terug op mijn claim sinds het begin... het gebruik van RFID voor zulke toepassingen die erg fraudegevoelig zijn is een verspilling van belastinggeld; en dat is ook het enige erge eraan.

een vermeend gevaar voor privacy is nu net juist redelijk rrelevant, omdat juist de oncontroleerbaarheid en fraudegevoeligheid van het systeem al iedere toepassing daarvoor onmogelijk maakt... de techniek is er domweg niet geschikt voor....
helas zijn het juist de parania mensen die een continue reclame-bverhaaltje ophangen voor RFID alsof het wél bepaalde controle-toepasbaar heid zou hebben en een soort van 'supersysteem' zou zijn dat het mogelijk maakt iedere burger te controleren... En dat werkt weer in het voordeel van de fabrikanten die die onzin welbewust graag willen blijven suggeren... en die darvoor juist graag de paranoa mensen voedden met bewringen over een 'ultieme RFID-controle-toepassing'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_66611558
Wat zijn nou eigenlijk die nadelen van RFID? Iets wat mij niet aanstaat aan deze technology is de frequency waarop RFID zijn werk doet.
quote:
Ongetwijfeld zullen ze een radicale verandering van het elektromagnetische veld van de aarde teweegbrengen en mogelijk zelfs tot blokkades leiden in onze geestelijke evolutie. Als we weten dat zowel het alfaritme van de menselijke hersenen als de frequentie van de elektrische golven die onze planeet het meest uitzendt op circa 10,6 hertz ligt, dan is de conclusie onvermijdelijk dat dit een grote invloed op ons bewustzijn heeft
. Bron Voor iedereen die hier meer over willen weten, wil ik wel meer informatie hier posten. Zeer veel apparatuur (die wij dagelijks gebruiken) straald namelijk electrische golven uit op een hoge frequentie die dus ook door onze hersenen word gebruikt.

Hier is het artikel te lezen over de 'hacker' die de rfid passpoort heeft kunnen klonen vanuit een rijdende auto. Zelf ook doen? Op rfidiot.org kan je lezen hoe je dit zelf zou kunnen doen.
  maandag 2 maart 2009 @ 12:02:33 #95
33189 RM-rf
1/998001
pi_66611826
quote:
mogelijk zelfs tot blokkades leiden in onze geestelijke evolutie
ach nee, écht?

misschien helpt dit

pi_66613652
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ach nee, écht?

misschien helpt dit.....
hehe...

Check dit overigens. Een pagina uit een verzekerings document waarin de uitzonderingen staan waarop de verzekering geen effect heeft. De site is overigens Rayguard.be en die verkoopt apparaten die de electromagnetische straling zou kunnen compenseren ofzo.. Ik weet er niet het fijne van, aangezien ik de site ook zojuist tegenkom. Wel interessante materie die dus zelfs door grote verzekeraars (Allianz) serieus genomen word....
pi_66614750
In 2006 is al bekend gemaakt dat GSM straling slecht is voor het mannelijke zaad. En toch dragen heel veel mannen hun GSM in hun broekzak. Ik draag hem sinds kort in mijn jaszak. Geen idee of dit echt beter is.

Hier een artikeltje hierover, het onderzoek is uitgevoerd door Cleveland Clinic Ohio. Hier een engels talig artikel mbt hetzelfde onderzoek.

Check deze site voor meerdere onderzoeken op een rijtje, en de links naar de volledige uitkomsten van verschillende onderzoeken. Zeer interessante bevindingen naar mijn mening.
pi_66833271
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:37 schreef Topspin het volgende:
In geval van geheim-taal werkt het dan niet maar geheimtaal valt ook niet op te sporen door 16 miljoen gesprekken na te gaan.

Je hebt zeker nog niet gehoord van het fenomeen "computer"?

[ Bericht 11% gewijzigd door JohnDope op 08-03-2009 18:36:00 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_67072177
Laten chippen?Nooit,,waarom niet?Omdat ik het een walgelijk idee vindt.Iedereen zou dan mijn persoonlijke gegevens weten.Openbaring van de bijbel komt dan wel heel dichtbij!
pi_67684370
Wie zegt dat er geen chips zitten in bijvoorbeeld vaccins ?

Zou het soms kunnen dat dit chippen (via vaccins) al tientallen jaren lang gebeurt ?

Ik vindt het erg verdacht dat er zoveel vaccinatie-programma's lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')