Graag ondersteunen met bronnen dan, lambiekje doet tenminste zijn best om mensen te overtuigen met bronnen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:30 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Heej Lambiekje, jij vind toch dat de overheid of de NWO almachtig is met al hun plannen om chips onder de mensheid en hun mobiele telefoons te verspreiden zodat iedereen overal te volgen is? En als ultieme bewijs lever je je 'documentaires'.
Wie zegt dat je dierbare 'documentaires' niet gemaakt zijn door stromannen van de NWO om de onmacht van de NWO ten opzichte van terroristen te verbergen?
Oh er zal best wel ergens een ongefundeerd artikel op het internet circuleren dat deze theorie posteert.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:01 schreef 49euro het volgende:
[..]
Graag ondersteunen met bronnen dan, lambiekje doet tenminste zijn best om mensen te overtuigen met bronnen.JIj niet, je kunt het met hem oneens zijn maar vaak proberen mensen hem te iriteren op vlakken die niets met zijn redengeving te maken hebben.
Wardrive is echt een probleem hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:14 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh er zal best wel ergens een ongefundeerd artikel op het internet circuleren dat deze theorie posteert.
Maar wat Lambiekje roept is 'Vertrouw niemand, behalve de figuren die mijn dierbare documentaires maken' die ook niet echt overlopen van onafhankelijk verifieerbare bronnen. Het gebruiken van kreten op het internet al dan niet in filmvorm, die dingen roepen die wetenschappelijk gezien belachelijk zijn, is volgens mij net zo erg als geen bronvermelding.
huh? volgens verschillende documentaires staat de NWO zelf achter bepaalde terreur-aanslagen zoals 9/11.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:30 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Heej Lambiekje, jij vind toch dat de overheid of de NWO almachtig is met al hun plannen om chips onder de mensheid en hun mobiele telefoons te verspreiden zodat iedereen overal te volgen is? En als ultieme bewijs lever je je 'documentaires'.
Wie zegt dat je dierbare 'documentaires' niet gemaakt zijn door stromannen van de NWO om de onmacht van de NWO ten opzichte van terroristen te verbergen?
Nou woehoe, move over kredietcrisis, dit is pas echt alarmerend!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wardrive is echt een probleem hoor.
wat is het probleem eraan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wardrive is echt een probleem hoor.
Ja, volgens documentaires wel ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
huh? volgens verschillende documentaires staat de NWO zelf achter bepaalde terreur-aanslagen zoals 9/11.
Of zoiets, zal vast wel een heel accurate quote zijn.quote:Quote van Rockefeller: "We are on the verge of a Global transformation. All we need now is the right major crisis and all nations will yield to the new world order" ofzoiets..
Nog eentje: "Give me control over a nations money and I care not who makes it's laws"
Ik weet niet of dat precies hetzelfde verhaaltje is, jij probeert mij toch iets duidelijk te maken? Het lijkt me dan verstandig dat je gewoon probeert te vertellen wat je wil vertellen zonder insinuaties in je berichten.quote:Rockefeller, Greenspan, Bernanke allemaal Joden axchter die geld-drukkerij daar in Amerika. En hoe zit het me de Nederlandsche Bank, is dat niet precies hetzelfde verhaaltje?
New World Order is een veel gebruikte quote die vooral gebruikt werd na de val van de Sovjet Unie. Dit was om aan te geven dat er heel veel veranderd was in de wereld omdat er ineens geen twee supermachten meer tegen over elkaar stonden. Heb je ook de quotes waarin Bush sr/jr, Clinton en Obama het hebben over de One World Government?quote:Bush sr/jr, Clinton, Obama hebben allemaal de woorden "one world government" en "New World Order" in speeches hebruikt en waren behoorlijk pro ipv tegen..
Daar ben ik constant mee bezig.quote:check yer facts.
Hier nog zo'n mooie, in de context van 'n Bilderberg meeting:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:33 schreef Snapcount2 het volgende:
Of zoiets, zal vast wel een heel accurate quote zijn.Heb je ook enig idee in welke context hij deze zin riep?
quote:We are grateful to The Washington Post, The New York Times, Time Magazine, and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the lights of publicity during those years. But, the world is now more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto-determination [read as 'democracy'] practiced in past centuries."
http://www.crossroad.to/Quotes/globalism/rockefeller.htm
Hoeveel wou je er hebben ? Denk dat je er zelf toch ook wel 'n paar kent of is je reactie gebaseerd op 0 kennis ?quote:Heb je ook de quotes waarin Bush sr/jr, Clinton en Obama het hebben over de One World Government?
Omdat de gecentreerde macht nu reeds misbruikt word ? Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat dit minder zal worden bij nog meer gecentraliseerde macht.quote:Oh, en wat is er zo slecht aan een One World Government
quote:the Introduction to Censored [1966]: The News That Didn't Make the News-And Why, a 1966 book by Carl Jensen, Walter Cronkite wrote:
"'A handful of us determine what will be on the evening news broadcasts, or, for that matter, in the New York Times or Washington Post or Wall Street Journal.... Indeed it is a handful of us with this awesome power... a strongly editorial power.
Okee, welke gecentreerde macht is er dan op dit moment en op wat voor manier wordt die op dit moment misbruikt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hier nog zo'n mooie, in de context van 'n Bilderberg meeting:
[..]
[..]
Hoeveel wou je er hebben ? Denk dat je er zelf toch ook wel 'n paar kent of is je reactie gebaseerd op 0 kennis ?
[..]
Omdat de gecentreerde macht nu reeds misbruikt word ? Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat dit minder zal worden bij nog meer gecentraliseerde macht.
[..]
Er staat reeds n v.b. genoemd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:42 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Okee, welke gecentreerde macht is er dan op dit moment en op wat voor manier wordt die op dit moment misbruikt?
Lolbroek, ik probeer i.i.g ergens antwoord op te geven (met het vraagteken achter mijn antw. wil ik duidelijk maken dat er ook anders over gedacht kan worden).quote:Verder zou het je sieren als je gewoon antwoord geeft op mijn vragen, in plaats van eromheen probeert te laveren.
Denk dat je wel weet welke organisatie hier achter zat ?quote:Lesley Stahl on U.S. sanctions against Iraq: We have heard that a half million children have died. I mean, that's more children than died in Hiroshima. And, you know, is the price worth it?
Secretary of State Madeleine Albright: I think this is a very hard choice, but the price--we think the price is worth it.
http://www.fair.org/index.php?page=1084
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nou woehoe, move over kredietcrisis, dit is pas echt alarmerend!!Bij het inrichten van de meeste wireless routers tegenwoordig is het opzetten van wat adequate encryptie nog enkel een paar muisklikken, als je zo'n ding zelf kan installeren kan je dat ook doen..
wardrive IS dus niet alleen een open-wifi het is dus ook paspoorten wat zo eventjes in het voorbij rijden gecopieerd kan worden.quote:
Wat dacht je van het opgedrongen Lissabon-verdrag. We verliezen langzamerhand onze soevereiniteit, elk van de EU landen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:42 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Okee, welke gecentreerde macht is er dan op dit moment en op wat voor manier wordt die op dit moment misbruikt?
Verder zou het je sieren als je gewoon antwoord geeft op mijn vragen, in plaats van eromheen probeert te laveren.
Het staat niet in de NRC , Volkskrant dus het speelt niet.quote:
Ik moet het nog zien of het zover komt.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:11 schreef FP128 het volgende:
De vraag was OF ik mij zou laten chippen. Ik zeg: NEE maar op den duur ontkom je er niet aan naarmate de maatschappij meer en meer veranderd
sjees gebruik ik nu te moeilijker woorden vooor je of lees je mn post niet, omdat je er toch geen weerwoord op hebt...?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
wardrive IS dus niet alleen een open-wifi het is dus ook paspoorten wat zo eventjes in het voorbij rijden gecopieerd kan worden.
En dan word jij aan de grens aangehouden omdat je in vrouwenhandeld of weet ik veel.
. Bron Voor iedereen die hier meer over willen weten, wil ik wel meer informatie hier posten. Zeer veel apparatuur (die wij dagelijks gebruiken) straald namelijk electrische golven uit op een hoge frequentie die dus ook door onze hersenen word gebruikt.quote:Ongetwijfeld zullen ze een radicale verandering van het elektromagnetische veld van de aarde teweegbrengen en mogelijk zelfs tot blokkades leiden in onze geestelijke evolutie. Als we weten dat zowel het alfaritme van de menselijke hersenen als de frequentie van de elektrische golven die onze planeet het meest uitzendt op circa 10,6 hertz ligt, dan is de conclusie onvermijdelijk dat dit een grote invloed op ons bewustzijn heeft
ach nee, écht?quote:mogelijk zelfs tot blokkades leiden in onze geestelijke evolutie
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:37 schreef Topspin het volgende:
In geval van geheim-taal werkt het dan niet maar geheimtaal valt ook niet op te sporen door 16 miljoen gesprekken na te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |