abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65016695
-edit- Zie andere edits (meervoud onderhand)

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 14-01-2009 02:34:43 ]
pi_65016761
bla
Peace And Tranquility To Earth
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 02:16:50 #253
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65016793
"All that is necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing."

Het is de grote zwijgende massa die het mogelijk maakt.

De 18e nacht van bombardementen en van individuen tot regeringen wordt er massaal gezwegen.
pi_65016809
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 14 januari 2009 @ 02:23:13 #255
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65016837
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat onschuldige burgers vannacht niet getroffen worden. Die haan is trouwens wel erg vervelend steeds
pi_65017004
-edit- Misschien voor dit soort onzin eens een kijkje nemen in feedback van NWS?

[ Bericht 76% gewijzigd door paddy op 14-01-2009 08:44:41 ]
  woensdag 14 januari 2009 @ 03:04:44 #257
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65017055
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 02:51 schreef Dwainy het volgende:
en dat jij hier bent met je slappe praatjes ook... alleen jammer dat mijn verhaaltjes steeds worden verwijderdt door ene ,...PADDY... dAN had de discussie met jouw wel willen aangaan ...
Je mag best de discussie aangaan hoor, zolang je het maar feitelijk houdt.
pi_65017080
het is een GROTE leugen om eigen bestwil, dat... "'HAMAS"" kinderen en vrouwen gebruiken als schild.
Om zo hun eigen wandaden weg te camoufleren.... Dat wordt gewoon gebruikt om maar lekker te kunnen gaan uitleven in de Gaza door israel.... daar staat israel om bekend verdraaing van alle feiten en dat toe te schuiven naar hun tegenstanders... ik wil Vrede voor zowel palesijnen en israel..... maar dat zal nooit gebeuren.... maar ik hoop het wel... ter info... ik ben atheist..
  woensdag 14 januari 2009 @ 03:16:19 #259
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65017082
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 03:14 schreef Dwainy het volgende:
het is een GROTE leugen om eigen bestwil, dat... "'HAMAS"" kinderen en vrouwen gebruiken als schild.
Om zo hun eigen wandaden weg te camoufleren.... Dat wordt gewoon gebruikt om maar lekker te kunnen gaan uitleven in de Gaza door israel.... daar staat israel om bekend verdraaing van alle feiten en dat toe te schuiven naar hun tegenstanders... ik wil Vrede voor zowel palesijnen en israel..... maar dat zal nooit gebeuren.... maar ik hoop het wel... ter info... ik ben atheist..
Heb je hiervoor bewijs? Een bronvermelding bijvoorbeeld? Want wat je hier zegt is namelijk nogal wat he.
pi_65017138
hoef ik niet.... ik ben iemand die is van het negeren van alle wetten en regels.. dus ook de alle VN besluiten...
een kind weet toch dat ik geen POEP praat... Ik heb een goed ontwikkeld intuitie gevoel... Trouwens ..
BY THE WAY ...voel ik al sinds dat ik kon lopen en nadenken dat..: Het echte DOEL is het STICHTEN van het grote israelitisch rijk...zo staat het geschreven in de JOODSE boeken....en daar zetten ze alles voor opzij... dat is al lang hun grootste wens… hun grootste ideologie... en daar houden ze verbitterd hard aan vast... het is hun ideologie... ze willen trouwens al sinds mensen heugenis de Koningen zijn van alle volkeren van deze aarde... zo zien zei zichzelf Alle volkeren van deze de aarde zijn volgens de echte orthodoxe joden allen “” HEIDENEN van deze aarde”” (untermenschen) ""grootheidswaan""??? in mijn ogen wel…

Daarom is het doel van israel om alle gebieden te veroveren waaronder… Libanon / Syrie / Jordanie / Irak + alle Palesteinse gebieden. Dat is het DOEL.. Let wel niet iedereen denkt dat gelukkig… ik denk de meeste niet… Hoop ik.[/b]

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 14-01-2009 09:13:45 ]
pi_65017154
Ik wacht je reactie niet af.... ""Dumsco""
Israel wil hetzelfde doen wat Amerika heeft gedaan met de INDIANEN... nl ...uitroeien en verhongeren en vernietigen... Daar lijkt het op… Dus zal er nooit geen vrede komen in het midden oosten.
Prioriteit blijft voor israel het; kleineren / kort houden / treiteren / boycotten… net zolang tot de verovering van alle Pallestijnse / Libaneese / syrische / Iraakse / jordaanse gebieden een feit is tot aan de Eufraath aan toe... Het Stichten van het Grote Joodse Koninkrijk met behulp van america. Daarom is er in het midden oosten nooit vrede... Israel wil alle opties voor zichzelf open houden tot het stichten van deze staat... zo is het in het joodse geloof... voorbestemd... Dus israel heeft geen belang in vrede maar ongebreidelde excuses om maar te kunnen escaleren en om alles krom te praten… om het dan ook nog eens in de schoenen te schuiven van 1 van deze landen... Klinkt dat verrot of klinkt dat echt verrot… JA precies… zodat israel in actie kan komen met hun politieke spelletjes... om alles daar te smoren en klein aangebonden te houden van deze gehele regio daarzooo... DAAR WORDT IK ALS MENS ERG DROEVIG EN MOEDELOOS VAN...ARME WERELD...

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 14-01-2009 09:12:55 ]
pi_65017157
Atheisme is naar mijn mening ook maar aangepraat. Denk daar maar eens over na. Aan de andere kant ben ik het wel met je eens in jouw voorlaatste post. Er is terreur van beide partijen. Wel heel frappant dat alleen de daden van Hamas als terreur worden beschouwd en de daden van Israel in deze oorlog als zelfverdediging of normale aanval. in een oorlog is terreur klaar. En ik vind nogsteeds dat Israel het heeft uitgelokt deze laatste keer met hun mens onterende sancties.. Dat is gewoon uitlokken en willen vechten..

[ Bericht 0% gewijzigd door Man-E-Faces op 14-01-2009 04:00:26 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_65017163
Hier nog meer POEP praat in de ogen van de meeste fokkers hier... Neem nu het woord mensenrechten....
Mensenrechten bestaan tegenwoordig ook niet meer… Je weet wel… maar het lijkt er steeds meer op dat het tegenwoordig alleen nog maar voor een bepaalde groep in deze wereld van toepassing is... namelijk ', ter bescherming van blanke mensen en van alle Joodse mensen in deze wereld.... Daar kunnen ze zich lekker achter verschuilen... zo lijkt het wel… zo dat ze allerlei wandaden kunnen gaan plegen en in de schoenen gaan schuiven van andere volkeren op een gemene en slinkse wijze... zoals keihard LIEGEN en bedriegen over de lijken van andere volkeren op deze planeet... Conclusie; er zal zeker nooit geen vrede komen... ja alleen een papieren vrede... om deze weer te kunnen verbreken door een andere papieren vrede... enzovoorts...

Zo ging dat vroeger ook al in het huidige amerika wat werd gekoloniseerdt door europeanen…en daar tezamen alle indianen langzaam hebben uitgehongerd en uitgemoord... ook met papieren vrede’s overeenkomsten en al… en zo gaat het nu HEDEN ten dage nog steeds... OP EXACT DEZELFDE WIJZE. GELUKKIG weten de meeste mensen op deze planeet inmiddels dat het waar is... gelukkig wel... maar ik ben pessimistisch gestemd… En ik denk dat het Israel nog Echt gaat lukken ook...

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 14-01-2009 09:12:00 ]
pi_65017183
Atheisme ...hmm onbelangrijk... Wellicht heb je gelijk... het is maar een loos woord ja.... laat ik het zo stellen ..ik moet niets hebben van geloof.... maar ik kan er wel mee leven... zolang ze je dagelijks leven maar niet mee gaan belemmeren / bepalen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 06:29:36 #265
8875 Mdk
Smart-ass
pi_65017425
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:25 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Van Israelische historici aan universiteiten van Jeruzalem?

http://www.daily.pk/world(...)li-intelligence.html
Lekker objectieve site zeg.: Wat een onzin....
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 07:37:59 #266
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65018661
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 03:42 schreef Dwainy het volgende:
hoef ik niet.... ik ben iemand die is van het negeren van alle wetten en regels.. dus ook de alle VN besluiten...
een kind weet toch dat ik geen POEP praat... Ik heb een goed ontwikkeld intuitie gevoel... Trouwens ..
BY THE WAY ...voel ik al sinds dat ik kon lopen en nadenken dat..: Het echte DOEL is het STICHTEN van het grote israelitisch rijk...zo staat het geschreven in de JOODSE boeken....en daar zetten ze alles voor opzij... dat is al lang hun grootste wens… hun grootste ideologie... en daar houden ze verbitterd hard aan vast... het is hun ideologie... ze willen trouwens al sinds mensen heugenis de Koningen zijn van alle volkeren van deze aarde... zo zien zei zichzelf Alle volkeren van deze de aarde zijn volgens de echte orthodoxe joden allen “” HEIDENEN van deze aarde”” (untermenschen) ""grootheidswaan""??? in mijn ogen wel…

Daarom is het doel van israel om alle gebieden te veroveren waaronder… Libanon / Syrie / Jordanie / Irak + alle Palesteinse gebieden. Dat is het DOEL.. Let wel niet iedereen denkt dat gelukkig… ik denk de meeste niet… Hoop ik.
Wat jij doet is een hele afkomst over één kam scheren. En dat niet alleen, het is racisme in de puurste vorm. Zet in je verhaaltjes voor jood eens moslim of Palestijn neer en je hebt je antwoord. En ga de geschiedenis eens echt in, en niet éénzijdig. Je zal zien dat ook de andere kant van het verhaal beschikt over gruwelijkheden. Ik accepteer geen moslimbash, maar ook geen jodenbash. En al helemaal geen racisme en medeuserbash. Als mod hou ik me wijselijk buiten deze discussie.

In tegenstelling tot jou, leef ik qua gedachtegang in het heden en oordeel niet over de huidige moslim of jood. Jij doet dit wel, en probeert me om de tuin te leiden door af en toe (tussen alle drek) neer te zetten dat je het niet over elke jood hebt, terwijl je dat vervolgens in je posts weer tegenspreekt.

Dat jij in pure racisme denkt is al erg genoeg, maar dat je het hier meerdere keren post is dus niet welkom. En voor de discriminatie uitingen tegen moslims is al menigeen geband.

Ik groet u, en voordat u post lijkt het me verstandig om voor het woordje Jood eens moslim of Palestijn neer te zetten om te kijken of het geen pure racisme is wat je zelf post. Wil nog wel eens helpen.

Het enige wat ik trouwens kwijt wil is; beide kanten zijn en waren goed fout bezig. Zowel de regering van Israël als wel de regering van de Palestijnen zijn domme trotse mensen, die hun trots belangrijker vinden dan hun burgers (en nu hoef je niet alleen de Israëlische regering aan te halen, maar haal ook de Palestijnse regering aan.

De walgelijkheid om elke moslim of elke jood over één kam scheren in de wereld is pas wat me echt zorgen baart, en vind ik in feite veel enger. Heb trouwens wel medelijden met de slachtoffers nl, de welwillende burger in Palestina en de welwillende burger in Israël. (Ja, ik en nu eenmaal ergerlijk midden)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_65018755
quote:
Tja.. Dikke oorlogsmisdaad van Israel natuurlijk. Het is ook niet zo dat ze het af en toe gebruiken, maar bij ieder bombardement dat ik via Ramattan gezien heb op Gaza regende het van die Fosfor bommen op de stad ..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:20:31 #269
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_65018977
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tja.. Dikke oorlogsmisdaad van Israel natuurlijk. Het is ook niet zo dat ze het af en toe gebruiken, maar bij ieder bombardement dat ik via Ramattan gezien heb op Gaza regende het van die Fosfor bommen op de stad ..
En zo gaat dat over en weer.

Als ze nou allebei tegelijk stoppen en eens ophouden met over vroeger en schuldvraag te praten... en in plaats daarvan eens constructief aan de slag gaan om er iets van te maken. Maar dat is natuurlijk te veel gevraagd.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_65019047
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:05 schreef Kees22 het volgende:
De Palestijnen hadden een regering, democratisch gekozen.
Maar die zal inderdaad inmiddels wel vermoord zijn, ja.
Een regering die zijn burgers niet kan/kon geven wat deze nodig heeft.
quote:
Maar goed, we zijn het dus eens dat Israel gewoon een veroverende en imperialistische macht is, die uit is op Lebensraum.
Als dat ene woordje tussen haakjes je dat idee geeft heb je echt een plaat voor je kop.
pi_65019333
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wat is toch dat gezeur over fosfor? Als rookgranaat is het gewoon toegestaan en burgers worden op de hoogte gesteld van bombardementen, wat moeten ze nog meer doen?
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:37:25 #272
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_65019454
Is intentie in zoiets ook niet belangrijk? Israël houdt tenminste nog vol dat ze proberen zo weinig mogelijk burgerslachtoffers te maken (of ze het menen is wat anders), maar van Hamas is het overduidelijk dat ze zoveel mogelijk burgers aan Israëlische zijde willen doden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_65019559
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En zo gaat dat over en weer.

Als ze nou allebei tegelijk stoppen en eens ophouden met over vroeger en schuldvraag te praten... en in plaats daarvan eens constructief aan de slag gaan om er iets van te maken. Maar dat is natuurlijk te veel gevraagd.

Tis net als op het schoolplein:

"Israel, stop met Gaza in elkaar slaan!"
- "Jamaar Gaza gooit steeds steentjes naar me."

"Zucht. Ok, Gaza geen steentjes meer gooien."
- "Jamaar Israel wil steeds de baas zijn en ik mag nooit meespelen."

"Zucht. Ok. Israel, Gaza mag gewoon meedoen en meebepalen."
-"Jamaar Gaza zoekt dan steeds ruzie en blijft maar steentjes gooien."

"Zucht. Ok. Gaza gewoon lief meespelen en geen steentjes meer!"
- "Jamaar Israel zegt dat ik mee mag doen maar dan pakken ze steeds alles af waar ik mee wil spelen."

"Zucht. Ok. Israel, als Gaza mee mag spelen dan moet je niet steeds hun speelgoed afpakken."
- "Jamaar ze willen alleen maar met steentjes spelen en die tegen ons aangooien."

"Zucht. Ok. Gaza, die steentjes blijven we voortaan vanaf. Ga maar met iets leuks samen spelen."
- "Jamaar Israel pakt steeds alles af waar ik mee wil spelen."

"Zucht. Ok. Israel laat Gaza met rust en blijf van hun speelgoed af."
-"Jamaar Gaza maakt al het speelgoed kapot. Alleen om ons te pesten."

"Zucht. Ok. Carry on."
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:43:35 #274
116015 SicSicSics
pi_65019629
quote:
A Hamas terrorist rocket hit a school in Ashkelon Tuesday afternoon, the ninth time its missiles have hit educational facilities since the beginning of the war.
bron

Als Israël een school bombardeert is het dikke boehoe, oorlogsmisdaden en Zionistische Nazi praktijken (sic) maar hier hoor je niets over want de Palestijnen worden onderdrukt en hebben het volste recht om op alles te schieten in Israël.

Als Israël het legitieme (O.K. de manier waarop is omstreden, het product zelf is 'legaal'.) fosfor inzet is het dikke boehoe, oorlogsmisdaden en Zionistische Nazi praktijken (sic) maar als Hamas het wel verboden middel van booby-traps inzet in scholen, huizen en dierentuinen is het creatief, fantastisch en mooi...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:44:28 #275
116015 SicSicSics
pi_65019659
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:41 schreef Py het volgende:
-knip-
Precies. Het zijn echt een stelletje kleuters. Beide partijen!
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')