Je mag best de discussie aangaan hoor, zolang je het maar feitelijk houdt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:51 schreef Dwainy het volgende:
en dat jij hier bent met je slappe praatjes ook... alleen jammer dat mijn verhaaltjes steeds worden verwijderdt door ene ,...PADDY... dAN had de discussie met jouw wel willen aangaan ...
Heb je hiervoor bewijs? Een bronvermelding bijvoorbeeld? Want wat je hier zegt is namelijk nogal wat he.quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:14 schreef Dwainy het volgende:
het is een GROTE leugen om eigen bestwil, dat... "'HAMAS"" kinderen en vrouwen gebruiken als schild.
Om zo hun eigen wandaden weg te camoufleren.... Dat wordt gewoon gebruikt om maar lekker te kunnen gaan uitleven in de Gaza door israel.... daar staat israel om bekend verdraaing van alle feiten en dat toe te schuiven naar hun tegenstanders... ik wil Vrede voor zowel palesijnen en israel..... maar dat zal nooit gebeuren.... maar ik hoop het wel... ter info... ik ben atheist..
Lekker objectieve site zeg.:quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Van Israelische historici aan universiteiten van Jeruzalem?
http://www.daily.pk/world(...)li-intelligence.html
Wat jij doet is een hele afkomst over één kam scheren. En dat niet alleen, het is racisme in de puurste vorm. Zet in je verhaaltjes voor jood eens moslim of Palestijn neer en je hebt je antwoord. En ga de geschiedenis eens echt in, en niet éénzijdig. Je zal zien dat ook de andere kant van het verhaal beschikt over gruwelijkheden. Ik accepteer geen moslimbash, maar ook geen jodenbash. En al helemaal geen racisme en medeuserbash. Als mod hou ik me wijselijk buiten deze discussie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:42 schreef Dwainy het volgende:
hoef ik niet.... ik ben iemand die is van het negeren van alle wetten en regels.. dus ook de alle VN besluiten...
een kind weet toch dat ik geen POEP praat... Ik heb een goed ontwikkeld intuitie gevoel... Trouwens ..
BY THE WAY ...voel ik al sinds dat ik kon lopen en nadenken dat..: Het echte DOEL is het STICHTEN van het grote israelitisch rijk...zo staat het geschreven in de JOODSE boeken....en daar zetten ze alles voor opzij... dat is al lang hun grootste wens… hun grootste ideologie... en daar houden ze verbitterd hard aan vast... het is hun ideologie... ze willen trouwens al sinds mensen heugenis de Koningen zijn van alle volkeren van deze aarde... zo zien zei zichzelf Alle volkeren van deze de aarde zijn volgens de echte orthodoxe joden allen “” HEIDENEN van deze aarde”” (untermenschen) ""grootheidswaan""??? in mijn ogen wel…
Daarom is het doel van israel om alle gebieden te veroveren waaronder… Libanon / Syrie / Jordanie / Irak + alle Palesteinse gebieden. Dat is het DOEL.. Let wel niet iedereen denkt dat gelukkig… ik denk de meeste niet… Hoop ik.
Tja.. Dikke oorlogsmisdaad van Israel natuurlijk. Het is ook niet zo dat ze het af en toe gebruiken, maar bij ieder bombardement dat ik via Ramattan gezien heb op Gaza regende het van die Fosfor bommen op de stadquote:Op woensdag 14 januari 2009 07:37 schreef NorthernStar het volgende:
En zo gaat dat over en weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja.. Dikke oorlogsmisdaad van Israel natuurlijk. Het is ook niet zo dat ze het af en toe gebruiken, maar bij ieder bombardement dat ik via Ramattan gezien heb op Gaza regende het van die Fosfor bommen op de stad..
Een regering die zijn burgers niet kan/kon geven wat deze nodig heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:05 schreef Kees22 het volgende:
De Palestijnen hadden een regering, democratisch gekozen.
Maar die zal inderdaad inmiddels wel vermoord zijn, ja.
Als dat ene woordje tussen haakjes je dat idee geeft heb je echt een plaat voor je kop.quote:Maar goed, we zijn het dus eens dat Israel gewoon een veroverende en imperialistische macht is, die uit is op Lebensraum.
Wat is toch dat gezeur over fosfor? Als rookgranaat is het gewoon toegestaan en burgers worden op de hoogte gesteld van bombardementen, wat moeten ze nog meer doen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja.. Dikke oorlogsmisdaad van Israel natuurlijk. Het is ook niet zo dat ze het af en toe gebruiken, maar bij ieder bombardement dat ik via Ramattan gezien heb op Gaza regende het van die Fosfor bommen op de stad..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En zo gaat dat over en weer.![]()
Als ze nou allebei tegelijk stoppen en eens ophouden met over vroeger en schuldvraag te praten... en in plaats daarvan eens constructief aan de slag gaan om er iets van te maken. Maar dat is natuurlijk te veel gevraagd.
bronquote:A Hamas terrorist rocket hit a school in Ashkelon Tuesday afternoon, the ninth time its missiles have hit educational facilities since the beginning of the war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |