abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65098120
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:03 schreef simmu het volgende:
commentaar van schoonzus: "nou, dat vind ik niet nodig hoor"
Wat ontzettend onbeschoft en moest je toen je kind ook uit zn bed halen zeker?
pi_65098154
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef F04 het volgende:
Mijn ervaring met moeilijke mensen is wanneer jij je toleranter opstelt, je alleen maar kwetsbaarder wordt, en weer de grens bij je opgezocht wordt.
Tolerantie is een spel waarmee je ze ook met om de oren kan slaan.
***** Kraak.....
pi_65098421
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat ontzettend onbeschoft en moest je toen je kind ook uit zn bed halen zeker?
ja, dat wilde ze wel, maar jij dacht toch niet dat ik dat deed he

schoonma deed ook mee, die stond om half 9 'savonds aan de deur, toen ik al naar bed wilde (3 dagen na de 20 uur durende bevalling met vacuumschaar en knip, en een in- en uitwendige ontsteking erachteraan). haar commentaar: "ja, maar de andere opa's en oma's hebben selene al vaker gezien". schoonfamilie: breek me de bek niet open. mijn oplossing was 200 kilometer verderop gaan wonen zonder vaste telefoon in drenthe. "sorry, geen ontvangst" en verder negeren die hap. zielig ivm selene, maar het is niet anders. ze zijn gewoonweg te bot, onbeschoft en lullig. we hebben het 3 maanden lang netjes en aardig geprobeerd. we hebben geprobeerd ze uit te leggen dat het zo niet de bedoeling is, maar het werkt niet. soms moet je dan gewoon voor je eigen gezin kiezen en schijt aan de rest!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65098455
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:21 schreef simmu het volgende:
schijt aan de rest!
Ja dat.
***** Kraak.....
pi_65098574
nja, aan het einde van die week heb ik er ook bij staan janken hoor. ik vond het zo erg dat ze maar niet mee wilden werken. maar je kan andere mensen nu eenmaal niet dwingen zich netjes te gedragen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65098590
Zeer moeilijk om een zinnig antwoord te geven. Je hebt het namelijk over verbale communicatie, de gesprekken dus.
Wat je zegt en hoe je iets zegt maakt de combinatie of het effectief is. Daarbij moet je bedenken, dat hoe je iets zegt 80% van de communicatie-invloed heeft bij die ander.
In dit geval zou ik je moeten horen maar ook zien communiceren....
nothing will change without a rebel
pi_65098637
Dat communicatie gelul steeds.
***** Kraak.....
pi_65099398
Ik ben toch blij, dat de Mod het topic open heeft gelaten (>1000 hits).

Er zijn hier hele goede dingen gezegd, die mijn ogen hebben geopend.
Het leven is toch een grote leerschool en het is de bedoeling, dat je van je fouten leert.

Gezien dat ik, ondanks een moeilijke tijd, vrij bot ben geweest in de familie, heb ik maar een mail gestuurd, met oprechte excuses en gezegd, dat ik eindelijk verantwoordelijkheid wil nemen.
pi_65100191
Tof, ik hoop dat ze er goed op reageren

En simmu, groot gelijk heb je, maar het is wel jammer dat het zo moet inderdaad.
pi_65106209
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:55 schreef Rolex1 het volgende:
Ik ben toch blij, dat de Mod het topic open heeft gelaten (>1000 hits).

Er zijn hier hele goede dingen gezegd, die mijn ogen hebben geopend.
Het leven is toch een grote leerschool en het is de bedoeling, dat je van je fouten leert.

Gezien dat ik, ondanks een moeilijke tijd, vrij bot ben geweest in de familie, heb ik maar een mail gestuurd, met oprechte excuses en gezegd, dat ik eindelijk verantwoordelijkheid wil nemen.
Zo zie je maar waar een Fok topic allemaal goed voor kan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')