abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:21:58 #51
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_64994560
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef Lemmeb het volgende:
Gelukkig ben ik daar weg. Amsterdam en Utrecht zullen hetzelfde lot ondergaan, maar dan nog erger.
Behoorlijk laf.
What lies in the shadow of the statue?
pi_64994753
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
Marokkaanse jongeren in Nederland zijn wat mij betreft net iets te vaak zelf de agressor om een slachtofferrol te claimen. De vergelijking met de Palestijnen is ook wel redelijk bezopen. De Palestijnen wonen in autonome regio's met gedeeltelijk zelfbestuur. Palestijnen worden aangevallen door Israel; even in het midden gelaten wiens schuld dat is. Israel bemoeilijkt het dagelijkse leven van Palestijnen, de levensstandaard is vaak erbarmelijk.
[..]
Oja, dit geldt echt niet alleen voor jongeren van Marokkaanse afkomst, maar voor la het straattuig dat loopt te rellen, dingen vernielt, hulpdiensten lastigvalt, mensen berooft/intimideert, discriminerende teksten schreeuwt, enzovoort.
Het zijn gewoon een stel losgeslagen dwazen. Blijkbaar voornamelijk jongvolwassen mocro's. Ze geven geen kut om de Palestijnen. Het zal ze aan de reet roesten of morgen een klein Palestijns jongetje de dood zal vinden. Het is tuig. Tuig dat elke reden aanpakt om rotzooi te trappen. Persoonlijk heb ik er geen probleem mee als dat volk (en daarmee bedoel eenieder die het gore lef heeft om tijdens een dergelijke demonstratie te gaan rellen) morgen nog dood neervalt.. maarja.. dat ben ik.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:29:08 #53
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64994900
Echt genieten die reacties onder dat AD-artikel.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64995853
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:05 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Ehh. Dit staat in het AD en zijn de uitspraken van een Marokkaanse welzijns medewerker.

Het is toch ook tenenkrommend hoe die man het allemaal loopt te bagatelliseren, de schuldvraag probeert te verschuiven en nog maar weer eens aanhaalt dat er geld nodig is voor weer een bij voorbaat mislukt idee?
idd, bezet gebied

Ik wacht op de dag dat de tanks door rotterdam heen denderen om checkpoints op te zetten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_64996114
Prima als jij wil demonstreren tegen een of ander iets waar jij het niet mee eens bent. Dat is ieder zijn recht.
Ik snap alleen niet hoe mensen het in hun hoofd halen om de demonstratie om te zetten in rellen....
Dat ze daarbij ook nog eens beschermd worden door te zeggen dat er anders naar hun gekeken moeten worden gaat mijn pet te boven.
Ik vind het prima als meneer allerlei activiteiten voor die jongeren opzet. Dat verandert niets in het feit dat je een hersenloze aap bent als je gaat rellen en dat een demonstratie noemt....
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
pi_64996534
Begrip vragen voor een groep met idioten die antisemitische leuzen scanderen? Is het heel raar dat ik geen begrip heb voor een aantal zielige slachtofferrol-idioten die het gaza-conflict aan grijpen om zo hard mogelijk te kunnen schreeuwen dat zij ook 'vet zielig' zijn?

Was afgelopen zondag in de stad en ik heb de groep zien lopen, het had geen reet met een pro-palestina-demonstratie te maken, 90% liep zelfs met een Marokkaanse vlag .

Ik ken een aantal Palestijnen en prima dat zij demonstreren, prima dat ze bijval krijgen van mensen die niet-palestijns zijn, maar dit had daar vrij weinig meer mee te maken.

Kusjes van een bakra uit Delfshaven
pi_64996688
- edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2009 19:19:09 ]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:15:52 #58
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_64996876
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2009 19:19:33 ]
Ik ben een eckte rapnegert
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:16:00 #59
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64996883
- edit -

Maakt dat wat uit? De Zuidpool lijkt me wel wat, maar Marokko ligt het meest voor de hand.

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2009 19:20:13 ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64996925
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:15 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Gaza wellicht?
De arabieren staan niet te wachten op Barbaren...
pi_64996957
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:16 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit? De Zuidpool lijkt me wel wat, maar Marokko ligt het meest voor de hand.
Marokko wordt het.Goed plan.
pi_64996981
Rotterdam.

Werkelijk de meest kille en waardeloze stad waar ik ooit voet heb gezet.
pi_64997078
Klootzakken
Ze willen gewoon aandacht vragen, zielig doen. Zogenaamd vaker slachtoffer van de politie, vind je het gek? Als je je misdraagt loop je meer kans om in aanraking te komen met de politie.
pi_64997089
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
Marokkaanse jongeren in Nederland zijn wat mij betreft net iets te vaak zelf de agressor om een slachtofferrol te claimen. De vergelijking met de Palestijnen is ook wel redelijk bezopen. De Palestijnen wonen in autonome regio's met gedeeltelijk zelfbestuur. Palestijnen worden aangevallen door Israel; even in het midden gelaten wiens schuld dat is. Israel bemoeilijkt het dagelijkse leven van Palestijnen, de levensstandaard is vaak erbarmelijk.

Het contrast met Marokkaanse jongeren in Nederland is groot. Die groeien op in relatieve rijkdom, worden niet met bommen en granaten bestookt en wonen ook niet in autonome regio's met zelfbestuur. Ze wonen gewoon in Nederland, nergens anders.

In plaats van Palestina zie ik veel duidelijker een vergelijking met het gedrag van de rellende jongeren in Griekenland. Ze grijpen een bepaald incident of voorval aan om 'legitiem' te kunnen rellen. Ze lijken grensoverschrijdend gedrag te zien als een soort recht, als iets dat normaal en begrijpelijk is. Het is dan aan de Nederlandse overheid om te antwoorden. En dat antwoord moet krachtig zijn: oppakken en zwaar straffen; iets anders zal niet werken. Pappen en nathouden doen we namelijk al veel te lang.

Oja, dit geldt echt niet alleen voor jongeren van Marokkaanse afkomst, maar voor la het straattuig dat loopt te rellen, dingen vernielt, hulpdiensten lastigvalt, mensen berooft/intimideert, discriminerende teksten schreeuwt, enzovoort.
Nja ik wil best aannemen dat het gewoon rellen is van jeugd. In dat geval is het erg kwalijk van meneer Tachi dat hij ze koppelt aan de Palestijnse kwestie.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:29:40 #65
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_64999348
Schandalig dat die malloot de situatie van Marokkanen in Nederland durft te vergelijken met bezet gebied. Veel Marokkanen kiezen er zelf voor om niet de kansen te grijpen die hier wel worden geboden.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:35:19 #66
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_64999542
Het is wel vreemd dat Marokkanen vaker vaker worden aangehouden door de politie. Zou het misschien komen doordat de Marokkanen zwaar oververtegenwoordigd zijn in misdaadstatistieken? Het wordt tijd dat die bontkraagjes eens ophouden met een grote bek op te zetten en eens een keer wat gaan bijdragen aan de samenleving. Als we op dezelfde voet doorgaan zijn de grote steden niet meer leefbaar voor de autochtonen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:50:29 #67
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_65000088
quote:
De Marokkanen in Rotterdam hebben ook het gevoel in bezet gebied te wonen. Zeker zeventig procent van de Marokkanen in deze stad voelt dat zo. Ze worden vaker gefouilleerd dan anderen, zijn vaker het slachtoffer van de politie.’’
Oei! Hoog tijd om Anne-Marie Hoogland te benoemen tot hoofdcommissaris!
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_65000119
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:35 schreef thewishmaster het volgende:
Het is wel vreemd dat Marokkanen vaker vaker worden aangehouden door de politie. Zou het misschien komen doordat de Marokkanen zwaar oververtegenwoordigd zijn in misdaadstatistieken? Het wordt tijd dat die bontkraagjes eens ophouden met een grote bek op te zetten en eens een keer wat gaan bijdragen aan de samenleving. Als we op dezelfde voet doorgaan zijn de grote steden niet meer leefbaar voor de autochtonen.
Wat een kattegejank. Maargoed, ik voorzie al geen normale discussie in het topic. Dus ik ben pleite.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65000162
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Schandalig dat die malloot de situatie van Marokkanen in Nederland durft te vergelijken met bezet gebied. Veel Marokkanen kiezen er zelf voor om niet de kansen te grijpen die hier wel worden geboden.
Het is gewoon kansloos volk die relschoppers, altijd maar de slachtofferrol spelen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  Donald Duck held dinsdag 13 januari 2009 @ 18:55:25 #70
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_65000252
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef Asgard het volgende:
Klootzakken
Ze willen gewoon aandacht vragen, zielig doen. Zogenaamd vaker slachtoffer van de politie, vind je het gek? Als je je misdraagt loop je meer kans om in aanraking te komen met de politie.
In dat opzicht zijn het inderdaad net Palestijnen. Ze krijgen waar ze om vragen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_65000472
Aah onze kansjongeren hebben weer een slachtofferrol gevonden waar ze in kunnen duiken.

dinsdag 13 januari 2009 @ 19:05:11 #72
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65000615
Ik zou er ook nooit willen wonen
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 19:05:43 #73
236264 crew  capricia
pi_65000634
Hey, een deportatie-topic!
tevens tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:06:03 #74
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_65000640
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een kattegejank. Maargoed, ik voorzie al geen normale discussie in het topic. Dus ik ben pleite.
De waarheid is hard. Waar kan ik geld doneren voor deze oorlogswezen?
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 19:09:11 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65000757
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')