foei !!! kom maar eens een kopje thee drinkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Gummibeer79 het volgende:
Als ze eens zouden werken of naar school gaan ipv kansloos op straat rond te hangen en mensen te intimideren / stelen / overvallen, dan zouden ze al minder vaak gefouilleerd worden door de politie.
Oh nee, dat mag ik niet zeggen, want ik ben zelf allochtoon.
Oh nee! dan mag het wél!
Maar ik ben wel wit.
Oh nee, dan mag het tóch weer niet.....
Maar mijn vrouw is gekleurd! Mag het dan weer wel?
Tis goed te merken als je in de metro zit. Marconiplein-Beurs is tja .. en daarna is het een stuk 'witter'quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
100% ja hoor, ga maar eens kijken in Delftshaven, Marconiplein, loopt geen NL rond
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:06 schreef Casos het volgende:
Rotterdam Hillegersberg is prima te doen. Gordelweg is zegmaar de grens. Tot aan het muizegaatje.
En Marokkanen die zich vergelijken met Palestijnen.......
Toen ik dit las brak echt mijn klomp. Ben net pas bijgekomen van het lachen.quote:Hij probeert de woede binnen zijn gemeenschap te verklaren. Volgens hem voelen velen zich verwant met de Palestijnse zaak, omdat zij zich – net als de Palestijnen in de Gazastrook – gediscrimineerd voelen. ,,De Marokkanen in Rotterdam hebben ook het gevoel in bezet gebied te wonen. Zeker zeventig procent van de Marokkanen in deze stad voelt dat zo. Ze worden vaker gefouilleerd dan anderen, zijn vaker het slachtoffer van de politie.’’
De demonstraties van afgelopen weekeinde gingen om meer dan Gaza alleen, aldus de welzijnswerker. ,,Deze mensen voelen zich het slachtoffer van een indirecte oorlog, die de politie tegen hen voert.’’
Niet arabieren/semieten mogen niet meedoen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:24 schreef LaTiNo het volgende:
Tip: stuur al die boze jongeren naar Gaza om mee te vechten met Hamas, kunnen ze al die woede kwijt...
Hij of jij? Zijn nickname is knowall, know-all.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
wat hjij zegt is toch niks mis mee?
of hebben ze in rotterdam oorlog?
Wakker worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:11 schreef Noway666 het volgende:
Ze worden bestookt met tonnen subsidies en hebben 0,0 motivatie om uberhaupt iets nuttigs te doen, hoe durven ze dat nou te vergelijken met de problemen in gaza ?
Wat mij betreft flikkeren ze al die wijze neusjes die deze onzin scanderen in de gaza-strook, kijken of ze dan nog zo broederlijk zijn.
Nee ik weet echt niet meer wat ze nou willen, een uitkering en een goede scholing voor een bepaald vakgebied en eventueel wat hulp bij het opzetten van een zaak, prima. Maar de rotte appels met hun grote bek verzieken het voor de hele wijk, daardoor krijg je politie aandacht.
Het lijkt wel alsof ze zich graag in de oorlogshoek drijven, al die BARBAREN.
Die laatste drie woorden kunnen echt niet kloppen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:11 schreef Noway666 het volgende:
Het lijkt wel alsof ze zich graag in de oorlogshoek drijven, al die moslims.
Gaat de mosselmanvirus daar toeslaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef Lemmeb het volgende:
Gelukkig ben ik daar weg. Amsterdam en Utrecht zullenl hetzelfde lot ondergaan, maar dan nog erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |