ellie he geen eliaquote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eens kijken wat zijn woord dit keer weer waard is.
Elia heeft geen afspraak dat hij weg mag, ondanks dat Elia dit pas 100 keer heeft vermeld.
Braafheid heeft geen clausule in zijn contract voor 2 miljoen.
McClaren blijft bij Twente.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eens kijken wat zijn woord dit keer weer waard is.
Elia heeft geen afspraak dat hij weg mag, ondanks dat Elia dit pas 100 keer heeft vermeld.
Dat zei ie niet, hij deed er geen uitspraak over een eventuele clausulequote:Braafheid heeft geen clausule in zijn contract voor 2 miljoen.
quote:McClaren blijft bij Twente.
ahhahahaahaahahahahaahahaquote:
Joop zei Ellie, hoorde je dat?!quote:
Hij ontkende dat er een clausule was en dat hij gewoon een contract had en dat hij het nog maar moest zien. Dus hij sprak Elia tegen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[..]
Dat zei ie niet, hij deed er geen uitspraak over een eventuele clausule
[..
ik heb het over het stuk van Braafheid.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij ontkende dat er een clausule was en dat hij gewoon een contract had en dat hij het nog maar moest zien. Dus hij sprak Elia tegen.
Geen uitspraak is naar mijn mening bevestigen, en hoe vaak is er nou al gezegd dat Engelaar, El Ahmadi en Wielaert echt de enige en laatste zijn met een clausule?quote:
Een telefoongesprekje.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:34 schreef Blawh het volgende:
Was Joop bij VI? Dan moet ik dat zeker even kijken morgen.
Je moet he sowieso terug kijken prachtige uitzendingquote:Op maandag 18 mei 2009 23:34 schreef Blawh het volgende:
Was Joop bij VI? Dan moet ik dat zeker even kijken morgen.
Tja, Scheringa doet precies hetzelfde.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:42 schreef Blawh het volgende:
Als hij echt weer moeilijk gaat doen en jokt, dan ben ik wel benieuwd in hoeverre dat een rol gaat spelen bij transfers. Als een speler kan kiezen tussen Twente en vergelijkbare clubs, dan kan zoiets zomaar een doorslaggevende reden zijn om niet naar Twente te gaan.
Nee maar die heeft ook de boel bij elkaar gejokt.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je weet nog niet wat die gaat doen als de interesse in spelers echt concreet wordt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:42 schreef Ungeheuer het volgende:
Kan de titel niet veranderd worden in: Wij hebben Ajax lief en als iemand ons onze zin niet geeft vinden wij je een stommerik?
En welke speler vertrekt er dankzij een clausule in zij contract? Juist, Braafheid.quote:In TC/Tubantia ontkent Twente-voorzitter Joop Munsterman echter dat er sprake is van een dergelijke clausule in de verbintenis van Braafheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |