abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:39:16 #76
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66739024
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:32 schreef Blawh het volgende:

[..]

''Alles beter dan Nederveen''

Denk je dat Nederveen dan aanblijft als sponsor?
Man, doe mij maar vakantie via Vaya.
of dat het spul van Zwanenberg niet te vreten is.

echt, waarom een club sponsoren als de directeur niks moet weten van je product.
pi_66739164
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef Prosac het volgende:
echt, waarom een club sponsoren als de directeur niks moet weten van je product.
Dat is niet zo, want Twente heeft wel kunstgrasmatten op het trainingscomplex liggen. De uitspraak van Joop is daarom juist extra vreemd en dom, lijkt erop dat hij weer een wit voetje wou halen bij de achterban. Daar gaan deze uitspraken erin als zoete koek.
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:42:51 #78
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66739199
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat is niet zo, want Twente heeft wel kunstgrasmatten op het trainingscomplex liggen. De uitspraak van Joop is daarom juist extra vreemd en dom, lijkt erop dat hij weer een wit voetje wou halen bij de achterban. Daar gaan deze uitspraken erin als zoete koek.
Dan maakt het de uitspraak nog eens dommer
pi_66739221
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:19 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

need, ze hebben gewoon gelijk. Het was dom van Munsterman, misschien overdreven van ten cate, maar wel begrijpelijk.

Wil jij ophouden met zieken tegenover andere supporters? Volgens mij ben je er zelf nooit bij in het stadion.

Heracles
Geachte heer lamzak.
Zieken??? Ik noem hun collega's. De meeste noemen hun calimero's.
Dus als je een seizoenskaart hebt, wat ik overegens 5 jaar heb gehad in de jaren 90 vak p diekman, mag je alleen reageren op Fokforum, wat een onzin.
En als je Heracles zo geweldig vind, verhuis je toch van stadion.
pi_66739333
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:43 schreef need2009 het volgende:
Zieken??? Ik noem hun collega's. De meeste noemen hun calimero's.
Ik zie het niet als zieken, maar ik snap de noodzaak niet om Heracles hier bij te betrekken.
pi_66739539
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:46 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik zie het niet als zieken, maar ik snap de noodzaak niet om Heracles hier bij te betrekken.
Het betrekken heeft te maken, dat ten cate hoofdsponsor is van heracles. Was ten cate geen hoofdsponsor geweest, hadden jullie dan hier een mening over gehad. Overegens, ik weet dat jullie vaker in een Twente-topic zijn.
pi_66739592
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef need2009 het volgende:

[..]

Het betrekken heeft te maken, dat ten cate hoofdsponsor is van heracles. Was ten cate geen hoofdsponsor geweest, hadden jullie dan hier een mening over gehad. Overegens, ik weet dat jullie vaker in een Twente-topic zijn.
Ik heb niets met Heracles te maken en ik heb er toch ook een mening over?
Wat een drogreden zeg.
pi_66739629
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef need2009 het volgende:

[..]

Het betrekken heeft te maken, dat ten cate hoofdsponsor is van heracles. Was ten cate geen hoofdsponsor geweest, hadden jullie dan hier een mening over gehad.
Wij hebben alleen een mening over Heracles- en Twente gerelateerde onderwerpen inderdaad.
quote:
Overegens, ik weet dat jullie vaker in een Twente-topic zijn.
Niks mis mee toch?
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:53:39 #84
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66739635
Beste Need2009, hoe zit het dan met de meningen van niet-twente/heracles supporters?
pi_66739919
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:53 schreef Prosac het volgende:
Beste Need2009, hoe zit het dan met de meningen van niet-twente/heracles supporters?
Die zijn welkom, anders heb je geen forum he.
Ik zeg alleen dat de heren heracles-supporters, ten cate aardig verdedigen, en niet ten onrechte hoor.
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:02:11 #86
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_66740005
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:42 schreef Blawh het volgende:
lijkt erop dat hij weer een wit voetje wou halen bij de achterban. Daar gaan deze uitspraken erin als zoete koek.
Je ziet spoken, Blawh.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_66740077
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:02 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Je ziet spoken, Blawh.
En Twente een lege skybox.
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:04:39 #88
171357 Rikketik
pi_66740116
Die komt wel weer vol.
pi_66740150
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb niets met Heracles te maken en ik heb er toch ook een mening over?
Wat een drogreden zeg.
Jullie verwees naar de heracles-supporters, snappie?
pi_66740271
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

En Twente een lege skybox.
Ik mag niet zieken van lamzak, maar ik kan het haast niet laten.
Laat ik het anders zeggen. Als Joop Munsterman, positief in het nieuws komt, heb je daar ook een mening over, of laat je je dan niet horen?
pi_66740832
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:04 schreef Rikketik het volgende:
Die komt wel weer vol.
Net als die plaatsen op de hoofdtribune die al een halfjaar onbemand zijn? Maar dat is eigenlijk een discussie voor het FC Twente topic.
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:02 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Je ziet spoken, Blawh.
Ik geef toe dat ik Joop een enge man vind en er soms misschien ten onrechte iets achter zoek, in dit geval kan ik echter niets bedenken waarom hij niet een politiek correcter antwoord heeft gegeven.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:16:48 #92
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66742986
Dat mensen het hier opnemen voor Munsterman zeg Gewoon een oerdomme uitspraak, en terechte reactie van Ten Cate. Hoe kun je nou het product van een grote sponsor beledigen?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66747581
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:08 schreef need2009 het volgende:

[..]

Ik mag niet zieken van lamzak, maar ik kan het haast niet laten.
Laat ik het anders zeggen. Als Joop Munsterman, positief in het nieuws komt, heb je daar ook een mening over, of laat je je dan niet horen?
Meer anti-tegenstander dan pro-twente, daar gaat het me een beetje om, tevens zijn Blawh en Damzkiee twee toffe gozers. De rest van Heracles is kut (qua supporters), en ik hoop ook absoluut degraderen. Dan kan ik weer voor ze juichen omdat ze anders zo anti-twente zijn.
Enschede, onze stad! ons domein!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:46:13 #94
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66756472
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:41 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Meer anti-tegenstander dan pro-twente, daar gaat het me een beetje om, tevens zijn Blawh en Damzkiee twee toffe gozers. De rest van Heracles is kut (qua supporters), en ik hoop ook absoluut degraderen. Dan kan ik weer voor ze juichen omdat ze anders zo anti-twente zijn.
Zoiets heb ik ook, alleen dan omgekeerd. Iedereen (op een enkeling na) van FCT hier op het forum, en mijn rode kameraden mag ik erg graag en gun ik het allerbeste. Mijn liefde voor Heracles is vele malen groter dan mijn antipathie tegen Twente, maar nog zie ik FC Twente als team toch graag verliezen (behalve tegen onze concurrentie ofcourse)

Oh, en mijn mening over Joop is bekend
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:09:40 #95
67174 Dos37
Come on Twente
pi_66759070
Komt aal wel goed
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:10:36 #96
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66759116
Jewa, dat wa.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_66759319
quote:
‘Kou is uit lucht tussen TenCate en FC Twente’

ENSCHEDE – FC Twente-voorzitter Joop Munsterman is er van over­tuigd dat het wel goed komt tussen zijn club en sponsor TenCate. „De kou is uit de lucht”, aldus Munsterman, die gistermiddag telefonisch contact had met TenCate- topman Loek de Vries. „We hebben binnenkort een gesprek en we komen er samen uit. Dat is mooi voor FC Twente en de Twentse ge­meenschap.”

Munsterman belde met bestuurs­voorzitter De Vries naar aanlei­ding van de berichtgeving in deze krant over de aankondiging van TenCate de huur van een skybox in De Grolsch Veste te willen beëindigen. Al morgenavond tijdens het thuisduel van FC Twente tegen PSV zou de Almelose producent van kunstgras geen gebruik meer maken van de skybox. Aanleiding vormde opmerkingen van Joop Munsterman over kunstgras, lichtte woordvoerder Jaap de Carpentier Wolf van TenCate het be­sluit toe. In De Grolsch Veste wordt momenteel de grasmat ver­vangen. Munsterman verklaarde daarover eerder ‘dat alles beter is dan kunstgras’.

Die opmerking moet volgens Munsterman gezien worden in relatie met de omstandigheden van de grasmat van FC Twente. „Binnen drie dagen moet die worden vervangen. Dan is kunstgras geen optie. Voor het leggen van een kunstgrasmat staat een periode van zes tot acht weken.
Dat weet ik omdat we behalve op het trainingscomplex van FC Twente ook kunstgras hebben bij ATC”, aldus Munsterman, die behalve van de Enschede­se eredivisieclub ook voorzitter is van deze Hengelose amateurclub.

Voor de huur van de skybox in De Grolsch Veste telt TenCate jaarlijks zo’n 100.000 euro neer. Deze sponsorovereenkomst heeft een looptijd van meerdere seizoenen, gaf commercieel directeur Jan van Halst van FC Twente aan.

TenCate-topman De Vries wilde gistermiddag niet ingaan op een verzoek van deze krant te reageren op het telefoontje met Munsterman. Wel neemt woordvoerder Jaap de Carpentier Wolf contact op. „We gaan geen discussie voeren via de krant. We wachten nu het gesprek met FC Twente af.”

Blijft de skybox van TenCate morgenavond tijdens het duel tegen PSV dicht?

„ Ja”, verzekert De Carpentier Wolf, „dat is een reeds eerder intern genomen beslissing.”
Dit vind ik eigenlijk wel een mager excuus. Gezien de laatste regel is de kou nog altijd niet uit de lucht.
pi_68754595
Hij zit nu bij P&W op ned1.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:28:26 #99
171357 Rikketik
pi_68754642
Vannacht even de herhaling kijken.
pi_69170602
Eens kijken wat zijn woord dit keer weer waard is.

Elia heeft geen afspraak dat hij weg mag, ondanks dat Elia dit pas 100 keer heeft vermeld.

Braafheid heeft geen clausule in zijn contract voor 2 miljoen.

McClaren blijft bij Twente.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')