Overduidelijk is dat niet Munsterman. Over wie heb je het dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wees blij Feyenoord supporters. Er bestaat toch nog een grotere mongool dan Bosz.
Joop.quote:TenCate breekt met FC Twente om kunstgras
ENSCHEDE - De skybox van TenCate in De Grolsch Veste is zaterdag bij de wedstrijd FC Twente - PSV leeg. Het Almelose textieltechnologieconcern zette per direct het sponsorcontract stop. De directe aanleiding is de opmerking van FC Twente-voorzitter Joop Munsterman over kunstgras.
In De Grolsch Veste wordt de grasmat vervangen. Munsterman verklaarde daarover eerder 'dat alles beter is dan kunstgras'. Die opmerking schoot topman Loek de Vries van TenCate in het verkeerde keelgat. Het leidde ertoe dat de Twentse kunstgrasproducent en hoofdsponsor van SC Heracles alle zakelijke banden met FC Twente heeft beëindigd.
"We vinden dat een club zich op een genuanceerde manier over een product van een sponsor moet uitlaten", aldus woordvoerder Jaap de Carpentier Wolf van TenCate
Jij zou veel geld pompen in een onderneming die vervolgens je producten in de media gaat afkraken? Ik vind het gewoon een flater van Joop.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:18 schreef vingerplant het volgende:
Boehoe Joop heeft een mening en daadkracht
Beetje jammer van die laatste zin. Heb al vaker gezegd dat ik FC Twente veel gun en dat ik ook heb genoten van ze tegen Marseille, etc.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:29 schreef vingerplant het volgende:
Het is niet handig maar hij geeft gewoon z'n mening. Spreek hem als Ten Cate zijnde daarover aan, beetje zielig om dan meteen een sponsorcontract op te zeggen. Maar ja, het past wel in het beeld hoe 'jullie' in Almelo en omstreken tegen Munsterman aankijken. Het riekt wat naar afgunst.
Nee hoor, wij hebben precies zo'n voorzitter die zegt waar het op staat. Alleen hij doet het iets genuanceerder dan Joop.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:29 schreef vingerplant het volgende:
Het is niet handig maar hij geeft gewoon z'n mening. Spreek hem als Ten Cate zijnde daarover aan, beetje zielig om dan meteen een sponsorcontract op te zeggen. Maar ja, het past wel in het beeld hoe 'jullie' in Almelo en omstreken tegen Munsterman aankijken. Het riekt wat naar afgunst.
Absoluut, maar jaagt er wel een hele vette sponsor mee de deur uit, dat samen met het gezeik wat nu gaande is in en rond de Twente Ondernemers Societeit maakt het er niet makkelijker op.quote:
Sponsoren met een skybox en al zijn meestal niet de kleinste sponsoren, dan praat je al snel over een (paar) ton. Bovendien is Ten Cate wel een stabiele sponsor, een onderneming die lekker blijft draaien ondanks de crisis.quote:
Dan is het juist nóg dommer van Munsterman, als je eerst 2 kunstgrasvelden besteld, en vervolgens zegt: álles beter dan kunstgrasquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef Rikketik het volgende:
Het was niet handig van Munsterman, maar Ten Cate vind ik in deze ook overdrijven. Van Halst vertelde vanochtend in de krant dat Twente nota bene nog twee nieuwe kunstgrasvelden had laten aanleggen op het trainingscomplex.
De media en algemene opinie over kunstgras is over het algemeen al redelijk sceptisch. Als de voorzitter van een club waar je een aanzienlijk bedrag inlegt dan ook nog eens zulke uitspraken doet dan zal dat het imago van kunstgras en Ten Cate niet ten goede komen. Je betaalt niet een ton per seizoen voor negatieve PR.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef Rikketik het volgende:
maar Ten Cate vind ik in deze ook overdrijven.
Dat vertelde Van Halst vanochtend ja. Zou dit ook nadrukkelijk in de media aangestipt zijn als Ten Cate niet z'n biezen had gepakt? Denk het niet, de timing van z'n uitspraak is wel erg doorzichtig.quote:Van Halst vertelde vanochtend in de krant dat Twente nota bene nog twee nieuwe kunstgrasvelden had laten aanleggen op het trainingscomplex.
Misschien toch een demagogische inslag dan, in de richting van de supporters. Niet wetende dat Ten Cate het zo serieus zou nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan is het juist nóg dommer van Munsterman, als je eerst 2 kunstgrasvelden besteld, en vervolgens zegt: álles beter dan kunstgras
Doet me enigzins denken aan Hans Nijland, dat had eind jaren 90 bijna een supervette hoofdsponsor binnen (grote electronica fabrikant dacht ik) toen hem de vraag werd gesteld hoe het ging met de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor, liet Nijland in de media optekenen "Het konijn zit bijna in het hok"quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef Blawh het volgende:
Misschien toch een demagogische inslag dan, in de richting van de supporters. Niet wetende dat Ten Cate het zo serieus zou nemen.
Assen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:27 schreef DarkShine het volgende:
Die gast van Ten Cate is een calimero uit Almelo?
Damn wat een reactie van hem
Hehe. Maar hij komt zo calimero achtig over.quote:
Ik denk dat de meeste topmannen zo zouden reageren. Munsterman erop aanspreken heeft toch geen zin meer? Het kwaad is immers al geschied, z'n uitspraken zijn niet meer terug te draaien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:31 schreef DarkShine het volgende:
Dat die pissed is ok, maar spreek Munsterman daar dan zelf op aan. Nu zet die gast zichzelf eerder voor lul!
need, ze hebben gewoon gelijk. Het was dom van Munsterman, misschien overdreven van ten cate, maar wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:10 schreef need2009 het volgende:
Mooi dat verdedigen van hun hoofdsponsor bij de collega's van heracles.
''Alles beter dan Nederveen''quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:30 schreef RobbieT het volgende:
Als Munsterman in een ander jasje zou lopen dan van Robert Nederveen..Stapt Nederveen dan ook op?
Ik vind het bovenal gewoon een domme uitspraak van Munsterman.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:30 schreef RobbieT het volgende:
Kinderachtige reactie van Ten Cate.
Daarnaast, als Ten Cate niks had gedaan was er niet zo'n ophef van gemaakt en was die uitspraak ook niet zo onder de loep gekomen.
Maar als ik het goed begrijp moet je overal rekening mee houden wat betreft sponsor.
Als Munsterman in een ander jasje zou lopen dan van Robert Nederveen..Stapt Nederveen dan ook op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |