Ik meende het ook niet serieus. Ik dacht dat dat met meer dan 3 woorden uit de 'Bullshit-bingo' wel duidelijk was.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb dat naar het weekend toeleefgevoel nooit zo.
Oh, ik dacht dat je het meende.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Yildiz het volgende:
Ik meende het ook niet serieus. Ik dacht dat dat met meer dan 3 woorden uit de 'Bullshit-bingo' wel duidelijk was.
quote:
Da's geen schlager joh, da'squote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tussen de 100 beste slagers zitten best wel pareltjes zoals
Nou die kan gerust weg ja.....ik vind hem maar een rara IJDELtuit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:33 schreef One_of_the_few het volgende:
van middelkoop: 'ik zeg dat ik dit niet gezegd heb'.
ach, hij is beroerder dan wijlen vogelaar, maar ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou die kan gerust weg ja.....ik vind hem maar een rara IJDELtuit.
En van dat laatste snap ik dan ook echt niks.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ach, hij is beroerder dan wijlen vogelaar, maar ja.
Huizinga zit er ook nog. Hirsch Balin wil van nederland een staat met de mogelijkheid tot juridische willekeur.
en wedden dat het CDA het weer goed doet bij de verkiezingen.
Het CDA haalt van alles uit waar ze andere partijen van beschuldigen, met bos de klos bijvoorbeeld. Ze breken vrijheden af. Drukken besluiten door tegen de zin van de burgers. Maar wat ze ook doen, mensen stemmen er op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En van dat laatste snap ik dan ook echt niks.
Wat weer een goed stuk, Yildizquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:59 schreef Yildiz het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat ruim volwassen mensen democratie het meest -politiek- heilige vinden. John Stuart Mill was er al bang voor dat indien er genoeg democratie is, men niet meer de noodzaak ziet om het volk c.q. het individu tegen de overheid te beschermen. Wat een groot verlies voor fundamentele vrijheden tot gevolg heeft, die inmiddels talrijk beginnen te worden in de US en de EU. Immers, als er genoeg democratie is, en de overheid uit het volk bestaat, dan is er geen noodzaak om het volk tegen het volk te beschermen, denken velen. Vervolgens worden restricties die een overheid zou moeten hebben gezien als 'lastig'.
En dan wordt het echt lastig.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Da's geen schlager joh, da'sNDW
Die Jack de Vries vind ik een griezel. Wat een sluwe gast is dat. Ik kan goed begrijpen dat Bos hem niet in het kabinet wilde hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het CDA haalt van alles uit waar ze andere partijen van beschuldigen, met bos de klos bijvoorbeeld. Ze breken vrijheden af. Drukken besluiten door tegen de zin van de burgers. Maar wat ze ook doen, mensen stemmen er op.
Ik heb dat gemist. Heb je daar toevallig meer info over?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..] Ik kan goed begrijpen dat Bos hem niet in het kabinet wilde hebben.
Is het juist niet slim om de sterkere partij te kiezen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef Monidique het volgende:
Omdat "rechts", een beetje generaliserend, dom is... Opgelost, slotje.
De Vries was destijds ook campagneleider bij de laatste verkiezingen. Hij probeerde Wouter Bos zoveel mogelijk als draaikont weg te zetten. Dat begon al direct bij het eerste radio debat. "meneer Bos u draait en u bent niet eerlijk" . Dat heeft Bos de hele campagne achtervolgd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist. Heb je daar toevallig meer info over?
hm ja, het lijkt er inderdaad op. Ik kan nou niet zeggen dat 1 van de twee partijen typisch links of rechts is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:54 schreef Wheelgunner het volgende:
Een beetje generaliserend, maar waarom kiest links over het algemeen voor de Palestijnen, en rechts juist voor de Israeli's?
Meki is uitgesproken pro-Palestijnen en zelfverklaard links...quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef Monidique het volgende:
Omdat "rechts", een beetje generaliserend, dom is... Opgelost, slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |