Ik dacht, ik gebruik een bewering uit de NRC.next.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Yildiz het volgende:
Ambtelijk, formeel taalgebruik is slechts voor de beginners.
Pagina 20 linksbovenin.quote:
Daarin staan zelden beweringen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik dacht, ik gebruik een bewering uit de NRC.next.
Uw bloed zij op uw hoofd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik dacht, ik gebruik een bewering uit de NRC.next.
Ook niet in de Zin-katern?quote:
Praat je in het echt ook zo?quote:
Als je Iers gaat praten denk ik niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:34 schreef Reya het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan begrijpt enkel sigme me nog.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef Reya het volgende:
Heere sta me bij, ik heb de kracht niet meer voor een antwoord.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)rs-verkrachting.htmlquote:JUNEAU - Een Amerikaanse loterij ten bate van slachtoffers van verkrachtingen heeft een opmerkelijke winnaar opgeleverd.
De hoofdprijs van een half miljoen dollar (ongeveer 373.000 euro) ging naar een veroordeelde zedendelinquent, meldde nieuwszender CNN dinsdag.
De winnaar was in 1993 en 2000 veroordeeld voor seksueel misbruik van minderjarigen. Volgens lokale media zal hij het geld uitgeven aan ''een huis, aan God en aan goede doelen''.
Een van de goede doelen zou de organisator van de loterij zijn, de steungroep voor verkrachtingsslachtoffers Standing Together Against Rape.
Verzamelplaats voor resten uit geruimde graven na een jaar of 10 de laatste zooi in een zandgraf en klaar is Kees de grafdelver.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
knekelput.
Heb je Songsmith gedownload?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:17 schreef Reya het volgende:
Mijn zangtalenten waren nochtans abominabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |