Pft, ik ookquote:
Jou ken ik ook!!!quote:
die was leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef Coos het volgende:
Er zat toen ook zo'n knettergekke Belg in de bus.
Ik geloof dat ie Koen heette.
Ben al bezig met Seki en Job (en waarschijnlijk Antoinette).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef Remzz het volgende:
Van de Bus zou ik ook graag nog wel eens wat terug willen zien, daar heb ik echt zooo om moeten lachen
De 10 jaar reallife leeft onder een groep mensen , grappig vooral De Bus -spelers,quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:21 schreef dieenebart het volgende:
Ben al bezig met Seki en Job (en waarschijnlijk Antoinette).
Roel en Dido hebben zich gemeld, dank allen!
Hetzelfde geldt voor Tanja. dus deze drie heb ik rond.
Seki zou echt te gek zijn, samen met Aziz![]()
(dat werd toch gepresenteerd door Sylvana Simons? Die kon toch geen Aziz zeggen en maakte er daarom maar Assis van?)
Deze namen vorig jaar al bekend. Hoe dan?quote:enjoybram
Gepost op: 9 December 2008, 19:04:46
Het is een reeks van... 10 jaar reality TV!
wie komen er voorbij of gaan nog komen!
Jaap
huub
ribas - yasmin
Kelly - cbml
Ruud (bb1)
Sabine ( bb1)
Kelly BB
Andries BB
Job ( uit de bus)
en nog 2 super klappers
Ja en dan samen met Fewwwrdy. Interviewen in de kast!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
Zit iemand te wachten op Hieke uit BB2?
Ja. Ik ben wel nieuwsgierig hoe het met haar gaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
Kelly en Joost (bb5) zijn inmiddels ook opgespoord![]()
Nu moet ik Willem Boomsma nog hebben, ik heb zijn nummer niet meer![]()
En de ook op FOK! zo populaire Willem moet er natuurlijk ook in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
Die was hier net zo populair als bij ons thuisquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En de ook op FOK! zo populaire Willem moet er natuurlijk ook in.![]()
WILLEM DE RAT
Aziz was die dikke met geblondeerd haar right?quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
(dat werd toch gepresenteerd door Sylvana Simons? Die kon toch geen Aziz zeggen en maakte er daarom maar Assis van?)
Hieke kan ik me niet meer herinneren, zal zo even op zoek gaan in het BB-archief van Fok.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
Kelly en Joost (bb5) zijn inmiddels ook opgespoord![]()
Ferdi werkt bij de politie in Alphen aan den Rijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hieke kan ik me niet meer herinneren, zal zo even op zoek gaan in het BB-archief van Fok.
Kan er een reunie-uitzending komen van 10 jaar BB, De Bus en DGK.![]()
Ferdi Bonnet 3 juli 1978 Leiden verkoper, kelner 14 september 7 december weggestemd .
Heeft ze toegezegd?quote:
Dat is leuk!quote:
Tanja BB5 komt met dochter Joscelyn. (3 jaar en bijna 3 maanden-18 oktober 2005 )quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef dieenebart het volgende:
Tanja: check.
Nee!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef Paul het volgende:
Ik ken Jop van de bus wel, had je die al Bart?
Ik ken hem ook van de koets, kom er vaak, pm anders wat ik hem moet vragen etc ;-)quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee!
maar die wil ik wel!!!!
heb het geprobeerd via de Koets in Zeist, maar dat ging nie werken nie.
Als je iets van een telefoonnummer of een emailadres hebt - graag. Per PM bijvoorbeeld
Leuke foto'squote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:06 schreef lies1958 het volgende:
Zag deze foto's net van de aftrap bb 5 in 2005.
Staan allemaal foto's op van de toendertijd oud deelnemers van de verschillende BB's
Vond het wel leuk om te zien. Herkende er niet veel meer van. Wel een van bram (broer claire) en Koos
Bart en sabine. En die Ed Veter die gothic gozer. Die ken ik nog van vroeger was het een lozer eerste klas totdat hij verhuisde naar amsterdam.
http://www.big-andries.nl/foto83.html
Die kom ik hier in Zwolle nog wel eens tegen.quote:
Wat vind je precies dat ik er aan toe moet voegen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:07 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg dus geen antwoord. Klopt het bericht van Peeet soms niet Bart?
Wie is dat ook alweer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:15 schreef l3laster het volgende:
kunt deze toch vragen:
[ afbeelding ]
Je moet vragen of'tie mij even beltquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken hem ook van de koets, kom er vaak, pm anders wat ik hem moet vragen etc ;-)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:31 schreef dieenebart het volgende:
10 Jaar Reality TV
De voortgang van de serie kun je volgen op www.fruitenzuivel.tv
Aangezien nagenoeg niemand zich dat herinnert, ga ik er ook niet achteraan. Maar we kunnen het wel ergens vermelden, natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie herinnerd zich nog: The Bar
Een van de RLS dat compleet is mislukt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Bar
Op zich denk ik ook interessant om mee te nemen?
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:18 schreef dieenebart het volgende:
Wat vind je precies dat ik er aan toe moet voegen?
Of wil je ook gewoon een beetje aandacht
Ik kan er ook bijna niks over vinden op internetquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Aangezien nagenoeg niemand zich dat herinnert, ga ik er ook niet achteraan. Maar we kunnen het wel ergens vermelden, natuurlijk
Dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sorry, voor deze keer een youtubelinkje van BB-Bart1,
de rest van de interviews zijn nu en de komnde maanden
te bekijken op www.fruitenzuivel.tv
Hoi APK.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:38 schreef APK het volgende:
In welke BB zat die Mohamedarius ook alweer?
Hij kwam trouwens ook tijdens 1 van die uitzendingen uit de kastquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:42 schreef Suikeroom het volgende:
E10 is wel interessant ja van BB6.. hij moest toen van Hummie onderduiken omdat ie gemene dingen had gezegd over moslims![]()
Jippiequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:34 schreef dieenebart het volgende:
Joost Hoebink: check.
*yvonne neemt les op de sportschool van seki*quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Doe es mee zoeken dan!![]()
Seki terug op tv!
E10mmquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:42 schreef Suikeroom het volgende:
E10 is wel interessant ja van BB6.. hij moest toen van Hummie onderduiken omdat ie gemene dingen had gezegd over moslims![]()
Ja, van Monique. En ze zijn inmiddels gescheiden en Monique is sindsdien samen met Tijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef Catullus het volgende:
De zusjes uit uit BB6 zijn ook interessant. Ik kan mij herinneren dat de man van één van die twee geregeld woedend bij de poorten van het BB huis stond.
Dat is lekker voor haar kinderen dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, van Monique. En ze zijn inmiddels gescheiden en Monique is sindsdien samen met Tijn.
Dat weet je niet. Voor hetzelfde geld was het altijd oorlog in huis en is nu de rust wedergekeerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:58 schreef Catullus het volgende:
Dat is lekker voor haar kinderen dan.
Dat is waar. Dat ze maar lang en gelukkig leven in het idyllische Sint Oedenrode of waar ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Voor hetzelfde geld was het altijd oorlog in huis en is nu de rust wedergekeerd.
Is dat deze: http://soryocar.hyves.nl/ ??quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, van Monique. En ze zijn inmiddels gescheiden en Monique is sindsdien samen met Tijn.
Nee, dat was zo'n blonde giechel uit Den Haag of Scheveningen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:46 schreef Sjimmie het volgende:
Is dat deze: http://soryocar.hyves.nl/ ??
google helpt soms welles, het is de rechterquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:46 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Is dat deze: http://soryocar.hyves.nl/ ??
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
BB6 was een mindere editie, maar dankzij FOK! af en toe toch wel leuk.
[ afbeelding ]
Die moet dan vast wel ergens te vinden zijn in of rond Haarlem.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
Don van Don&Ad zat volgens mij in BB3, kan iemand dit bevestigen ? 1 van die 2 zat in ieder geval in zo'n reality show.
Yesssssssssssquote:
Ik heb zelfs 't thuisadres voor je.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef spapaars het volgende:
Bij deze tankstation te Purmerend mocht ik bij Mona afrekenen.
Laan der Continenten 15
1448TA Purmerend
(0299)402870
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 't thuisadres voor je.Arrogant wijf. :p
Wie dacht je te hebben dan?quote:
Da's toch lachenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie dacht je te hebben dan?
En wat mot je eik met Natasja?![]()
Begrijpelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:20 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia zit in Suriname in de villa van Ronnie Brunswijk.. de kinderen zijn nog in Nederland, ze had ff tijd voor dr zelf nodig, Natasia staat nu even op #1
Rob BB5quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef dieenebart het volgende:
Wie was ook alweer die kerel met dat houten been, en in welke serie zat hij?
ja die Gert-Jan moet je interviewen, die heeft wel een hoop te melden denk ikquote:Towards the end of the season the producers were accused of tempering with the results of the SMS-and telephone votes during eviction rounds. A campaign by third season housemate Gert-Jan de Boer called for attendance of a notary at least during the finals.
Volgens mij wierp Rob zich vooral op als vaderfiguur voor Ingrid.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Rob BB5
schijnt na BB nog wat gehad te hebben met deze mede-bewoonster:
http://ingridbb.hyves.nl/
hij geilde gewoon op haar, na het programma hebben ze heel even iets gehad niet erg serieus volgens mij, zaten ook nog samen op de tribune bij BB6 weet ik nogquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij wierp Rob zich vooral op als vaderfiguur voor Ingrid.
Ik vond die rechter altijd wel geil, maar wat is er met haar haar gebeurd op haar hyves?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
google helpt soms welles, het is de rechter
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |