Boomsma. maar die kan ik nog wel bereiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:03 schreef sjimz het volgende:
Dat was Willem bowa.
Een Groningse kok als ik me het nog goed kan herinneren.
Willem jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:03 schreef sjimz het volgende:
Dat was Willem bowa.
Een Groningse kok als ik me het nog goed kan herinneren.
kassameisje ?????? WTFquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:06 schreef yvonne het volgende:
En een FOK!ster, Priscilla
Daar zat ik laastst nog over na te denkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Boomsma. maar die kan ik nog wel bereiken.
Alle prominenten leven nog, trouwens
Oh ja, die zou daar wel eens flink huis gaan houden en laten zien hoe het moestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:14 schreef yvonne het volgende:
Nee schat, deze:
http://forum.fok.nl/user/history/2680
ik ben na HBB een beetje bang geworden voor Hummiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga je Hummie ook interviewen? Ben benieuwd naar wat zij te zeggen heeft over de ontwikkeling van reality als tv-genre.
Doe dat nou niehiet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef lies1958 het volgende:
Joost kun je vinden via de site www.debatteren.com/onze_trainers.
ja, thanx! heb hem gemaildquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef lies1958 het volgende:
Joost kun je vinden via de site www.debatteren.com/onze_trainers.
O ja, HBB. Dat was niet bepaald een succesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ik ben na HBB een beetje bang geworden voor Hummie![]()
Wil haar wel interviewen, maar wellicht via een tussenpersoon...
of ze heeft d'r kleinkind al letterlijk opgegeten!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, HBB. Dat was niet bepaald een succesHummie is inmiddels oma dus misschien is ze wat milder geworden.
Of doof, blind en kreupel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, HBB. Dat was niet bepaald een succesHummie is inmiddels oma dus misschien is ze wat milder geworden.
Nee hoor, ik zag haar zoon onlangs nog achter de buggy in de Leidschestraat lopen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
of ze heeft d'r kleinkind al letterlijk opgegeten!
Maar ... lag er ook een baby in de buggy? Of slechts wat afgekloven botjes?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor, ik zag haar zoon onlangs nog achter de buggy in de Leidschestraat lopen.
Big Brother 1 (1999)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
Don van Don&Ad zat volgens mij in BB3, kan iemand dit bevestigen ? 1 van die 2 zat in ieder geval in zo'n reality show.
En hoe heette die gast ook alweer waar Bart zo goed bevriend mee was, maar die hem uiteindelijk probeerde weg te stemmen en daardoor alle sympatie verloor (werd 3e geloof ik in BB1).
dat heb ik al via andriesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:33 schreef lies1958 het volgende:
chantal werkt toch bij de party. Volgens mij heeft huub haar telefoonnummer wel voor je.
Niet zo naar doen. Hummie is een rare, maar ze is wel de moeder van de reality-tv in Nederland en had het mi beter voor met haar kandidaten dan degenen die het genre nu bestieren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ... lag er ook een baby in de buggy? Of slechts wat afgekloven botjes?
Yeah right... ze maakte mensen op een misschien nog wel smerigere manier kapot dan in dgk gebeurde..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet zo naar doen. Hummie is een rare, maar ze is wel de moeder van de reality-tv in Nederland en had het mi beter voor met haar kandidaten dan degenen die het genre nu bestieren.
O, goeie!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Velen die hier komen zijn goede hyves opzoekers.
wikipedia heeft ook heel veel om te vinden hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
O, goeie!
Ik zit wel op hyves, maar ik doe er eigenlijk niet zoveel mee. Ik vind het maar raar om in andere mensen hun leven te gaan spitten, ook al zetten ze het zelf op internet.
Precies, ik wil weten hoe het met Seki gaat!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
Ik wil geen succesverhalen. Ik wil kommer ende kwel. Mensen die er helemaal aan onderdoor zijn gegaan. Met dank aan BB en consorten.
Over een week ben je denk ik dankzij de hyves-opzoekers een stukje verder .quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:43 schreef dieenebart het volgende:
O, goeie!
Ik zit wel op hyves, maar ik doe er eigenlijk niet zoveel mee. Ik vind het maar raar om in andere mensen hun leven te gaan spitten, ook al zetten ze het zelf op internet.
ik heb gebeld !quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef spapaars het volgende:
Bij deze tankstation te Purmerend mocht ik bij Mona afrekenen.
Laan der Continenten 15
1448TA Purmerend
(0299)402870
Maar had ze wel interesse in een interview? Ja zeker hè?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:14 schreef dieenebart het volgende:
ik heb gebeld !
kreeg haar aan de lijn ook, ze had het drukDe benzineprijzen dalen, hè
Yep, de enige echte. maar niet verder vertellen hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Is TS DE bart van BB1 trouwens ?
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:03 schreef yvonne het volgende:
Precies, ik wil weten hoe het met Seki gaat!!!
Nee, ze hield juist de boot een beetje af. pas toen ik drie keer gezegd had dat het geen afzeikprogramma zou worden (en zij nog snel een klant hielp tussendoor), gaf ze me haar emailadres.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar had ze wel interesse in een interview? Ja zeker hè?
Aangenaam.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Is TS DE bart van BB1 trouwens ?
En of-ie nog met Sabine isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Dan wil ik graag weten wat hij van dat geld gedaan heeft en wat hij momenteel doet voor de rauwkost? 250.000 gulden. Is ook net niks meer tegenwoordig.
Dat verbaast me. Ze deed laatst nog mee aan het programma Million Dollar Wedding. Dan schuw je de media niet echt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:32 schreef dieenebart het volgende:
Nee, ze hield juist de boot een beetje af. pas toen ik drie keer gezegd had dat het geen afzeikprogramma zou worden (en zij nog snel een klant hielp tussendoor), gaf ze me haar emailadres.
ik denk dat ze niet erg op publiciteit zit te wachten. Weet jij hoe de broer van haar toenmalige man Ernst heette? Want daar was ze toch mee weggelopen ofzo
Die heeft een sportschoolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:34 schreef dieenebart het volgende:
Kan Seki zich even in de dagboekkamer melden?
http://seksans.hyves.nl/?&pageid=5VTCKKWMTJSW84SC8quote:Beschrijving:
Sport School Sek & Sans Oldschool Gym
Voor iedereen die hier Traind.
Op Plein 1953 nummer 65
Eigenaars : Sandra en Seki
Ga eens kijken en doe eens mee in de sportschool.
Voor ¤ 25 per maand kunt al werken aan uw conditie en Sandra en Seki kunnen u deskundige aanwijzingen geven.
Het is maar dat u het weet!
Ooooh, hij is braaf geworden. Zou hem niet meer herkennen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Die heeft een sportschool
http://www.kansenzoneskra(...)e/nl-NL/Default.aspx
Jup. Held van Fok! Winnaar van Klaagbaak Big Brother 1. Aangenaam.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:32 schreef dieenebart het volgende:
Aangenaam.
de_boswachter, I presume?
Toen Fc den Haag die bus met vuurpijlen bestooktequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:30 schreef tuinfluiter het volgende:
De Bus vertrok onder grote belangstelling en de eerste uitzending trok 875.000 kijkers. Na niet al te lange tijd ontstonden er echter problemen rond het programma, gevoed door het agressieve gedrag van één van de passagiers, de Bosnische Mirsad "Seki" Balic.
Ook werd hij in de pers abusievelijk verward met een criminele naamgenoot uit Bosnië.
Jaar 2000
Gemaild:)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://seksans.hyves.nl/?&pageid=5VTCKKWMTJSW84SC8
Mooi, skip de hele boel maar, maak maar eenspecial overquote:
Komt ie samen met Annetteketet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef dieenebart het volgende:
Heb trouwens Ruud net gesproken. hij vind het maar al te leuk
schiet lekker op zo! heb ze bijna llemaal gemaild, maar nog weinig tot geen reacties terug gehad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
Ik had Roel wel op msn maar die had ik eraf gepleurd.. heb wel wat hyves van mensen, vrij simpel te vinden
BB5
http://dido-van-kuijk.hyves.nl/
http://roeland303.hyves.nl/
http://tayy28.hyves.nl/
BB6
http://etienne-meulhof.hyves.nl/
http://jankgezichtje.hyves.nl/
volgens de wiki samen met seki (of misschien alleen Seki)...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heeft hij ook niet een plaatje gemaakt?
Hilde uit BB6.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zoek ook dat dikke rode wijn slobberende varken uit BB5 (dacht ik) eens op. Hoe heet ze nou
[ afbeelding ]
Die zat toch in de bus 2. Daar zaten toen meer belgen in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef Coos het volgende:
Er zat toen ook zo'n knettergekke Belg in de bus.
Ik geloof dat ie Koen heette.
Peterquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
BB6 was een mindere editie, maar dankzij FOK! af en toe toch wel leuk.
[ afbeelding ]
In Den Haag stond de bus op het dak van de Megastores in de stad, toen enkele tientallen ADO-fans door de hekken braken, bouwmateriaal gooiden en allerlei verwensingen uitten. De bus verplaatste zich daarom vroegtijdig naar Arnhem. Ook in latere weken zou de bus op diverse plaatsen onwelkom zijn, waardoor deze zelfs uitweek naar België en Duitsland.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
Toen Fc den Haag die bus met vuurpijlen bestookte![]()
Hilarische TV.
De eerste serie van de Bus werd nog in hetzelfde jaar 2000 opgevolgd door een tweede. Hiervoor ging SBS 6 een coproductie aan met de Vlaamse zender VT4. Behalve zes Nederlandse kandidaten deden er daarom ook zes Belgen mee aan het programma.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef Coos het volgende:
Dat verhaal wil ik horen!quote:Deelnemer Nancy raakte later in de problemen en werd als drugshandelaar veroordeeld tot anderhalf jaar gevangenisstraf.
misschien werken ze wel ofzo weet jij veelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
schiet lekker op zo! heb ze bijna llemaal gemaild, maar nog weinig tot geen reacties terug gehad.
Naaktmodel Nancy Zago uit De Bus 2.quote:
Vamosquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Seki is gewoon baas....
Pft, ik ookquote:
Jou ken ik ook!!!quote:
die was leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef Coos het volgende:
Ben al bezig met Seki en Job (en waarschijnlijk Antoinette).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef Remzz het volgende:
Van de Bus zou ik ook graag nog wel eens wat terug willen zien, daar heb ik echt zooo om moeten lachen
De 10 jaar reallife leeft onder een groep mensen , grappig vooral De Bus -spelers,quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:21 schreef dieenebart het volgende:
Ben al bezig met Seki en Job (en waarschijnlijk Antoinette).
Roel en Dido hebben zich gemeld, dank allen!
Hetzelfde geldt voor Tanja. dus deze drie heb ik rond.
Seki zou echt te gek zijn, samen met Aziz![]()
(dat werd toch gepresenteerd door Sylvana Simons? Die kon toch geen Aziz zeggen en maakte er daarom maar Assis van?)
Deze namen vorig jaar al bekend. Hoe dan?quote:enjoybram
Gepost op: 9 December 2008, 19:04:46
Het is een reeks van... 10 jaar reality TV!
wie komen er voorbij of gaan nog komen!
Jaap
huub
ribas - yasmin
Kelly - cbml
Ruud (bb1)
Sabine ( bb1)
Kelly BB
Andries BB
Job ( uit de bus)
en nog 2 super klappers
Ja en dan samen met Fewwwrdy. Interviewen in de kast!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
Zit iemand te wachten op Hieke uit BB2?
Ja. Ik ben wel nieuwsgierig hoe het met haar gaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
Kelly en Joost (bb5) zijn inmiddels ook opgespoord![]()
Nu moet ik Willem Boomsma nog hebben, ik heb zijn nummer niet meer![]()
En de ook op FOK! zo populaire Willem moet er natuurlijk ook in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
Die was hier net zo populair als bij ons thuisquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En de ook op FOK! zo populaire Willem moet er natuurlijk ook in.![]()
WILLEM DE RAT
Aziz was die dikke met geblondeerd haar right?quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
(dat werd toch gepresenteerd door Sylvana Simons? Die kon toch geen Aziz zeggen en maakte er daarom maar Assis van?)
Hieke kan ik me niet meer herinneren, zal zo even op zoek gaan in het BB-archief van Fok.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
Kelly en Joost (bb5) zijn inmiddels ook opgespoord![]()
Ferdi werkt bij de politie in Alphen aan den Rijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hieke kan ik me niet meer herinneren, zal zo even op zoek gaan in het BB-archief van Fok.
Kan er een reunie-uitzending komen van 10 jaar BB, De Bus en DGK.![]()
Ferdi Bonnet 3 juli 1978 Leiden verkoper, kelner 14 september 7 december weggestemd .
Heeft ze toegezegd?quote:
Dat is leuk!quote:
Tanja BB5 komt met dochter Joscelyn. (3 jaar en bijna 3 maanden-18 oktober 2005 )quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef dieenebart het volgende:
Tanja: check.
Nee!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef Paul het volgende:
Ik ken Jop van de bus wel, had je die al Bart?
Ik ken hem ook van de koets, kom er vaak, pm anders wat ik hem moet vragen etc ;-)quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee!
maar die wil ik wel!!!!
heb het geprobeerd via de Koets in Zeist, maar dat ging nie werken nie.
Als je iets van een telefoonnummer of een emailadres hebt - graag. Per PM bijvoorbeeld
Leuke foto'squote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:06 schreef lies1958 het volgende:
Zag deze foto's net van de aftrap bb 5 in 2005.
Staan allemaal foto's op van de toendertijd oud deelnemers van de verschillende BB's
Vond het wel leuk om te zien. Herkende er niet veel meer van. Wel een van bram (broer claire) en Koos
Bart en sabine. En die Ed Veter die gothic gozer. Die ken ik nog van vroeger was het een lozer eerste klas totdat hij verhuisde naar amsterdam.
http://www.big-andries.nl/foto83.html
Die kom ik hier in Zwolle nog wel eens tegen.quote:
Wat vind je precies dat ik er aan toe moet voegen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:07 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg dus geen antwoord. Klopt het bericht van Peeet soms niet Bart?
Wie is dat ook alweer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:15 schreef l3laster het volgende:
kunt deze toch vragen:
[ afbeelding ]
Je moet vragen of'tie mij even beltquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken hem ook van de koets, kom er vaak, pm anders wat ik hem moet vragen etc ;-)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:31 schreef dieenebart het volgende:
10 Jaar Reality TV
De voortgang van de serie kun je volgen op www.fruitenzuivel.tv
Aangezien nagenoeg niemand zich dat herinnert, ga ik er ook niet achteraan. Maar we kunnen het wel ergens vermelden, natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie herinnerd zich nog: The Bar
Een van de RLS dat compleet is mislukt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Bar
Op zich denk ik ook interessant om mee te nemen?
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:18 schreef dieenebart het volgende:
Wat vind je precies dat ik er aan toe moet voegen?
Of wil je ook gewoon een beetje aandacht
Ik kan er ook bijna niks over vinden op internetquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Aangezien nagenoeg niemand zich dat herinnert, ga ik er ook niet achteraan. Maar we kunnen het wel ergens vermelden, natuurlijk
Dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sorry, voor deze keer een youtubelinkje van BB-Bart1,
de rest van de interviews zijn nu en de komnde maanden
te bekijken op www.fruitenzuivel.tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |