KPD ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:
M0NTANA dus een mod, maar van welk forum?
SGM.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef zjroentje het volgende:
Wat doet men voor faalopleidingen hier?
Gaat het daar nog steeds overquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:02 schreef Breach het volgende:
Die monoloog van Tong80
Kan een mod zomaar een 5 jaarlang goede topicreeks sluiten ?
Wat mij betreft nietquote:
hij geeft een hele nieuwe dimensie aan de term slowchatten... tong zou een forum door zichzelf en voor zichzelf moeten beginnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:02 schreef Breach het volgende:
Die monoloog van Tong80
quote:
Elfstedentochtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:
M0NTANA dus een mod, maar van welk forum?
Ik ga het niet eens meer lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:02 schreef Breach het volgende:
Die monoloog van Tong80
Eerst theologie. Nu erotische sportmassage.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef zjroentje het volgende:
Wat doet men voor faalopleidingen hier?
Daar pas je ook de unox techniek toe?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eerst theologie. Nu erotische sportmassage.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eerst theologie. Nu erotische sportmassage.
Daarvoor moet er wel een mod zijn!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:13 schreef Grulez het volgende:
Ik stel trouwens een tt change voor naar: "Je borsten zijn als druiventrossen"
quote:Onzedelijkheid in de bijbel
Er staan vele onzedelijke teksten in de Bijbel, het zogenaamde Heilige Boek van God. Daar ik als moslim moeite heb met dit soort onzedelijke teksten en het toeschrijven van deze woorden aan God als godslasterlijk beschouw, had ik zeer veel moeite om ze in dit boek op te nemen. Daar ik het een zeer belangrijk onderwerp vind, heb ik toch enkele teksten vermeld om u tenminste enkele voorbeelden te geven.
Als u het volgende stukje leest, zult u zich vast verbazen dat dit in de “heilige” Bijbel geschreven staat. Het is een gedeelte uit Ezechiël 23: “…De HEER richtte zich tot mij: ‘Mensenkind, er waren eens twee vrouwen, dochters van dezelfde moeder. De oudste heette Ohola, haar zuster Oholiba. Al toen ze jong waren, waren ze ontrouw, in Egypte. Daar werden hun borsten betast en lieten ze zich, terwijl ze nog maagd waren, in hun tepels knijpen. Daarna werden ze de mijne (???) #… …Maar Ohola was mij (???) ontrouw, ze hunkerde naar haar minnaars… …En ook haar overspel met de Egyptenaren zette ze weer voort. Die hadden immers in haar jeugd met haar geslapen, haar toen ze nog maagd was in haar tepels geknepen en haar als hoer gebruikt… …De Babyloniërs kwamen met haar de liefde bedrijven, en maakten haar onrein door haar als hoer te gebruiken. Zo werd ze onrein, en ze kreeg een afkeer van hen. Toen ze zich openlijk als een hoer gedroeg en zich naakt liet zien, kreeg ik (???) een afkeer van haar… …Ze verlangde terug naar haar minnaars daar, die zo zwaar geschapen zijn als ezels en hun zaad lozen als hengsten. Jij, Oholiba, verviel weer in de schanddaden van je jeugd, toen ze in Egypte in je tepels knepen omdat je jonge borsten had. Daarom – dit zegt God, de HEER…”
Met pijn en moeite heb ik deze woorden overgenomen en ik heb serieus overwogen om ze toch niet in dit boek te vermelden. Wat een walgelijkheid! En wat is de boodschap of het moraal van dit verhaal? Dat overspel verboden is? Dat kan toch ook met andere woorden verteld worden! Zou u uw kinderen deze tekst willen laten lezen?
Als een oninteressant meisje naar me toe komt op mijn vrije vrijdag- of zaterdagavond als ik zit te zuipen met mijn maten, vertel ik altijd dat ik theologie doe. Denk dat ongeveer tachtig procent niet eens weet wat het is, maar als ik het kort uitleg, zijn ze zó weg! Maar goed, was er pas één die het zelf ook studeerde. Twee uur uit mijn nek lopen lullen en uiteindelijk geloofde ze nog steeds dat ik daadwerkelijk die studie deed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal zijn het vrouwen die zoveel lullen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
Twee uur uit mijn nek lopen lullen en uiteindelijk geloofde ze nog steeds dat ik daadwerkelijk die studie deed.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef Grulez het volgende:
Waarom is Jezus niet in België geboren?Ik moest lachen, ernstig eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Kan niet, ik heb namelijk geen hekel aan M0NTANA.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar uiteindelijk ging zo ook weg?
Volgens mij ben jij homo.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef Grulez het volgende:
Waarom is Jezus niet in België geboren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Sja... de bijbel benoemt alles, hoe shockerend het ook is. En die moslim moet eens goed lezen. Het verhaal is namelijk symbolisch: Ohola is Samaria en Oholiba is Jeruzalem.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:16 schreef Grulez het volgende:
Ik zie nu trouwens ook waar de teksten vandaan komen![]()
[..]
Altijd die kutmoslims hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sja... de bijbel benoemt alles, hoe shockerend het ook is. En die moslim moet eens goed lezen. Het verhaal is namelijk symbolisch: Ohola is Samaria en Oholiba is Jeruzalem.
Hah, dan heb je knap uit je nek lopen lullen. Ik zit er trouwens echt over te denken om hierna theologie te gaan studeren. Ik bestudeer het nu al in mijn vrije tijd. Zal je altijd zien dat als ik het straks 'voor het eggie'ga studeren dat ik dan weer de motivatie heb van niks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als een oninteressant meisje naar me toe komt op mijn vrije vrijdag- of zaterdagavond als ik zit te zuipen met mijn maten, vertel ik altijd dat ik theologie doe. Denk dat ongeveer tachtig procent niet eens weet wat het is, maar als ik het kort uitleg, zijn ze zó weg! Maar goed, was er pas één die het zelf ook studeerde. Twee uur uit mijn nek lopen lullen en uiteindelijk geloofde ze nog steeds dat ik daadwerkelijk die studie deed.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als een oninteressant meisje naar me toe komt op mijn vrije vrijdag- of zaterdagavond als ik zit te zuipen met mijn maten, vertel ik altijd dat ik theologie doe. Denk dat ongeveer tachtig procent niet eens weet wat het is, maar als ik het kort uitleg, zijn ze zó weg! Maar goed, was er pas één die het zelf ook studeerde. Twee uur uit mijn nek lopen lullen en uiteindelijk geloofde ze nog steeds dat ik daadwerkelijk die studie deed.
En dan...? Dominee of Godsdienstleraar?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hah, dan heb je knap uit je nek lopen lullen. Ik zit er trouwens echt over te denken om hierna theologie te gaan studeren. Ik bestudeer het nu al in mijn vrije tijd.. zal je zien dat als ik het straks ga studeren dat ik dan weer de motivatie heb van niks.
Geen van beiden denk ik. Ik vind het gewoon persoonlijk enorm interessant. Bovendien kan ik met journalistiek veel andere kanten op.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dan...? Dominee of Godsdienstleraar?
Het was een oninteressant meisje, zoals ik al zei. En nee, ik ben geen homo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar uiteindelijk ging zo ook weg?
Volgens mij ben jij homo.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb namelijk geen hekel aan M0NTANA.
Met theologie kan je mooi op VBL als mod aan de slagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen van beiden denk ik. Ik vind het gewoon persoonlijk enorm interessant. Bovendien kan ik met journalistiek veel andere kanten op.
Hehehe... Ik kan er wel meer mee in WFL, waar ik al veel zit om dit soort topics te openen:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Met theologie kan je mooi op VBL als mod aan de slag![]()
Ik vind dat je met die titel denthemen buiten sluit hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hehehe... Ik kan er wel meer mee in WFL, waar ik al veel zit om dit soort topics te openen:
[paastopic] Is Jezus echt opgestaan?
Die lange teksten gaan in VBL niet werkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hehehe... Ik kan er wel meer mee in WFL, waar ik al veel zit om dit soort topics te openen:
[paastopic] Is Jezus echt opgestaan?
Jij kan echt een heel 'Denthemen-moppenboek' gaan uitbrengen langzamerhand.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind dat je met die titel denthemen buiten sluit hoor.
Die zullen echt aan de lopende band verkopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij kan echt een heel 'Denthemen-moppenboek' gaan uitbrengen langzamerhand.
Groetenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:41 schreef koningdavid het volgende:
Ik gaat weer naar Veenedaal (hopen op chickies in de trein).
Snap ook niet dat hij ooit de Sjaak Polak-award heeft gewonnen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij kan echt een heel 'Denthemen-moppenboek' gaan uitbrengen langzamerhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |