Hoe kon ik die nou vergeten...quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:25 schreef S-Two het volgende:
De OP kan ook worden aangepast, o.a. Cahais en Powel staan er nog wel, en Pedersen nog niet, in.
quote:OP krijgt een update na de transferperiode
Ik zie een patroonquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef MaxPower het volgende:
kaartje voor Grunn - Ajax geregeld.![]()
Ik zal voor de liefhebber nog even een opsomming van mijn bezochte wedstrijden in de Euroborg van dit seizoen geven: AZ, Twente en Heerenveen.![]()
Probeer ik ook de hele tijd, maar Jans staat het niet toequote:
Hmmm, mooi dat jij er ook weer zitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef MaxPower het volgende:
Ik zal voor de liefhebber nog even een opsomming van mijn bezochte wedstrijden in de Euroborg van dit seizoen geven: AZ, Twente en Heerenveen.![]()
Toch jammer dat er dan geen echte Grunn supporter zit...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef MaxPower het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Doe nog maar een linkervleugelspeler en dan is't kloar.
Ach, als je kijkt naar de hoeveelheid lege plekken tegen ons, dan valt dat 'jammer' ook wel mee. Mensen die alleen voor wedstrijden tegen Ajax, Feijenoord en PSV naar het stadion komen zijn toch niet bepaald 'echte Grunn supporter' te noemen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:23 schreef Kerol het volgende:
[..]
Toch jammer dat er dan geen echte Grunn supporter zit...
quote:
Misschien wel uitverkocht (seizoenkaarten), maar niet gevuld (aanwezig)? Of er moet nog een paar honderd man/vrouw op de omloop staan, dat kan uiteraard ook.. Tegen ons waren echt heel veel lege plekken te zien in het stadion..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Naar mijn weten is de Euroborg iedere wedstrijd uitverkocht hoor.
[..]
.
Die mensen staan inderdaad op de omloop. Het is echt wel vol hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Misschien wel uitverkocht (seizoenkaarten), maar niet gevuld (aanwezig)? Of er moet nog een paar honderd man/vrouw op de omloop staan, dat kan uiteraard ook.. Tegen ons waren echt heel veel lege plekken te zien in het stadion..
Veel mensen staan idd op de omloop.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Misschien wel uitverkocht (seizoenkaarten), maar niet gevuld (aanwezig)? Of er moet nog een paar honderd man/vrouw op de omloop staan, dat kan uiteraard ook.. Tegen ons waren echt heel veel lege plekken te zien in het stadion..
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Naar mijn weten is de Euroborg iedere wedstrijd uitverkocht hoor.
[..]
.
Mag ook rechts zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Doe nog maar een linkervleugelspeler en dan is't kloar.
quote:“Ook Matias Cahais keert terug in Groningen. De verdediger heeft de afgelopen periode in Argentinië doorgebracht op zoek naar een nieuwe club, maar daarin is hij nog niet geslaagd. Zijn verblijf in zijn geboorteland heeft niet geleid tot een terugkeer bij zijn oude club Boca Juniors. Met de zaakwaarnemer van Cahais zijn we nog wel in gesprek om voor het einde van het transferwindow tot een definitieve oplossing te komen. Tot die tijd zal Cahais in Groningen aansluiten bij de Beloften. Zoals bekend hebben wij hem tot het einde van dit seizoen gehuurd, maar is het voor alle partijen beter als Cahais voor het eind van de maand elders onderdak vindt.”
Nieuwsbrief: http://www.fcgroningen.nl(...)roningen//vorige/10/
Kun je dus net niet voor 5euro 3 muntjes halen...quote:Prijs consumptiemunt
“Vanaf 1 januari 2009 is de prijs van de consumptiemunt op de publieksomloop ¤ 1,67 per stuk. Deze prijs bedroeg vanaf 1 juli 2007 ¤ 1,60 per munt. Dit betekent een verhoging van ruim 4%. Ondanks deze prijsstijging zijn de prijzen van de consumpties in Euroborg nog altijd aanmerkelijk lager dan in veel vergelijkbare stadions in Nederland.”
“Met de invoering van een nieuwe prijs verandert ook de kleurstelling van de munt. De nieuwe groene consumptiemunt wordt ingevoerd tijdens de eerste thuiswedstrijd van 2009, op zondag 25 januari tegen Ajax. De munten zijn verkrijgbaar via de muntautomaten, die bij elke ingang staan, en de (rode) kassa-units, die op de omloop aanwezig zijn. De oude munt kan tot en met het einde van het seizoen 2008/2009 worden ingeleverd.”
Ik zou hem er eigenlijk nog wel een half jaartje bij willen hebben, anders kom je wel erg krap in de verdedigers te zitten.quote:
Ik ga ervanuit dat men juist precies 3 muntjes voor 5 euro verkoopt. 6 muntjes voor 10. Etc. Is in Heerenveen ook zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef d_b01 het volgende:
[..]
Kun je dus net niet voor 5euro 3 muntjes halen...
ze werken hier met automaten hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat men juist precies 3 muntjes voor 5 euro verkoopt. 6 muntjes voor 10. Etc. Is in Heerenveen ook zo.
Ja in Heerenveen werkt men ook met automaten. Daar kunnen tegenwoordig ook bankbiljetten in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:09 schreef d_b01 het volgende:
[..]
ze werken hier met automaten he![]()
en 3x 1.67 = 5.01
ik denk dat als je een briefje van 5 in zo'n automaat stopt (bij de euroborg) hij dan 2muntjes geeft en het wisselgeld...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja in Heerenveen werkt men ook met automaten. Daar kunnen tegenwoordig ook bankbiljetten in.
maar ik hoop natuurlijk dat wat jij zegt klopt;) anders is het ook elke keer zo'n geauhoer met geld menemen enz...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef d_b01 het volgende:
[..]
ik denk dat als je een briefje van 5 in zo'n automaat stopt (bij de euroborg) hij dan 2muntjes geeft en het wisselgeld...![]()
en je kan niet kleiner dan 2euro in zo'n automaat doen...
ik hoop dat je het goed zietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:12 schreef Sef het volgende:
Das toch gewoon 3 muntjes voor 5 euro of zie ik het nou verkeerd?
In tegenstelling tot sommige andere clubs, gelden de bij ons aan de man gebrachte seizoenskaarten niet automatisch als "bezet stoeltje"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zit ik ook wel heel soms in het Abestadion.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, als je kijkt naar de hoeveelheid lege plekken tegen ons, dan valt dat 'jammer' ook wel mee. Mensen die alleen voor wedstrijden tegen Ajax, Feijenoord en PSV naar het stadion komen zijn toch niet bepaald 'echte Grunn supporter' te noemen?
En natuurlijk was het 'Kerstvakantie', 'koud', 'zondagmiddag', etc., etc. De Euroborg is echter dit seizoen lang niet vol iedere thuiswedstrijd. Wat dat betreft gun ik Max z'n pleziertje van harte
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:18 schreef The_Verve het volgende:
Is het toegestaan om, al dan niet met toestemming van Boca Juniors, toegestaan om Cahais 'door te verhuren' ?
Ik denk dat er wel iets te regelen valt wanneer er toestemming van Boca is...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Want de speler is niet je eigendom.
quote:Ajilore geselecteerd voor Nigeria
Oluwafemi Ajilore is door de Nigeriaanse bondscoach geselecteerd voor de vriendschappelijke interland tussen Nigeria en Jamaica. Het duel wordt op 11 februari gespeeld in Londen.
Ajilore die namens Nigeria deelnam aan de Olympische Spelen in Beijing, maakte als invaller tegen Columbia zijn officiële interlanddebuut in november 2008.
FC Groningen
Contract voor het leven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:02 schreef Inca het volgende:
mathijs al verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |