quote:
die al gecheckt?, tim heeft hem snel ge-edit die rakkerquote:
Daarom wil ik ook als 9de deelnemer zijn(is de mijne ook)quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef Susi het volgende:
Jammer dat ik niet meedoe. 9 is mijn geluksgetal :´)
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een of andere crimineel heeft de eerste plek gebietst
Ik heb niets geedit, dat was jijquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
die al gecheckt?, tim heeft hem snel ge-edit die rakker![]()
iets met keiveel rukken enzo
Oekraïne betaalt meer dan Duitsland.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen.
[..]
Oekraine wil juist niet het zelfde behandeld te worden als de overige europese landen, want dan zouden ze namelijk een stuk meer voor hun gas betalen. Ik snap ze wel, hun hele economie is gebaseerd op de 'oude USSR' prijzen. Ja, Oekraine is nodig voor de doorvoer, geeft dat ze recht op halvering van de gasprijs? Oekraine vindt van wel. Maar als Oekraine het oneens is met Rusland moeten ze niet illegaal gas gaan aftappen, en de doorvoer naar Europa blokkeren.
Ze chanteren elkaar over en weer.quote:[..]
Gunst. Inderdaad. Geen recht. Als Oekrainie het niet eens is met het contract dat Rusland opgesteld heef, moeten ze dat ook gewoon op een normale manier oplossen. En dan niet Rusland chanteren.
Dat betekent meer kerncentrales.quote:[..]
Ja, maar nu ziet 'Europa' dat eindelijk pas écht in.
Klopt.quote:[..]
Volledig mee eens, alleen nu wordt voornamelijk naar Rusland gekeken als de schuldige, terwijl dat niet geheel terecht is.
Waarom heet dit topic in mijn quotevenster anders, en waarom post je links die ik niet kan bekijkenquote:
Die heeft 80 TTs gehad en stond 80 subfora, nu een geheimequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom heet dit topic in mijn quotevenster anders, en waarom post je links die ik niet kan bekijken
En aanmelden jij
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die heeft 80 TTs gehad en stond 80 subfora, nu een geheime![]()
Ik heb t nog niet gelezen
Snap ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb me prima met jouw topic vermaakt SG
Wat was er dan zo grappig?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik postte na t slotje al niet meer, toen was de lol er al vanaf
daar heb ik m nog uit gehaald voor jou! Gelijk daarna schopte iemand anders hem weer naar KPDquote:
Ja toen reageerde ik nogquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
daar heb ik m nog uit gehaald voor jou! Gelijk daarna schopte iemand anders hem weer naar KPD
Dat hebben we al een tijdje, meen ik. al 2 weken. En dan hebben we 12 aanmeldingen.quote:
Dat hebben we al een tijdje, meen ik. al 2 weken. En dan hebben we 12 aanmeldingen.quote:
Over een paar maanden weer.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:18 schreef timmmmm het volgende:
Dit gaat hem echt niet meer worden hè?
Jij welquote:
?quote:
Niks, laat maarquote:
Zeg 'squote:
Waaromquote:Op maandag 19 januari 2009 16:01 schreef timmmmm het volgende:
Bij dezen dient de smileyverboden te worden
Niet hier. Ik zeg het je vanavond wel.quote:
Het is gewoon een blozende smileyquote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef timmmmm het volgende:
Ikmeer als een schoolmeisje die verlegen aan het lachen is. Hihihihihihih
Kom 's thuis danquote:Op maandag 19 januari 2009 18:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Niet hier. Ik zeg het je vanavond wel.
Nee, hij is liefquote:Op maandag 19 januari 2009 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar toch vind ik het een kutsmiley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |