Tegen wie heb je 't nu?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:10 schreef lynda het volgende:
Nou dan hoef je jeniet gelijk op je tenen getrapt te voelen hoor
kerngedoe in de jaren 20, wat historisch incorrect weerquote:Kevlar Kogelvrijvestski
Kevlar heeft een beetje een lastige jeugd gehad, zijn vader werkte in Tsjernobyl (chronologie is suf!)
Nee maar daarom hoef je ook niet die 3 woordjes erachter te lezenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:23 schreef Syb-rund. het volgende:
whehe!
Chicago, de jaren 20.
[..]
kerngedoe in de jaren 20, wat historisch incorrect weer
ja en, het blijft fout hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee maar daarom hoef je ook niet die 3 woordjes erachter te lezen![]()
.
En jij weet wat die russen toen al uitspookten(ik neem aan dat jij er niet bij was toen die tijd)quote:
As if Rusland toen zo ver was dat ze kernwapens konden ontwikkelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
En jij weet wat die russen toen al uitspookten(ik neem aan dat jij er niet bij was toen die tijd)
is het goed als ik een inhoudelijke reactie bespaar en zeg dat ik best goed in geschiedenis ben?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
En jij weet wat die russen toen al uitspookten(ik neem aan dat jij er niet bij was toen die tijd)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef Lekiamh het volgende:
Die Russen waren toendTertijd iets te druk met zichzelf bezig.
Om het over de Duitsers ook maar niet te hebben.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Russen zijn áltijd druk met zichzelf bezig geweest. Wat dat betreft is er niks veranderd.
Mwah, dat hele gasconfict..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Klopt.
Dat verandert pas wanneer de macht weer eens gecentraliseerd is en ze (relatieve) economische voorspoed kennen.
Nu met Poetin heeft Rusland ook weer meer smoel gekregen, om het zo maar te zeggen.
Niet het hele gasconflict alleen... Denk maar eens terug aan Georgië.quote:
Oekraïne wil hetzelfde behandeld worden als de andere (West-)Europese landen waar Rusland zaken mee doet... Rusland heeft er problemen mee dat Oekraïne zich uit de invloedssfeer van de Russen probeert te trekken.quote:Oekraine vindt dat ze recht hebben op de prijzen die in verhouding staan tot de prijzen toen het nog USSR was. Is aan de ene kant ook wel te begrijpen, omdat de hele economie van oekraine op die prijzen gebaseerd is. Als het gas dan ineens duurder is hebben ze daar een groot probleem.
Het is geen recht wat de Oekraïners hadden in het USSR tijdperk, maar een gunst van de Russen.quote:Maar, waarom zou oekraine wel 'recht' hebben op goedkoper gas, en 'de rest' van europa niet?
Ohja, het is zeker duidelijk geworden dat Rusland geen betrouwbare handelspartner was... En is.quote:Ik denk dat rusland zichzelf nu een beetje in z'n vingers gesneden heeft, want als 'europa' het een beetje slim gaat spelen gaan ze als europa een eenduidig energiecontract aan met rusland. Het is nu ook duidelijk geworden dat rusland geen betrouwbare handelsparter is.
Nu iedereen er van overtuigd is dat we iets moeten doen aan onze afhankelijkheid van rusland zal er actiever gezocht gaan worden naar alternatieven. Russisch gas is te belangrijk om bij een handelspartner als Rusland te halen.
"Waar twee kijven hebben twee schuld."quote:Neemt niet weg dat Oekraine een net zo vies spelletje speelt, door rusland proberen te chanteren.
volgens mij kan jij je ei er wel in kwijt!(ik denk dat ik ook een eind kom)quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:21 schreef timmmmm het volgende:
Okay, net het hele verhaal gelezen. Lijkt me leuk. Ik vind alleen die FBI agent een bijzonder stomme rol, daar kan je beter ook gewoon 5 rollen van maken, net als de rest. Verder vind ik dat geld idee samen met het afpersen verschrikkelijk veel werk, en nou niet echt iets toevoegen. De laatste woorden vind ik wel echt briljant
Ja, en zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:14 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Niet het hele gasconflict alleen... Denk maar eens terug aan Georgië.
Oekraine wil juist niet het zelfde behandeld te worden als de overige europese landen, want dan zouden ze namelijk een stuk meer voor hun gas betalen. Ik snap ze wel, hun hele economie is gebaseerd op de 'oude USSR' prijzen. Ja, Oekraine is nodig voor de doorvoer, geeft dat ze recht op halvering van de gasprijs? Oekraine vindt van wel. Maar als Oekraine het oneens is met Rusland moeten ze niet illegaal gas gaan aftappen, en de doorvoer naar Europa blokkeren.quote:[..]
Oekraïne wil hetzelfde behandeld worden als de andere (West-)Europese landen waar Rusland zaken mee doet... Rusland heeft er problemen mee dat Oekraïne zich uit de invloedssfeer van de Russen probeert te trekken.
Wat ook begrijpelijk is, zo hebben ze de Oekraïners nodig voor het transport naar hun afzetmarkt.
Gunst. Inderdaad. Geen recht. Als Oekrainie het niet eens is met het contract dat Rusland opgesteld heef, moeten ze dat ook gewoon op een normale manier oplossen. En dan niet Rusland chanteren.quote:[..]
Het is geen recht wat de Oekraïners hadden in het USSR tijdperk, maar een gunst van de Russen.
Een argument voor prijsvermindering kan zijn de doorvoer van het gas, en de opslag daarvan in Oekraïne.
Ja, maar nu ziet 'Europa' dat eindelijk pas écht in.quote:[..]
Ohja, het is zeker duidelijk geworden dat Rusland geen betrouwbare handelspartner was... En is.
Maar dit speelt al zolang (Oekraïne vs Rusland) dat ik niet denk dat er iets gaat veranderen.
Volledig mee eens, alleen nu wordt voornamelijk naar Rusland gekeken als de schuldige, terwijl dat niet geheel terecht is.quote:[..]
"Waar twee kijven hebben twee schuld."
We hebben minimaal nog 19 spelers nodig omdat dat id van -SG- te proberen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef Susi het volgende:
Vanaf heden... Aanmeldtijd !
Edit: ik ga even die lijst zoeken
Edit 2: volgens mij is dit ´m
1. Trevland
2. Isdatzo
3. Tripack
4. Sheep
5. Clesar03
6. Wouser
Wat een geouwehoer in dat vorige topic
idd. Positief blijvenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
We hebben minimaal nog 19 spelers nodig omdat dat id van -SG- te proberen.
Timmmmm waarom sta jij nog niet in het lijstje of ga je voor SL?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef timmmmm het volgende:
Niet allemaal tegelijk, opstellen in rijen van tien.
Voor zover ik weet co-slen susi en ik deze ronde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Timmmmm waarom sta jij nog niet in het lijstje of ga je voor SL?
In dat geval....quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor zover ik weet co-slen susi en ik deze ronde.
Ik kan mijn lachen nauwelijks bedwingen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:22 schreef Syb-rund. het volgende:
toch wel leuk dat ik meestal bij nummer tien uitkom
Aha dan weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor zover ik weet co-slen susi en ik deze ronde.
Ik probeer meestal op 9 uit te komen maar dat lukt haast nooitquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:22 schreef Syb-rund. het volgende:
toch wel leuk dat ik meestal bij nummer tien uitkom
Meh mattige en doch moeilijke opmerking verwijderdquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan mijn lachen nauwelijks bedwingen.
1. CaLeXquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik probeer meestal op 9 uit te komen maar dat lukt haast nooit
een of andere crimineel heeft de eerste plek gebietstquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1. Alex C.
2. Isdatzo
3. Tripack
4. Sheep
5. Clesar03
6. Wouser
7. Etcetera
8. -SG-
9. Trevland
10 Syb-rund.
Owww, toen wasje zo irritant. Ben ik 100 dingen tegelijk aan het doen, vraag ik of je stil wil zijn, blijf je maar doorzeikenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Meh mattige en doch moeilijke opmerking verwijderd![]()
zoveel mis je niet hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
Editgeschiedenis ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |