Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Ik vind dat vacuüm tussen twee topics door ook altijd erg vervelend.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo de laatste had ik volgemaakt haha!
Je bent ontmaagd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou me 1e persoonlijke succes is gehaald op Fok! De LaPo haha!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe voelt dat nou?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het trekt je helemaal leeg?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vind dat vacuüm tussen twee topics door ook altijd erg vervelend.
Ik wil niet teveel in details spreken, maar wat een gevoelquote:
Nee, dat doe ik dan zelf meestal maar. Moet toch wat doen dan.quote:
even een vluggertje tussendoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik dan zelf meestal maar. Moet toch wat doen dan.
[FB]quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm kut, een S vergeten achter tukker te plaatsen. Hoe kan ik dat veranderen?
Even aan Misstique vragen in [FB]quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dan had je er maar niets in moeten zettenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:10 schreef Blawh het volgende:
ruler, je verwijt mij dat er geen naakt in de FiPO staat en zelf fleur je hem helemaal niet op. Gevalletje Pot verwijt de ketel, alleen dan nog erger.
Luie draak.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan had je er maar niets in moeten zetten
er staat iets bij inquote:
't giet an.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef rulerofdeath het volgende:
Tukkers op Fok #133: 't geet deur!
kun jij beter twents dan David ?
quote:
Maak 'm nou niet weer boos.quote:
dat was gewoon een pareltjequote:
Daar dacht David anders over.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daar dacht David anders over.![]()
'Tyf nou eens op met dat Fries!'
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga nog niet slapen
morgen weer niet naar school
en toch 1 heb overgeslagen ofniet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga ook slapen.
Ik vind het wel knap van mezelf dat ik twee nieuwe topics gevonden heb.![]()
*trots is![]()
Slaap lekker lui
Nein.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef Rikketik het volgende:
Heb je één twee drie vier topics geleden toch ook al gedaan?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik was dus bezig met het vertellen van mijn training.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:21 schreef Rikketik het volgende:
En dat ga je lopen, fietsen, kruipen, trekken...?
Streep door wat niet van toepassing is.
Beginnen 's morgens om een uur of 8, ongeacht het weer. Ik zie wel hoe laat ik klaar ben. Ik ga er vanuit dat het laat kan wordenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:23 schreef Rikketik het volgende:
Dat zijn aardige afstanden! Trek je er ook hele dagen voor uit of is het meer iets dat je in een middag wil doen?
Ik ga er maar vanuit dat dat 31-1 is?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
10-1-09: Nijverdal –Wierden
17-1-09: Nijverdal – Almelo
24-1-09: Nijverdal – Heino
31-02-09: Nijverdal – Borne
7-02-09: Nijverdal – Hengelo
14-02-09: Nijverdal –Ommen
21-02-09: Nijverdal – Zwolle
28-02-09: Nijverdal – Deventer
07-03-09: Nijverdal – Hengelo
14-03-09: Nijverdal – Hardenberg
21-03-09: Nijverdal – Glanerbrug
28-03-09: Helemaal niks!
04-04-09: Nijverdal – Apeldoorn
11-04-09: Nijverdal – Hengelo
18-04-09: Nijverdal – Zutphen
25-04-09: Enschede – Nijverdal
26-04-09: Nijverdal – Enschede
02-05-09: Nijverdal – Enschede
09-05-09: Nijverdal – Gronau
16-05-09: Nijverdal – Glanerbrug
22-05-09: Nijverdal – Zwolle
Dit is voorlopig het plan.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:28 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen!
heb gewoon bijna 3 topics gemist zie ik
Waar train je voor?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beginnen 's morgens om een uur of 8, ongeacht het weer. Ik zie wel hoe laat ik klaar ben. Ik ga er vanuit dat het laat kan worden
Ben je...ziek...? ...Vast wel.... als je verslaafd bent.... smaakt ie extra lekker........ Rokenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:07 schreef pureleganze het volgende:
Goeiemorgen
*hoest rochel*
bah....voel me slecht...kijken of dat sigaretje me gaat smaken...
blijf je nou zo praten??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben je...ziek...? ...Vast wel.... als je verslaafd bent.... smaakt ie extra lekker........ Roken!.....
geslacht: Manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijf je nou zo tegen haar praten??
Praten?... ik praat toch...helemaal niet....quote:
inderdaad, het is meer hakkelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Praten?... ik praat toch...helemaal niet....!
Donderdag kan mijn auto naar de garage, 3e keer!
Van mijn vorige aanrijding nog, kon pas begin dit jaar worden gemaaktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, het is meer hakkelen
en waarom moet dat ding nou weer weg dan?
denk eerder dat jij het topic zelf helemaal hebt gepostquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Én natuurlijk het ToF-record verbeterd met z'n allen
Neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk eerder dat jij het topic zelf helemaal hebt gepost
6 posts op de 311, dat is 1,93% extra wat je nodig had... was dat nou echt teveel gevraagd?quote:
Hehehe, ik heb m'n best nog zo gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
6 posts op de 311, dat is 1,93% extra wat je nodig had... was dat nou echt teveel gevraagd?
maar niet hard genoeg, lijkt me duidelijk!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb m'n best nog zo gedaan
Dat kloptquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar niet hard genoeg, lijkt me duidelijk!!
Verdien ik al de hele dagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben weg. Centen moeten weer verdiend worden
WTFquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef Blawh het volgende:
Wtf, ik krijg opeens van volstrekt onbekenden een sms dat ze een kind hebben gekregen.
Opbellen en feliciterenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef Blawh het volgende:
Wtf, ik krijg opeens van volstrekt onbekenden een sms dat ze een kind hebben gekregen.
D'r staan 2 namen bij, van de vader en moeder.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
Bel op en vraag of t kind van jou is?!
Beetje jammer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
D'r staan 2 namen bij, van de vader en moeder.
Blij dat ik geen tentamens heb zeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:37 schreef Rikketik het volgende:
Net terug van tentamen economie trouwens. Even een uurtje niks doen en daarna tentamen aardrijkskunde.
Ik ook, blij dat ik van dat geleer af ben (alhoewel, traineeship ook vrij veel leren wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blij dat ik geen tentamens heb zeg.
Succes
Nouja, moet straks wel een paar examens doen om af te studeren. Maar nu ben ik gewoon even blij dat ik niet zoveel leerwerk heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook, blij dat ik van dat geleer af ben (alhoewel, traineeship ook vrij veel leren was)! Elke dag weer in de boeken, vreselijk
!
Schuif eens op man. En als je nog een scheet laat ga ik weg.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Schuif eens op man. En als je nog een scheet laat ga ik weg.
om dat nou op FOK! te bespreken, nee...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Schuif eens op man. En als je nog een scheet laat ga ik weg.
daaromquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die blijft zo lekker in je hoofd hangen
Hopen dat het goed nieuws isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:31 schreef Samzz het volgende:
Met mij prima. Ik ben nat en verkleumd.
Papa is nu bij opa, misschien weten we vandaag meer
Hmhm. En een operatie is nu te riskant?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop het welHij wil nog zo graag leven en we dachten dat die kans gewoon groot was na zijn vorige hartoperatie. Helaas gaat nu de andere klep lopen kutten.
Dat album van ze schijnt wel flink kut te zijn.quote:
Heb geen idee. Vind de 2 nummers die bekend zijn wel leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat album van ze schijnt wel flink kut te zijn.
Ik ken eigenlijk alleen In This City. Vind het een beetje flauw, beetje leeg klinken. 'Kijk ons eens blije muziek maken', op die manier.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb geen idee. Vind de 2 nummers die bekend zijn wel leuk
Moet je violent & young luisteren. Die vind ik persoonlijk wat leuker.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen In This City. Vind het een beetje flauw, beetje leeg klinken. 'Kijk ons eens blije muziek maken', op die manier.
Als ze nu opereren is ie zeker dood. Hij is te zwak en een hartoperatie is geen kattepis...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm. En een operatie is nu te riskant?
Hmhm, oke. Nou, hopen dat het allemaal goedkomtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze nu opereren is ie zeker dood. Hij is te zwak en een hartoperatie is geen kattepis...
Ik hoop dat hij aansterkt thuis zodat het wel kan. Maar de tijd zal het leren.
Fijn he. Kan je nu weer lekker slapen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Interessant dat je dat ff meld
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn he. Kan je nu weer lekker slapen?
Mwoah, veel gegokt. Achteraf gezien had ik misschien toch maar moeten leren, maar ja, aardrijkskunde hč?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mwoah, veel gegokt. Achteraf gezien had ik misschien toch maar moeten leren, maar ja, aardrijkskunde hč?
En toch is er nog steeds een kersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe UI Nathalie. Ik herken je niet meer.
Hoi Kirsten, heb je skippy al aangerand?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe UI Nathalie. Ik herken je niet meer.
Hij is er weer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij jou zie ik helemaal geen UI meer, though.
Doe ik ook. Heb er, tot ze weer normaal zijn aangegroeid, constant een kleurtje opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Maak gewoon je eigen nagels weer mooi.
SC en HOOLS leven nu in vrede naast elkaar toch?quote:
Nagellakkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook. Heb er, tot ze weer normaal zijn aangegroeid, constant een kleurtje op
Nou moet ik ook wennen aan jouw UIquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij is er weer.![]()
Ik weet ook niet waarom hij het net niet deed.
Dat doe ik ook vaakquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nagellakken![]()
Ik ga morgen maar weer eens een french manicure doen. Heeft nu weinig zin meer want ik slaap altijd met mijn hand onder mijn hoofd en dan staat morgenvroeg het patroon van mijn kussensloop in mijn nagel.
Het is een wisselende dus mijn oude vertrouwde komt ook nog regelmatig voorbij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou moet ik ook wennen aan jouw UI
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is een wisselende dus mijn oude vertrouwde komt ook nog regelmatig voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Achquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef Samzz het volgende:
Dat vind MarcoAlmelo geen nuttige bijdrage aan dit topic.
Die met dat rode kruisje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke? Welke? Die met die groene rok he?![]()
nu nog een pic van jou met een groene rok en in die standquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte rok aan nu.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu nog een pic van jou met een groene rok en in die stand
Ja die!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
waarom nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte rok aan nu.![]()
En nee, geen pics.
Ik heb ook een hele mooie zwarte rok. Alleen is die niet zo geschikt voor door de week. Te netjes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte rok aan nu.![]()
En nee, geen pics.
Weet ik. Mijn antwoord was dan ook aan MA gericht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die!
En m'n vorige reactie was bestemd voor Bas en Bart... Niet voor jouw reactie
dank uquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Rikketik het volgende:
Joehoe! MarkoAlmelo?Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is marKo!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef Samzz het volgende:
Dat vind MarcoAlmelo geen nuttige bijdrage aan dit topic.
![]()
Och jeetje... spel ik het ook nog verkeerd.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och jeetje... spel ik het ook nog verkeerd.
Ik ben wel online!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet online?![]()
Ik ben ghost whisperer aan het kijken.Alle seizoenen.
Ik heb geen idee. Zal wel geil worden van meisjes slaan of zo.quote:
Vreemde die Makro.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zal wel geil worden van meisjes slaan of zo.
wellesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als militair uitzendinggemist.nl opzoeken is nooit grappig.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als militair uitzendinggemist.nl opzoeken is nooit grappig.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het stiekem eigenlijk best wel grappig.
16 is wel de ondergrens denk ik zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even heel wat anders.
Kan je als jongen van bijna 21 wat krijgen met een meisje van 16?
Vrouwen worden eerder volwassen zeggen ze.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:12 schreef Samzz het volgende:
Wat Bas zegt. Dan is het nog net niet illegaal.
Maar, zelf zou ik nooit iets met een jongen van 16 willen... veel te jong.
Ja daarom.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vrouwen worden eerder volwassen zeggen ze.
T schijnt wel zo te zijn ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vrouwen worden eerder volwassen zeggen ze.
Only in your mind, dude.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch onzekerheid dat ze te jong is.
Zij speelt niet meer met Barbies en weet al heel goed wat ze wilquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Only in your mind, dude.
Zestien en (bijna) eenentwintig vind ik nog niet eens zo raar. Ligt ook geheel aan het meisje trouwens. Sommige zijn nog echt zestien, maar andere zijn al redelijk volwassen.
Dankje en weltrustenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef Samzz het volgende:
En nu ga ik naar bed. Koude voeten. Bah.
Hehehehehequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen hebben wel wat te doen.
Dit topic F5'en?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen hebben wel wat te doen.
Boefjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
ik denk dat ik vandaag er maar eentje binnen op steek
spank mequote:
ben je zo licht dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moet maar eens aan extra room en dergelijke door m'n melk gaan denken.
Dit puur om nog 20 kilo aan te komen, waarna ik een normaal gewicht heb.
1.95 en iets meer dan 70 kilo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je zo licht dan?
ik zit wel op een normaal gewicht
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb het dakraam hier maar iets los gedraaid
Samequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ik pak nog een biertje
1.92 en ongeveer 73 kilo hiero. Ik wil er minstens 10 kilo bijquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1.95 en iets meer dan 70 kilo.
wel handig zoquote:
ook 1.92 en rond de 85 kiloquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1.92 en ongeveer 73 kilo hiero. Ik wil er minstens 10 kilo bij
maar dan moet je gewoon meer bier drinkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1.92 en ongeveer 73 kilo hiero. Ik wil er minstens 10 kilo bij
Wat denk je dat ik doe sinds ik op mezelf woonquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan moet je gewoon meer bier drinken
Nog meer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan moet je gewoon meer bier drinken
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe sinds ik op mezelf woon
ergens is het tragisch, maar oh wat geeft het een goed gevoel![]()
joah. minimaal 50 euro aan bier in de week.quote:
goede zaakquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe nu gemiddeld een kratje op een midweek + een kratje in het weekend
ik zit wel op m'n goede gewichtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan zit ie op mij te zeiken
Maak er maar grappen over ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zit wel op m'n goede gewicht
nu wou ik bijna zeggen van maak je niet dikquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maak er maar grappen over ja.
Whehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maarja, ik heb ja geen tied om zoiets te doen, werk'n, kook'n en vretn en dan achter mien computer en sloapn. Das mien leem'n
is me ooit eens verteld dat je op zo'n manier juist lichter wordtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krachttraining, spieren zijn ook zwaar
henig leam'nquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maarja, ik heb ja geen tied om zoiets te doen, werk'n, kook'n en vretn en dan achter mien computer en sloapn. Das mien leem'n
Spiern bit massa, massa is gewicht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is me ooit eens verteld dat je op zo'n manier juist lichter wordt
sloap zequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joa, onnieda
Ik geet sloapn! Ajuus
ze hebt mie wal eens verteld dat spier'n lichter bint dan vetquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spiern bit massa, massa is gewicht.
we zitten nu op 291quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik lig al in mijn nest hehe. Op hoeveel posts zitten we hier? Bijna vol onnie?
dat kan ookquote:
hmm. ik ga vrijwillig om 10 uur naar schoolquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik kan geen nieuwe openen hoor. Morgen 8 tot 5 school. Lange dag bah!
jupzquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
aah! Je zat daar in enschede saxion ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |