Dat kloptquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar niet hard genoeg, lijkt me duidelijk!!
Verdien ik al de hele dagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben weg. Centen moeten weer verdiend worden
WTFquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef Blawh het volgende:
Wtf, ik krijg opeens van volstrekt onbekenden een sms dat ze een kind hebben gekregen.
Opbellen en feliciterenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef Blawh het volgende:
Wtf, ik krijg opeens van volstrekt onbekenden een sms dat ze een kind hebben gekregen.
D'r staan 2 namen bij, van de vader en moeder.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
Bel op en vraag of t kind van jou is?!
Beetje jammer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
D'r staan 2 namen bij, van de vader en moeder.
Blij dat ik geen tentamens heb zeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:37 schreef Rikketik het volgende:
Net terug van tentamen economie trouwens. Even een uurtje niks doen en daarna tentamen aardrijkskunde.
Ik ook, blij dat ik van dat geleer af ben (alhoewel, traineeship ook vrij veel leren wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blij dat ik geen tentamens heb zeg.
Succes
Nouja, moet straks wel een paar examens doen om af te studeren. Maar nu ben ik gewoon even blij dat ik niet zoveel leerwerk heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook, blij dat ik van dat geleer af ben (alhoewel, traineeship ook vrij veel leren was)! Elke dag weer in de boeken, vreselijk
!
Schuif eens op man. En als je nog een scheet laat ga ik weg.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Schuif eens op man. En als je nog een scheet laat ga ik weg.
om dat nou op FOK! te bespreken, nee...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Schuif eens op man. En als je nog een scheet laat ga ik weg.
daaromquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die blijft zo lekker in je hoofd hangen
Hopen dat het goed nieuws isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:31 schreef Samzz het volgende:
Met mij prima. Ik ben nat en verkleumd.
Papa is nu bij opa, misschien weten we vandaag meer
Hmhm. En een operatie is nu te riskant?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop het welHij wil nog zo graag leven en we dachten dat die kans gewoon groot was na zijn vorige hartoperatie. Helaas gaat nu de andere klep lopen kutten.
Dat album van ze schijnt wel flink kut te zijn.quote:
Heb geen idee. Vind de 2 nummers die bekend zijn wel leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat album van ze schijnt wel flink kut te zijn.
Ik ken eigenlijk alleen In This City. Vind het een beetje flauw, beetje leeg klinken. 'Kijk ons eens blije muziek maken', op die manier.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb geen idee. Vind de 2 nummers die bekend zijn wel leuk
Moet je violent & young luisteren. Die vind ik persoonlijk wat leuker.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen In This City. Vind het een beetje flauw, beetje leeg klinken. 'Kijk ons eens blije muziek maken', op die manier.
Als ze nu opereren is ie zeker dood. Hij is te zwak en een hartoperatie is geen kattepis...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm. En een operatie is nu te riskant?
Hmhm, oke. Nou, hopen dat het allemaal goedkomtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze nu opereren is ie zeker dood. Hij is te zwak en een hartoperatie is geen kattepis...
Ik hoop dat hij aansterkt thuis zodat het wel kan. Maar de tijd zal het leren.
Fijn he. Kan je nu weer lekker slapen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Interessant dat je dat ff meld
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn he. Kan je nu weer lekker slapen?
Mwoah, veel gegokt. Achteraf gezien had ik misschien toch maar moeten leren, maar ja, aardrijkskunde hč?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mwoah, veel gegokt. Achteraf gezien had ik misschien toch maar moeten leren, maar ja, aardrijkskunde hč?
En toch is er nog steeds een kersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe UI Nathalie. Ik herken je niet meer.
Hoi Kirsten, heb je skippy al aangerand?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe UI Nathalie. Ik herken je niet meer.
Hij is er weer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij jou zie ik helemaal geen UI meer, though.
Doe ik ook. Heb er, tot ze weer normaal zijn aangegroeid, constant een kleurtje opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Maak gewoon je eigen nagels weer mooi.
SC en HOOLS leven nu in vrede naast elkaar toch?quote:
Nagellakkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook. Heb er, tot ze weer normaal zijn aangegroeid, constant een kleurtje op
Nou moet ik ook wennen aan jouw UIquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij is er weer.![]()
Ik weet ook niet waarom hij het net niet deed.
Dat doe ik ook vaakquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nagellakken![]()
Ik ga morgen maar weer eens een french manicure doen. Heeft nu weinig zin meer want ik slaap altijd met mijn hand onder mijn hoofd en dan staat morgenvroeg het patroon van mijn kussensloop in mijn nagel.
Het is een wisselende dus mijn oude vertrouwde komt ook nog regelmatig voorbij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou moet ik ook wennen aan jouw UI
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is een wisselende dus mijn oude vertrouwde komt ook nog regelmatig voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Achquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef Samzz het volgende:
Dat vind MarcoAlmelo geen nuttige bijdrage aan dit topic.
Die met dat rode kruisje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke? Welke? Die met die groene rok he?![]()
nu nog een pic van jou met een groene rok en in die standquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte rok aan nu.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu nog een pic van jou met een groene rok en in die stand
Ja die!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
waarom nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte rok aan nu.![]()
En nee, geen pics.
Ik heb ook een hele mooie zwarte rok. Alleen is die niet zo geschikt voor door de week. Te netjes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte rok aan nu.![]()
En nee, geen pics.
Weet ik. Mijn antwoord was dan ook aan MA gericht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die!
En m'n vorige reactie was bestemd voor Bas en Bart... Niet voor jouw reactie
dank uquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Rikketik het volgende:
Joehoe! MarkoAlmelo?Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is marKo!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef Samzz het volgende:
Dat vind MarcoAlmelo geen nuttige bijdrage aan dit topic.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |