Word dat de nieuwe zomermodequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier krijg je alles netjes voorgeschoteld.
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=975
[ afbeelding ]
Als dat zo was, was ie wel bij Lieke gebleven... die plast (lees zeikt) uit dr mond...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien had ie stiekem altijd al een plaspopje willen hebben..
whahahahaha hoe kom je erop whahahwhwhahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:34 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Als dat zo was, was ie wel bij Lieke gebleven... die plast (lees zeikt) uit dr mond...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef beequeen het volgende:
OT: Ik kwam dit tegen op VOL. Een of andere p0rnmiep die een paar dagen in het BB huis in Duitsland zit. Daar is Amanda een klein kind bij.
Ajakkes zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me denken aan Aziz uit BB2, met zijn handdoekenrekjequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
En multi functioneel.(geef mij zo'n kapstok)
[ afbeelding ]
nopequote:
huh wat? hij was toen nog met zn scriptie zelfs bezig dus ik denk dat jij je vergist.. heeft daarna gelijk een goede functie ergens gekregen.. had m toen zelfs een keer bij business class gezienquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:27 schreef avonne het volgende:
[..]
nope
Dus van die grote verhalen dat ie "bijna gepromoveerd" was en later "gepromoveerd" is gewoon niet waar.
Tja, met je snufferd op TV willen en opscheppen gaat natuurlijk samen.
Gezien en gelezen,quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef peeet1 het volgende:
Titel: waarom zoveel gezeik
Aan: Vrienden van Huub
om voor eens en altijd een einde te maken aan het gezeur, check mijn nieuwste log
www.rocketmiljonairs.nl
lief zijn
Hoezo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef Estherdv het volgende:
Ach huub is zielig (kijk bij ander forums)
Ja "hoezo" ?, daar hoef ik echt geen bevestiging van andere fora voor te hebben, ik geloof je zo ookquote:
Omdat!quote:
quote:Ach ons huubje is zielig.....
Gepubliceerd door: EdV | op: 2009-01-15 | om: 12:36
Zijn ze nou vergeten er bij te vermelden dat je niet moet schromen om op nationale TV uit de kleren te gaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef peeet1 het volgende:
Titel: kandidaten oproep Talpa
Aan: Vrienden van Huub
TALPA ZOEKT: LEUKE MEIDEN VOOR NIEUW SPELPROGRAMMA
Bij Talpa Producties zijn we momenteel druk bezig met de voorbereidingen van een splinternieuw spelprogramma voor RTL5. Wij zoeken leuke, spontane en enthousiaste vrouwelijke kandidaten tussen de 18 en 35 jaar die kans willen maken op cash of mooie prijzen.
Zie je er goed uit, heb je een vlotte babbel en heb je een net zo leuke vriendin, (tweeling)zus, nicht, tante, of vrouwelijke collega die samen met jou aan deze spelshow mee wil doen, stuur dan een e-mail bericht met je contactgegevens en een paar duidelijke foto?s van jou en degene met wie je samen mee wilt doen. Vergeet ook niet om in de mail iets over jezelf te vertellen.
Het e-mailadres is: nieuwequiz@talpaproducties.nl
Na je aanmelding nemen we eventueel contact met je op voor een screentest waar we je uiteraard ook meer over het programma zullen vertellen. Het is een ontzettend leuk format waarin meiden samen tot antwoorden en oplossingen komen en zo de ?strijd? aan gaan met de mannen.
Voor meer informatie kun je bellen naar: 035-533.33.33
Alvast hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Talpa Producties BV
whahahahahwhahahah hoe verzin je hetquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef Estherdv het volgende:
Man, ik zou willen dat ik jouw gevoel voor humor had, jij legt continue in een deuk hier. "Never a rainy day"quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whahahahahwhahahah hoe verzin je het![]()
![]()
raap me op
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef Estherdv het volgende:
Ok, maar waarom is hij dan zieligquote:
Ja, daarom! Dat is toch duidelijk?quote:
Daarom!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ok, maar waarom is hij dan zielig
quote:
quote:
Daar wil dat beertje best antwoord op geven. Het leest net als een raadseltje. Echt heel gezellig heur.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
nouhou
* Charmian gaat in een hoekje zitten pruilen en zich afvragen waarom huub zielig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |