abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2009 @ 22:07:59 #1
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64968881
Het vorige deel: Slank # 467 pakjesavond!!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 12 januari 2009 @ 22:08:20 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64968908
Mensen die sexeh plaatjes posten waar ik niet op mag reageren .
Tevens fipo .
Niet meer actief op Fok!
pi_64968911
Hee Razztwizzle, wat klote allemaal .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 12 januari 2009 @ 22:08:53 #4
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64968935
Hey Razztwizzle, wat een ontzettende klotesituatie zeg.. Heel vervelend dat je niet lekker bij 'm kunt zijn. Maar misschien kun je er wel voldoening uit halen om zo goed mogelijk je best te doen de verhuizing en alles te regelen. Dan komt hij straks lekker thuis in een nieuw mooi huisje en is 'ie je eeuwig dankbaar! Gaat helemaal lukken .

Sowieso is de afleiding van de verhuizing misschien wel gewenst zo? In plaats van maar alleen thuis zitten?
pi_64968988
hai Razz, wat ontzettend klote dat het zo tegenvalt.... en wat moeilijk dat je dan ook nog niet samen kan zijn....

*knuffel*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 12 januari 2009 @ 22:09:57 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64968997
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Razztwizzle het volgende:
ik moet de verhuizing en 't klussen dus grotendeels alleen regelen, de overdracht is al over 5 weken .. hoe ik dat ga aanpakken maalt al de hele avond door m'n hoofd
We komen allemaal wel een dagje helpen

Sterkte Razz
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64969008
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef sigme het volgende:
Hee Razztwizzle, wat klote allemaal .
Mijn mantra: Hij leeft nog, hij leeft nog, hij leeft nog .
Duiveltje in m'n hoofd: 8 weken hier alleen, alleen hem zien in de weekeinden, iedereen zit in Groningen en ik hier, ze gaan me vast vergeten, ik moet alles alleen verhuizen, 8 weken altijd schoonmams om 'm heen als ik 'm zie..

Ik moet maar eens gaan slapen. En ik flikker die hele bak Celebrations de container in. Celebraten dat doen we wel weer als we over twee maanden gerevalideerd en wel in ons nieuwe huis wonen.
pi_64969014
Razztwizzle wat enorm balen allemaal

Waar ga je wonen in Hilversum.. ik woon er ook sinds kort bij mijn vriend...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_64969025
bleken?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_64969044
Is het heel stom als ik hier meedoe om gewoon wat strakker in m'n vel te komen?

Ben 1,80 en 69 kilo

Jongen trouwens .
  maandag 12 januari 2009 @ 22:10:57 #11
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64969057
Even een tvp in le topic nouveau want ik ga naar bed!

Dikke voor Razztwizzle!

Trusten allemaal.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64969094
Ahw Razz . Het wordt er ook niet leuker op he.

Ik heb een instant slecht humeur. Wat te doen? Uurtje geleden was ik hyper, nu is mn humeur om te schieten ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 12 januari 2009 @ 22:11:35 #13
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64969098
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vast niet
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64969110
Oh en wat zijn jullie lief allemaal . Ik ben gewoon erg zwartgallig vanavond. Mijn eeuwige positivo-kant had er niet helemaal op gerekend dat het zo erg zou zijn met z'n knie. Maar alles gaat natuurlijk gewoon door, ik zie hem in het weekend, er wordt goed voor hem gezorgd en we bellen heel veel. Dus ook goede kanten. En inderdaad, ik ga er een mooi nestje van maken voor ons 2en en dan maken we gewoon een frisse start straks.
pi_64969129
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef progje het volgende:
Razztwizzle wat enorm balen allemaal

Waar ga je wonen in Hilversum.. ik woon er ook sinds kort bij mijn vriend...
Ik ga verhuizen uit Hilversum de polder in .
  maandag 12 januari 2009 @ 22:12:15 #16
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64969138
Sterkte Razz.
  maandag 12 januari 2009 @ 22:12:36 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64969154
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:

Ben 1,80 en 69 kilo

Jongen trouwens .
neej hoor je bent van harte welkom

*fotoooooo*

haha
pi_64969215
Misschien hoeft ie niet de volle 8 weken te blijven Razzle?
Ik ga er in elk geval flink voor duimen

Overigens zou ik zelf blij zijn als ik alleen kon verhuizen, maar ik ben dan ook een enorme controlfreak wat dat betreft dat ik precies weet wat in welke doos zit en ook zeker weet dat het uitstekend is ingepakt en schoongemaakt en gesorteerd

En ik ben ziek aan het worden en daar baal ik ongelofelijk van want er zijn al zieken op het werk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_64969323
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik ga verhuizen uit Hilversum de polder in .
oh hehe, verkeerd begrepen..

waar ga je heen?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_64969340
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef Syrena het volgende:
Misschien hoeft ie niet de volle 8 weken te blijven Razzle?
Ik ga er in elk geval flink voor duimen

Overigens zou ik zelf blij zijn als ik alleen kon verhuizen, maar ik ben dan ook een enorme controlfreak wat dat betreft dat ik precies weet wat in welke doos zit en ook zeker weet dat het uitstekend is ingepakt en schoongemaakt en gesorteerd

En ik ben ziek aan het worden en daar baal ik ongelofelijk van want er zijn al zieken op het werk.
Ja, dat controlfreakerige daar heb ik m'n lief dus voor. Ik ben een chaoot, en er komen dus straks waarschijnlijk verhuisdozen met "Keuken - slaapkamer - nog wat dvd's - kattenspeeltjes - sokken" erop geschreven, ofzo. Naja, als 't allemaal maar over komt.

Wat ik altijd doe bij aankomende grieperigheid: enorm veel kiwi's, vitamine-c-pillen, supradyn complex, paracetamol en heel veel drinken. Geen idee waarom, 't zal vast niet helpen, maar het geeft me wel altijd een goed gevoel .
pi_64969345
Oja en we hebben lekkage en onze onderbuuv dus ook. Nu stinkt het naar nat beton in de woonkamer.
Gelukkig een huurflats, woensdag komen ze kijken wat er aan de hand is.
Tot die tijd dweilen denk ik.

Ik ga maar eens slapen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_64969356
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Mijn mantra: Hij leeft nog, hij leeft nog, hij leeft nog .
Duiveltje in m'n hoofd: 8 weken hier alleen, alleen hem zien in de weekeinden, iedereen zit in Groningen en ik hier, ze gaan me vast vergeten, ik moet alles alleen verhuizen, 8 weken altijd schoonmams om 'm heen als ik 'm zie..

Ik moet maar eens gaan slapen. En ik flikker die hele bak Celebrations de container in. Celebraten dat doen we wel weer als we over twee maanden gerevalideerd en wel in ons nieuwe huis wonen.
Auto-ongeluk, kniebreuk, gescheiden zijn, verhuizen, daar ben je nog wel iets langer dan twee maanden mee zoet, dunkt me.

Het goeie nieuws is dat jij in elk geval teveel omhanden zult hebben om veel te piekeren .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64969434
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

neej hoor je bent van harte welkom

*fotoooooo*

haha
Er staat een enorme oude in mijn fobo haha, wel knap hoe iedereen hier dat volhoudt!

*snoepkont*
pi_64969449
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:15 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, dat controlfreakerige daar heb ik m'n lief dus voor. Ik ben een chaoot, en er komen dus straks waarschijnlijk verhuisdozen met "Keuken - slaapkamer - nog wat dvd's - kattenspeeltjes - sokken" erop geschreven, ofzo. Naja, als 't allemaal maar over komt.

Wat ik altijd doe bij aankomende grieperigheid: enorm veel kiwi's, vitamine-c-pillen, supradyn complex, paracetamol en heel veel drinken. Geen idee waarom, 't zal vast niet helpen, maar het geeft me wel altijd een goed gevoel .
Hmmm je woont zeker niet in Limburg he? Ik heb zelfs nog lege dozen staan

Het rotte is dat ik in de week van Oud en Nieuw al ziekig was, met die stomme keelpijn die Conleche ook heeft gehad. Maar nu is het niezen en verstopte neus en zeer overal. Dus ik vrees 't ergste
  maandag 12 januari 2009 @ 22:19:07 #25
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64969530
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Er staat een enorme oude in mijn fobo haha, wel knap hoe iedereen hier dat volhoudt!

*snoepkont*
nice pic

maar wat wil je gaan doen om strakker te worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')