JAAAAquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:17 schreef vamperotica het volgende:
PPPPPFFFF.... wat lees ik nou??!!!
Heb je een kamer???
Wat goooeeeeehoooeeed!!
en wat deed jij daarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:21 schreef P.F het volgende:
Oeh, ik heb SiTuSavais gespot in het taarten topic![]()
Nee eigenlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:26 schreef Sugar het volgende:Vamperotica, ben jij nog bezig met afvallen?
En goedemorgen allemaal!
dat is bij deze dan al niet geluktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:56 schreef Goodbye het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
ja, ik zwelg in zelfmedelijdenik zal proberen jullie er verder vandaag niet mee lastig te vallen
![]()
Ik zeg toch 'verder', dus ik hou m'n mond vanaf nuquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat is bij deze dan al niet geluktdus kom maar op! gooi het er maar uit!
ok, dan nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zeg toch 'verder', dus ik hou m'n mond vanaf nu
Het is ook helemaal niet interessant, dus ik wil het je niet eens aandoenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ok, dan nietik bedoel, hoe interessant kan het zijn?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:04 schreef Sugar het volgende:
Ah, succes alvast, Vamp! Komt vast goed, vorige keer ging het je ook goed af, toch?![]()
Ga je weer SHE doen?
Voor mij geldt: hoe dunner, hoe beter ik me voel.Dus ja, nu ik in elk geval weer wát kwijt ben, voel ik me ook wat beter. Maar dun is nog a looooooooooooooooong way to go. Boterham voor boterham, euhm, flake voor flake, moet ik maar denken.
En een goede muzieksmaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |