quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:30 schreef Cloud_SB het volgende:
Jaloers! Ha! jeuj!
Er hangt volgens mij ook nog ergens een XXL 1st edition t-shirt rond in zwolle. Misschien iets voor de wifey sjim?
Mountain Editions, n00b.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef Electric_Wizard het volgende:
Topicreports, iemand vind ons gedrag blijkbaar niet door de beugel kunnen hier, gelukkig weet schatje wel beter.
Gratis caliroots tip, mooie Schaaf's halfcabs voor 36 euro (geen geld):
[ afbeelding ]
http://caliroots.com/system/search/product_vert.asp?id=16258
wel SNEL zijn!!!11
quote:
Gewoon hetzelfde nemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef sweetysven het volgende:
He iemand hier die New Balance schoenmaat kan vergelijken net Nikes? Wil graag een paar New Balance bestellen via internet, heb in me Nikes (sneakers) maat 46, moet ik groter gaan/gelijk of kleiner? Bedankt!
Die NB had je echt daar moeten laten liggen eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef sweetysven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 paar voor nog geen 150 euro, wel oudere modellen maar zeker wel nice om erbij te hebben
Huh? Ik heb helemaal geen message van je gehad CloudjeuhZzZ.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Wel met Nik praten op msn maar mij negeren he.
Sterf Feelsgoodman!
Ik heb een zwak voor NB omdat ik er vroeger altijd op hardliep, en ze lopen geweldig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:29 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde nemen.
[..]
Die NB had je echt daar moeten laten liggen eigenlijk.
mijngod.quote:
Maak er een topicreport van!quote:
Ga dan voor toffe 1500's of 577's.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:42 schreef sweetysven het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor NB omdat ik er vroeger altijd op hardliep, en ze lopen geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |