Is dat raar dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:14 schreef Maeghan het volgende:
Zie ik daar een ringvinger die langer is dan de wijsvinger?
Dat schijnt te maken te hebben met hoe mannelijk of vrouwelijk iemand is (testosteron gebeuren.)quote:Op maandag 9 maart 2009 13:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is dat raar dan?
Mijn ringvinger is ook langer dan mijn wijsvinger.
Ben ik benieuwd wat er mannelijk aan mij isquote:Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat schijnt te maken te hebben met hoe mannelijk of vrouwelijk iemand is (testosteron gebeuren.)
Als de ringvinger langer is dan de wijsvinger betreft het vaak mannelijke vrouwen en mannen. Is de wijsvinger langer dan zijn het vaak wat vrouwelijkere vrouwen en mannen.
ik had net niet beter kunnen zeggen..! Zoals ik in het Laurens topic al zei: `ben benieuwd binnen hoeveel tijd ze die Laurens in bed heeft gekregen'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:43 schreef Misstique het volgende:
Wat een enorm irritant puberwijf is die Stacey zeg, blegh.
Ik zat me even af te vragen of ze het verschil kende tussen een drill-sergeant en iemand die mensen klaar moet stomen voor een optreden. Push-ups en jumping jacks voor een optreden?. Dat mens spoort niet.
.
En waarom is het in vredesnaam belangrijk dat de kandidaten nu al om moeten kunnen gaan met de pers? Hoe is dat relevant?
Ze is me iets te overtuigd van haar eigen kunnen en ik vraag me af of ze al haar artiesten zo behandeld. Ik zou het nog geen 3 minuten met haar uithouden iig.
Briljant ook hoe ze die mooiboy Laurens door liet gaan, terwijl ze alleen maar negatief over hem was en Rob eigenlijk wel een goeie sound vond hebben.
"Kan iemand doorgaan op alleen zn looks?"
Nou Stacey, om antwoord te geven op je eigen vraag, blijkbaar wel. Ik hoop dat hij je bevalt tussen de lakens..
Wat een farce.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:08 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
ik had net niet beter kunnen zeggen..!
Dat bewees ze door Laurens mee te nemen naar de Liveshows!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:42 schreef borisz het volgende:
Ze zoekt voor iemand tussen de lakens ipv tijdens de liveshows.
Ja, maar toen ze de groepen gingen verdelen wilde ze hen niet meer omdat ze volgens haar t zwakst warenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:54 schreef Misstique het volgende:
Ze roept juist al wekenlang dat ze het liefst de 'jonge jongens' wil..
Je kunt tegenwoording ook voor Stacey stemmen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:42 schreef borisz het volgende:
Ze zoekt voor iemand tussen de lakens ipv tijdens de liveshows.
Haar keuzes voor de liveshow's.
Ik neem aan dat de styliste wel vrolijk hallo zegt en dat Stacey dan dus niks terug zegt?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:59 schreef Cone het volgende:
Vriendin van me werkt als styliste daar en ze zegt niet eens hallo!
Arrogant
Dat vond ik ook, zo praatte ze tijdens de X-Campus ook al, alsof ze een of andere robot is met een defecte spontaniteitchip.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:45 schreef Merel het volgende:
Het lijkt wel of ze alles voorleest. En dan niet alleen de aankondiging van de kandidaten op de autocue, maar ook het jurycommentaar na de optredens.
't Kwam sowieso allemaal gemaakt over.quote:Op maandag 23 maart 2009 @ 14:28 schreef belendel het volgende:
StaceyKan totaal geen commentaar geven. En dan over de kleding van al die kandidaten zeiken
En veel lesbiennes hebben dus ook een langere ringvingerquote:Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat schijnt te maken te hebben met hoe mannelijk of vrouwelijk iemand is (testosteron gebeuren.)
Als de ringvinger langer is dan de wijsvinger betreft het vaak mannelijke vrouwen en mannen. Is de wijsvinger langer dan zijn het vaak wat vrouwelijkere vrouwen en mannen.
Ik vind jou leuker ja!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:01 schreef Siral het volgende:
Ik vind het maar een drolHadden ze net zo goed mij in de jury kunnen zetten
Daar ben ik het niet mee eens. Je stelt het alsof ze niet de mist in durft te gaan, maar als enige van de vier juryleden gaf ze - met een rumoerig publiek achter haar - een onderbouwde mening over waarom ze Klem boven Hester verkoos.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:16 schreef Heleen17 het volgende:
Ze geeft vaak redelijk algemene commentaar waarbij ze weinig de mist in kan gaan.
Er staat inderdaad nog niet iemand met veel zelfvertrouwen maar zingen kan ze.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Je stelt het alsof ze niet de mist in durft te gaan, maar als enige van de vier juryleden gaf ze - met een rumoerig publiek achter haar - een onderbouwde mening over waarom ze Klem boven Hester verkoos.
Ik vind zelf Hester ook een weinig uitstralende doos, dus ik was het ook met haar eens.
Stam + t!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik vind haar maar irritant.. ze zal heus wel verstand hebben van zaken aangezien ze een eigen platen label had/heeft.. maar hoe ze reageerd, vooral als het om mannen/jongens aan komt ze glibberd zo wat van haar stoel af, echt profecioneel komt ze niet meer over....
Heb ik gemist. Wat zei ze?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een leuke reactie over Radar Love.
Misschien is 't wat voor Laurens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:41 schreef Radio-silence het volgende:
Het wordt tijd dat ze een keer een goede beurt krijgt.... met er gezeik!
Een keer doorsmeren helpt dan meestal wel!
ze is dan ook niet voor de poes.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef hetismijrobbert het volgende:
ze heeft een kop als een kat!
Dat doen ze allemaal hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:44 schreef Michellee het volgende:
En elke keer dat gestaar naar de camera....
Dat valt me ook op ja... het maakt haar een beetje fake....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:27 schreef Catullus het volgende:
Je merkt inderdaad wel duidelijk dat ze bepaalde stukjes te ingestudeerd of overdreven verteld
Daar moesten Rev 'n Ros volgens haar ook voor waken, dat het geen gimmic werdquote:Op zondag 29 maart 2009 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat valt me ook op ja... het maakt haar een beetje fake....
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:30 schreef bloodymary het volgende:
Gek he, dat je mening zo verandert. In het begin vond ik haar ook een mooie meid, nu vind ik haar ronduit lelijk met haar rare kin en enge schoudertjes....
Anders storendquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat keek ze in de vorige aflevering af en toe nijdig zeg.
Ik vond haar dit keer wat minder storend praten dan anders trouwens, maar mag 'r nog altijd niet.
Ik zie dat alle vier juryleden wel iets ingestudeerd vertellen bij de aankondigingen. Bij Stacy valt het net even meer op. Nou wat een drama zeg. Echt iets om je druk over te maken.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind het jammer dat ze bij haar "aankondigingen" en commentaren altijd klinkt alsof ze het van te voren heeft gerepeteerdVind het steeds storender worden.
Ha, daar was de eerste alquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:59 schreef After_Forever het volgende:
hoe vaak zal ze vanavond weer zeggen:
"ik weet dat dat je beter kan"
word ook een beetje een standaard zin elke week
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef Starlie het volgende:
Ze zit altijd zo te wiebelen op haar stoel als ze wat mag zeggen... het is net of haar vibrator er nog in zit en dan een standje harder gaat...
Nee, dat is mij eigenlijk niet opgevallen. Het is me wel opgevallen dat ze zich regelmatig behoorlijk vreemd gedroeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:48 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand opgevallen dat ze vanavond flink zat te slissen? (moet wel)
Ik ook om eerlijk te zijn. Ik snap op zich wel wat mensen die zich aan haar ergeren bedoelen, maar ik denk dat ze vooral nog bezig is met wennen aan zichzelf presenteren op televisie. Maar mensen oordelen erg snel helaas.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef Starlie het volgende:
Ze zit altijd zo te wiebelen op haar stoel als ze wat mag zeggen... het is net of haar vibrator er nog in zit en dan een standje harder gaat...
ze had nog wat sperma van Laurens in haar bek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:48 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand opgevallen dat ze vanavond flink zat te slissen? (moet wel)
Dat van die ingestudeerde stukjes, dat idee heb ik ook. Vooral in het begin had ik dat.quote:Op zaterdag 4 april 2009 @ 01:31 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
hahaha NAAST de ingestudeerde stukjes waarvan ik het idee heb dat ze op de autocue staan, is dat ook het MEEST irritante aan haar... maar ze kan ook af en toe zo vuil kijken, vreselijk! Ik heb gewoon niks met haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |