quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef Starlie het volgende:
Ze zit altijd zo te wiebelen op haar stoel als ze wat mag zeggen... het is net of haar vibrator er nog in zit en dan een standje harder gaat...
Nee, dat is mij eigenlijk niet opgevallen. Het is me wel opgevallen dat ze zich regelmatig behoorlijk vreemd gedroeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:48 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand opgevallen dat ze vanavond flink zat te slissen? (moet wel)
Ik ook om eerlijk te zijn. Ik snap op zich wel wat mensen die zich aan haar ergeren bedoelen, maar ik denk dat ze vooral nog bezig is met wennen aan zichzelf presenteren op televisie. Maar mensen oordelen erg snel helaas.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef Starlie het volgende:
Ze zit altijd zo te wiebelen op haar stoel als ze wat mag zeggen... het is net of haar vibrator er nog in zit en dan een standje harder gaat...
ze had nog wat sperma van Laurens in haar bek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:48 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand opgevallen dat ze vanavond flink zat te slissen? (moet wel)
Dat van die ingestudeerde stukjes, dat idee heb ik ook. Vooral in het begin had ik dat.quote:Op zaterdag 4 april 2009 @ 01:31 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
hahaha NAAST de ingestudeerde stukjes waarvan ik het idee heb dat ze op de autocue staan, is dat ook het MEEST irritante aan haar... maar ze kan ook af en toe zo vuil kijken, vreselijk! Ik heb gewoon niks met haar
Dan kan het toch nog wel moeilijk zijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:20 schreef Michellee het volgende:
Ik vond het erg frappant dat ze bij de singoff zei, dat het zo moeilijk was en dat ze nu moest kiezen en opeens zegt ze "Ja eigenlijk wist ik het al toen jullie beiden in de singoff stonden wie eruit moest" (ofzoiets...)
NEP!!!
Moeilijk om te kiezen terwijl je het voor jezelf allang besloten had?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog wel moeilijk zijnLogisch ook als je een van je kandidaten moet wegsturen, lijkt me.
Moeilijk omdat je geen van beiden wilt wegsturen omdat je dan een kandidaat minder hebt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moeilijk om te kiezen terwijl je het voor jezelf allang besloten had?
Ja, dat ja.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moeilijk omdat je geen van beiden wilt wegsturen omdat je dan een kandidaat minder hebt.
Ja, maar zo zei ze dat nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moeilijk omdat je geen van beiden wilt wegsturen omdat je dan een kandidaat minder hebt.
Hee volgens mij was het een truukje om de spanning hoog te houden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:04 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond het erg irritant dat toen Laurens en Jamal bijna flauwvielen van de spanning wie er uit moest, ze even tien minuten ging oreren over hoe erg het allemaal voor haar was om te kiezen: ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik etc. Als je dat zo moeilijk vind moet je niet in een jury gaan zitten. Of ze had het zelfs nog aan het publiek over kunnen laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |