Het is echt opgeleefd hè?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef appelsientje het volgende:
En hier weer verder.... HOOLS gaat wel sneller de laatste tijd
Erwin 'ja maar' Koeman.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:24 schreef Blauwjongetje het volgende:
Straks VI kijken
Weet iemand wie de gast is vanavond?
Voor wat? Een oefenpotje? Er wordt toch amper gevoetbald nu?quote:
Oefenpotje om 14:30quote:Op maandag 12 januari 2009 21:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor wat? Een oefenpotje? Er wordt toch amper gevoetbald nu?
Ik ga morgen lekker warm thuis Inter - Genoa kijken, lijkt me een beter plan.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:22 schreef DIGGER het volgende:
Dat is zodat Golfer genoodzaakt wordt z'n rollator op te voeren Sientje
Ciaoquote:Op maandag 12 januari 2009 21:33 schreef DIGGER het volgende:
Dat mandje hangt wel erg laag, is dat bukken niet ongemakkelijk?
Ben er trouwens weg van, nog even wat zaken doen.
Maak maar een kindje, dan maken we een banner voor in de OPquote:Op maandag 12 januari 2009 21:22 schreef Breach het volgende:
Moet ik hier nog en tvp plaatsen?
Het is op Internet vrij gebruikelijk elkaar bij de nickname aan te spreken. Zou jij ook eens moeten leren doen.quote:
Misschien moet de lapo-zetter voortaan even een linkje in z'n post zetten.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
t is wel zoeken om het terug te vinden zo.
Ik heb het heet van al die tieten.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:51 schreef Grulez het volgende:
Is iedereen al ontdooid?
Ja prima dank je. Voortaan weer gewoon SCH ok?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef Adothehague het volgende:
hoi jaap alles goed?
Als dat zover is noem ik hem Jaapquote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Maak maar een kindje, dan maken we een banner voor in de OP
Hoe mogen wij jou trouwens hier verder noemen? Qua naam, zeg maar?quote:
Zeg maar Breach hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe mogen wij jou trouwens hier verder noemen? Qua naam, zeg maar?
Half VBL noemt hem jaap en daar zeg jij niks tegen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe mogen wij jou trouwens hier verder noemen? Qua naam, zeg maar?
Ik discrimineer graag, vooral Hagenezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef Adothehague het volgende:
Half VBL noemt hem jaap en daar zeg jij niks tegen.
Je spreekt alleen mij erop aan, dit neigt naar discriminatie.
Ik denk soort van msngesprek tussen SCH en sjimz.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:42 schreef rubbereend het volgende:oi
is het vorige deel nuttig om terug te lezen of staat er alleen maar een ellelange discussie in?
weet je zeker dat ze je niet weer alsnog gaan bellen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, zit er ook weer op, morgen nog een paar uur en dan eendag vrij
.
Dit keer weet ik dat heul zeker ja...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze je niet weer alsnog gaan bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |